تایباد ـ نخستین گروه زائران افغانستانی اربعین حسینی (ع) از طریق مرز زمینی دوغارون وارد کشور شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جدید استقلال به دنبال انجام نخستین بازی برای این تیم است.
دو بازیکن تاثیرگذار صنعت نفت آبادان در فاز تهاجمی به تمرینات گروهی اضافه شدند تا احتمال حضورشان در نحستین بازی حساس وجود داشته باشد.
مهاجم ایرانی روستوف نخستین بازی خود را در شب تساوی این تیم مقابل زنیت انجام داد.
نخستین روز از رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی پیگیری شد که کاروان ایران در پایان اینن روز صاحب چهار مدال برنز شده و در رده دوازدهم جدول رتبه بندی مدالی قرار گرفت.
تنها چند روز پس از ورود نخستین زیردریایی هسته‌ای آمریکا به کره جنوبی، دومین زیردریایی هسته‌ای نیز از واشنگتن وارد سئول شد.
این نخستین بار نیست که یک کنسرت موسیقی دارای مجوز از مرجع رسمی فرهنگ و هنر کشور با حاشیه همراه می‌شود، اما قطعا این نخستین بار است که رسانه‌های انقلابی و مسئولان، هم صدا حمله افراد خودسرا به یک کنسرت را محکوم می‌کنند. اما درباره این که چگونه دوباره گروه‌های خودسر بازگشته‌اند و این‌ها منتسب به چه گروه و جناحی هستند اختلاف نظرهایی وجود دارد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
با انجام نخستین پرواز به فرودگاه جده از روز شنبه حدود ۵ هزار زائر ایرانی از مدینه و جده وارد مکه مکرمه خواهند شد.
مسئول کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: این‌ اعزام برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به «بازی های جهانی» و همچنین برنامه ریزی های المپیکی انجام شد.
تیم ملی زنان ایران، ظهر امروز نخستین تمرین خود را بعد از ورود به میانمار انجام داد.
وزیر خارجه سوریه برای نخستین بار طی ۱۲ سال گذشته وارد قاهره شد.
دروازه‌بان آلومینیوم در نخستین جلسه تمرینی خود با تیم ملی روحیه بالایی داشت.
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
رئیس جمهور در نخستین مقصد از دور دوم سفرهای استانی وارد بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی شد.
نخستین مسابقه تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی پس از دیدارهای هفته پانزدهم برگزار خواهد شد.
گرچه طراحان بهشت زهرا در نخستین سال تاسیس اعلام کرده بودند که این آرامستان برای مدت ۳۰ سال برای درگذشتگان پایتخت کفایت می‌کند، اما با وقوع جنگ تحمیلی و ورود خیل عظیم شهدای وطن، ظرفیت بهشت زهرا، دو سال زودتر از موعد پیش‌بینی شده یعنی در سال ۱۳۷۸ پر شد. با این حال در همان سال، مساحت ۱۱۰ هکتاری در قسمت شمال شرقی این آرامستان به مجموعه بهشت زهرا اضافه و مهرماه ۱۳۸۸ هم ۱۶۰ هکتار دیگر در بخش شرقی به این آرامستان ملحق شد تا وسعت آن به ۵۸۴ هکتار برسد.
در شرایطی که قرار است طی هفته های آتی، نخستین خودروهای وارداتی با ارزش کمتر از 10 هزار یورو وارد کشورمان شود، امروز سخنگوی صمت خبر از ممنوعیت واردات محصولات پژو، رنو و سیتروئن داد.
تیم ملی انگلیس، نخستین حریف ملی‌پوشان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ ساعاتی قبل وارد قطر شد.
فرمانده یگان زنان یگان‌های ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
فرمانده یگان زنان ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان ویژه زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
منابع عراقی اعلام کردند که در اقدامی بی سابقه، نخستین مواکب حسینی از گذرگاه مرزی عرعر از عربستان وارد عراق شد.
تنیسورهای اسپانیایی و نروژی در پایان فینال تنیس آزاد آمریکا عنوان برترین تنیسور جهان را برای نخستین بار کسب خواهند کرد.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
لوکادیا قرار است ساعت ۱۹ همزمان با شروع نخستین بازی فصل پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان وارد تهران شود تا در هتل، اقامت کوتاه مدتی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ