فرمانده مرزبانی فراجا با بیان این که بر اساس تجربیات سال‌های گذشته با نزدیک شدن به اربعین حسینی تعداد مراجعه زائران به مرز مهران افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که به پایانه‌های مرزی دیگر مراجعه کنند در حال حاضر به غیر از مرز مهران زائران می‌توانند از پایانه‌های مرزی خسروی، چذابه، شلمچه، تمرچین و باشماق برای سفر به عراق تردد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان با آمادگی 100 درصدی در اربعین، تسهیل تردد زائران را در اولویت کاری خود قرار داده اند.
فرمانده مرزبانی فراجا از برگزاری دهمین اجلاس مرزی و امضاء تفاهم نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به توفیقات چشمگیر مرزبانان در کشف داروهای قاچاق و موادمخدر گفت: مرزبانان کشورمان از ابتدای سال تاکنون بیش یک هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کردند.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر اینکه در ایام اربعین ۷ گذرگاه مرزی برای تردد زائران و مواکب پیش بینی شده، گفت: در نشست با همتایان عراقی، برای تسهیل تردد زائران تصمیماتی خوبی اتخاذ شد.
دبیرکل وزارت دفاع جمهوری اسلامی پاکستان با فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ستاد مرزبانی فراجا ملاقات کردند.
دبیرکل وزارت دفاع جمهوری اسلامی پاکستان با فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ستاد مرزبانی فراجا ملاقات کردند.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند بزرگ و سازمان یافته قاچاق موادمخدر و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: به کشور‌های همجوار خودمان تذکر می‌دهیم که حسن همجواری را رعایت کنند و اجازه ندهند کار‌های ضد امنیتی از داخل کشورشان انجام شود.
سروان قربانعلی پیری جمعی هنگ مرزی زابل بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، ولی متاسفانه پس از دو روز تحمل به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر توجه به راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا، گفت: مرزبانی در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ نقش اساسی و تاثیرگذار دارد.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 809 کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: نقشه های شوم دشمنان که قصد داشتند توطئه های زیادی در شهرهای عمقی انجام دهند بی اثر و بی نتیجه ماند.
همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، آیین الحاق ۷۰ فروند شناور تندروی پیشرفته به مرزبانی فرمانده انتظامی کل کشور با حضور امیر سرتیپ آشتیانی، سردار رادان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه حجم کشفیات سلاح‌های جنگی در چند ماه اخیر بی‌سابقه بود، گفت:در چند ماه گذشته، ۴۸۰هزار انواع فشنگ جنگی و حدود ۳ هزار سلاح جنگی کشف کرده‌ایم که بی سابقه بود.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۷۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا بیان کرد: در گذشته برخی از فرآیند‌ها زمان بر بود که با راه‌اندازی سامانه پلیس من، مرزنشینان می‌توانند امکانات مورد نیاز را برای صدور گذر مرزی سیستمی در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون حضور در مرزبانی این پروانه را دریافت کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا نسبت به بازگشایی معابر بیشتر در مرزها با همکاری و مساعدت مسئولان مرزبانی کشور عراق خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا نسبت به بازگشایی معبر بیشتری با مسئولین مرزی عراق صحبت کرد که مسئولان مرزبانی کشور عراق نیز در این زمینه قول مساعدت و همکاری را دادند.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزهای بانه از هفتاش تا بروشکانی در ۲ ماه آینده بسته میشود و دستور دادیم کسی بدون توجه به دستورات مرزبانان از مرز عبور نکنند در صورت تخطی از قانون با آنها برخورد شکننده خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ