دبیر ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب گفت: خدمات‌رسانی شرکت‌های نفتی عضو این ستاد تا ورود آخرین زائران اربعین حسینی از طریق مرز چزابه و شلمچه استمرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.
مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: ۴۳۰ نفر کادر بهداشت، درمان و پزشکی در مکه و مدینه مستقر و در حال خدمت به زائران ایرانی در ایام حج تمتع هستند.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بکارگیری ۶۰ دستگاه ون در راهپیمایی روز قدس به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر، خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در همه خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.
رئیس جمهور ست‌اندرکار امور حج را موظف کرد، با تقسیم صحیح وظایف و داشتن انضباط در عمل و رفتار، شرایط مناسبی برای خدمات‌رسانی مطمئن و آرامش‌بخش به حجاج فراهم کنند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آمادگی مدیریت شهری پایتخت برای خدمات رسانی به شهروندان در چهارشنبه سوری خبر داد.
وزیر کشور ضمن اشاره به بارش سنگین برف در روزهای اخیر، اظهار کرد: بالگردهای هوانیروز ارتش و هلال احمر مشغول خدمات‌رسانی در مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری هستند.
سرپرست سازمان امدادونجات از ارائه خدمات به بیش از ۱۹۰ هزار نفر در سه زلزله بزرگ خوی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در میدان امام حسین (ع) خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور بیش از ۶۰۰ نفر نیروی کارگری در بدرقه ۲۰۰ شهید والامقام خبر داد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مصوبه رایگان شدن استفاده از خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس ویژه خبرنگاران در مشهد وارد فرآیندهای قانونی شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیام تسلیت به مناسب اربعین حسینی، آمادگی و بسیج امکانات امدادی و خدماتی ایران خودرو در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را سند افتخاری برای این گروه صنعتی دانست.
مشهد ـ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، وسایل نقلیه عمومی در این روز به صورت رایگان به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.
شهردار منطقه یک از ادامه خدمت رسانی نیروهای جهادی منطقه یک در موکب شهید همدانی مرز شلمچه به زوار اربعین تا دوشنبه ۲۸ شهریور خبر داد.
معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با اشاره به افزایش ساعت به ساعت زائران در مبادی مرزی گفت: خدمات‌رسانی موکب‌های مرزی به ۱۰۰درصد ظرفیت رسید.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و پیکان، خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ادغام برخی نمایندگی‌های ایران‌خودرو به منظور سهولت دسترسی و بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
نشست هم‌افزایی خدمات‌رسانی هوشمند به زائران اربعین حسینی با حضور معاون وزیر ارتباطات و بخش خصوصی برگزار شد.
در راستای رفاه حال شهروندان، خدمات رسانی در واحد تطهیر و پذیرش عروجیان تا ساعت ۱۹ افزایش یافت.
در راستای رفاه حال شهروندان، خدمات رسانی در واحد تطهیر و پذیرش عروجیان تا ساعت ۱۹ افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ