رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرخه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با مدیریتی که صورت گرفت هم در حوزه تأمین آب و تقسیم آب بین شهرهای پایین دست در حوضه آبریز کرخه شرایط مطلوب است.
سمنان- شرکت توزیع برق استان سمنان در واکنش به گزارش خاموشی های برق معابر شهری شاهرود مندرج در خبرگزاری مهر، طی جوابیه ای اعلام کرد وضعیت روشنایی معابر شاهرود مطلوب است.
بابلسر- جانشین فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه وضعیت مرزها قابل قبول و مطلوب است، گفت: امنیت در مناطق مرزی رو به رشد است.
هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت عنوان شد بررسی های انجام شده نشان می دهد که ارائه خدمات به زائران نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب تری دارد.
تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست، با این حال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات با احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: وضعیت ارائه خدمات و زیرساخت‌های بهداشتی شهر تهران خصوصاً در مناطق کم برخوردار مطلوب نیست و فضاهای عمومی، خدماتی و کالبد شهر با شاخص‌های بهداشتی فاصله دارد.
وضعیت مطلوب هوای ۸ کلانشهر کشور
۱۶ ایستگاه سنجش کیفیت هوای تهران در وضعیت مطلوب
وحید امیری بار دیگر به شرایط مطلوب و آرمانی خود برگشته و در این هفته‌ها درخشان بوده است.
اراک- وزیر دادگستری گفت: عملکرد اداره‌کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک استان مرکزی مطلوب است.
در حالی که تهرانی‌ها از ابتدای بهمن ماه هوای مطلوب تنفس کرده‌اند، هم‌اکنون میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای همه قرار گرفته است.
براساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از اول تا دهم بهمن تهرانی‌ها هوای آلوده‌ای را تنفس کرده‌اند. در این ۱۰ روز شش روز هوا برای گروه‌های حساس و چهار روز برای تمامی گروه‌ها آلوده بوده است.
کیفیت هوای تهران در وضعیت مطلوب
قوه قضاییه اعلام کرد که حال جسمی «آرش صادقی» مطلوب است و علائم خاصی از بیماری ندارد.
وضعیت جسمی آرش صادقی در حال حاضر مطلوب است و علائم خاصی از بیماری ندارد.
هوای تهران به وضعیت مطلوب رسید
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به وضعیت نامناسب سرانه فضای آموزشی در برخی شهرستان‌ها گفت: اعتبارات ملی و استانی به تنهایی پاسخگو نیست و حضور خیران مدرسه ساز در این امر ضروری است.
دادستان عمومی و انقلاب گیلان با اشاره به درگیری شب گذشته در زندان مرکزی گفت: در حال حاضر وضعیت زندان رشت مطلوب بوده و زندانیان به امور روزمره خود مشغول می‌باشند.
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به عملکرد تیم‌های ملی زنان ایران در سال 1401، گفت: به دنبال مطلوب هستیم و وضعیت موجود با مطلوب فاصله دارد.
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به عملکرد تیم‌های ملی زنان ایران در سال 1401، گفت: به دنبال مطلوب هستیم و وضعیت موجود با مطلوب فاصله دارد.
گئورگی گولسیانی پس از تزریق آمپول شرایط خوبی در تمرین دارد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید لوکادیا باید تلاش بیشتری انجام دهد تا به فرم مطلوب برای بازی برسد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۶ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ