مسئول تیم پزشکی اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در مرز گفت: تیم پزشکی نیروی هوایی ارتش از ۱۷ شهریور ماه تاکنون به هزار و ۹۰۰ نفر از زائران خدمات پزشکی ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: ۷۶ پایگاه به زائرین اربعین در مراسم پیاده روی خدمات دارویی ارائه می‌کند.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و نهمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
جدیدترین آمار ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه در زمینه‌های ویزیت، بستری ، مددکاری، امداد و انتقال، نسخ‌ درمانی، خدمات پرستاری و پاراکلینیک ارائه شد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ارائه خدمات درمانی با تعرفه ۵۰ درصدی به ۶ گروه جمعیتی شامل جانبازان، معلولان، نابینایان، کم‌بینایان، بیماران خاص و دانش‌آموزان مدارس استثنایی خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ارائه ۲۳۰ هزار و ۳۸۵ خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ارائه ۲۳۰ هزار و ۳۸۵ خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۵ روز گذشته بیش از ۱۱۳ هزار و ۲۹۵ خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۸۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه تا پایان روز ۲۵ خرداد خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۴۴ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در ۱۹ روز گذشته خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از ارائه بیش از ۹ هزار خدمت درمانی و امدادی به زئاران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
سرپرست حجاج ایرانی به همراه رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از درمانگاه شبانه روزی این مرکز و روند ارائه خدمات درمانی به حجاج کشورمان در مدینه بازدید کردند.
اجرای دو طرح از جمله ارائه خدمات پزشکی به دانش آموزان و فرهنگیان بازنشسته در راستای همکاری بین مجمع خیرین، سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش مطرح شد.
معاون وزیر بهداشت درباره بازگشایی دانشگاه ها در سال جدید تاکید کرد دانشگاه های علوم پزشکی از ارائه خدمات به معدود دانشجویان فاقد حجاب اسلامی، معذور خواهد بود.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: آرایشگرها به هیچ وجه اجازه ارائه خدمات پزشکی در حوزه زیبایی را ندارند.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: آرایشگر‌ها به هیچ وجه اجازه ارائه خدمات پزشکی در حوزه زیبایی را ندارند و چنانچه به فردی آسیبی وارد کنند علاوه بر لزوم جبران خسارت، مرتکب جرم نیز شده اند.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر این‌که «انجام جراحی‌های پلاستیک، ترمیمی و هر گونه اعمال زیبایی باید توسط افراد متخصص انجام شود»، تصریح کرد: از تعداد شکایات مطرح شده در حوزه جراحی پلاستیک و ترمیمی در هشت ماهه سال جاری (۱۰۲۵)، تنها ۴۵۶ مورد مربوط به متخصصان این رشته بوده و مابقی مربوط به اقداماتی است که توسط افرادی غیر از متخصصین جراحی پلاستیک و ترمیمی در این حوزه و یا افرادی که ممکن است اساسا پزشک نباشند، انجام شده است.
رئیس بیمارستان شهدای تجریش از ارائه بهترین خدمات پزشکی برای درمان مجروحان حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فرایند مددکاری و ارزش ریالی خدمات ارائه شده به بیماران نیازمند در حوزه دارو، بستری، توانبخشی، دندان پزشکی را در ۹ ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.
کالج سلطنتی پزشکی اورژانس انگلیس در گزارشی اعلام کرد که تاخیر در ارائه خدمات اورژانسی (ناشی از اعتصاب پرستاران)، هر هفته باعث مرگ بیش از ۵۰۰ نفر می‌شود.
مشهد ـ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مسیرهای منتهی به مشهد از اربعین تا زمانی که زائران پیاده به سمت مشهد در حرکت باشند، خدمات بهداشتی و درمانی جاده‌ای ارائه می‌شود.
رئییس سازمان پزشکی قانونی گفت: موضوع حضانت طفل در پرونده های طلاق از موارد مهمی است که توسط قضات ارجاع و در بخش روانپزشکی بررسی می شود.
رئییس سازمان پزشکی قانونی گفت: موضوع حضانت طفل در پرونده های طلاق از موارد مهمی است که توسط قضات ارجاع و در بخش روانپزشکی بررسی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ