دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس به دلیل پرتاب بطری آب معدنی به داخل زمین با ۲ بار وقفه همراه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چنین مصاف غیرقابل انکاری، عجیب است که یک فرد ملبس به لباس روحانیت، همان سخنی را طوطی‌وار تکرار می‌کند که مطلوب و مطالبه و آماج حمله دشمن است! ادعای «بهره‌گیری از اجبار حکومتی در پوشاندن لباسی تنگ بر پیکر واقعیّت اجتماعی متکثر است»، برخلاف واقعیت موجود و مقارن با اجرای برنامه دشمن برای برهنه‌سازی زنان و ربودن گوهر عفاف و حیاست. بدگمانی هنگامی تقویت می‌شود که توجه کنیم خاتمی در فتنه سال ۸۸ و اغتشاشات سال گذشته، همچون مهره‌ای بی‌اختیار، از عناصر شبهه‌پراکن و نقش‌آفرین در آشوب‌افکنی نیابتی دشمن بود.
فراشباشی، نسقچی یا شکنجه‌گر دربار قاجار بود. به همین‌خاطر وقتی به زیرزمین این عمارت سرک می‌کشیم با شگفتی‌های بی‌شماری روبه‌رو می‌شویم. در طبقه زیرین این عمارت یکی از عجایب تهران وجود دارد. اینجا نَسَقخانه بوده است. هنوز بخشی از اسباب نَسَق و شکنجه مانند درفش در میان اتاق‌های گچبری شده با در‌های چوبی معرق‌کاری و کاشی‌های نقاشی شده خوش‌رنگ و لعاب با نقوش سرباز قاجاری و... به چشم می‌خورد. برسردر یکی از اتاق‌ها ابزار‌های به صلابه کشیدن و تنبیه هنوز باقی است.
سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت: میرمصطفی جوادی؛ وزنه‌برداری که حرف‌های زیادی برای گفتن در دسته 81 کیلوگرم داشت حالا می‌خواهد همه آن اتفاق‌های خوب را در دسته 89 کیلوگرم رقم بزند.
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) نقش قدرت نظامی و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در دانستن زبان دنیا را در اتفاق‌های اخیر مثبت و اثرگذار دانست.
زمانی که سباستین هالر با پشت سر گذاشتن سرطان به میادین برگشت، این اتفاق را بهترین احساس ممکن توصیف کرد و احتمالا خودش هم تصور نمی‌کرد که اتفاق‌های هیجان‌انگیزتری در پیش است.
مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه در حال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه درحال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
کاربری‌اش باعث شده تا عجیب و باورنکردنی باشد. اینجا قدیمی‌ترین صندوق امانات تاریخی جهان است. تمام اتاق‌هایی که در فیلم می‌بینید جایی برای نگهداری اشیاء قیمیتی یا غلات و آذوقه بوده‌است. کسی این‌جا زندگی نمی‌کرده و قلعه با سربازان زیادی که داشته به شدت محافظت می‌شده است. تعداد اطاق‌ها و حجره‌ها به ۴۶۸ تا می‌رسد و این نشان می‌دهد چه تجارت عظیمی در منطقه جریان داشته‌است.
شش صندلی فرست کلاس اساسا در کابین‌های کوچکی با در‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند، این کابین‌ها یا اتاق‌ها علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی معمول یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی نیز دارند، این کابین‌ها دارای یک تخت مستطیلی موازی در کنار صندلی عریض و گزینه‌های ذخیره‌سازی، از جمله کشوی لباس خواب هستند. کابین‌های فرست کلاس همچنین دارای یک کنسول بزرگ و یک میز غذاخوری جدا شونده بزرگ هستند.
یک کارشناس کشاورزی گفت: موضوع مهم در تأمین امنیت غذایی، اصلاح الگوی کشت است؛ اگر این هدف عملیاتی شود به طور قطع شاهد اتفاق‌های مثبتی در بخش کشاورزی خواهیم بود.
تصاویر جدیدی که فضاپیمای ناسا به ثبت رسانده‌است، نزدیک‌ترین تصاویری است که از آتشفشانی‌ترین قمر منظومه شمسی گرفته شده‌است؛ گفتنی است که آخرین تصاویر گرفته شده از «آیو» به ماموریت افق‌های نو در سال ۲۰۰۶ باز می‌گردد، زمانی که مدارگرد پلوتو در راه رسیدن به این سیاره از کنار آیو عبور کرد.
به دلیل حضور بیش از 150 هزار هوادار عراقی در محل برگزاری دیدار فینال جام خلیج فارس، برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
با وجود تحقیقات و کاوش‌های بسیار، هنوز معما‌های زیادی پیرامون هرم بزرگ حل نشده باقی مانده است. یکی از بزرگترین این معماها، اتاق‌های مخفی درون دیوار‌های این بنا است که هنوز کشف نشده‌اند. معلوم نیست که در دل این اتاقک‌های پنهان، چه چیز‌هایی وجود دارد، اما به طور بالقوه این احتمال مطرح است که گنجینه‌ها و مصنوعات مصر باستان در این اتاق‌ها مخفی شده‌اند.
زهرا رهنورد نه اولین رئیس دانشگاه الزهرا بوده و نه حتی اینجا درس خوانده اما اسم دانشگاه پیوند محکمی با نام او دارد. نه فقط اتفاق‌های سال ۱۳۸۸ بلکه حتی زمانی که او رئیس دانشگاه بود.
صداهای غیرقابل توضیح، مشاهدات طیفی، افت ناگهانی دما. به نظر می‌رسد رخدادی عجیب در موزه بریتانیا در حال وقوع است. در یکی از اتاق‌ها زوجی هلندی از یک کشتی ساخته شده از مس و آهن متعلق به قرن شانزدهم میلادی در آلمان عکس گرفتند اما در عکس چیز عجیبی دیده شد.
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
ارسلان به دلیل اتفاق دیگری هم در این بازی مرکز توجه قرار گرفت؛ او بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود؛ صحنه‌ای که کارگردان تلویزیونی تلاش زیادی برای پنهان‌ماندن آن از روند دربی کرد. ارسلان که پیش‌تر با گیتارنوازی‌اش برای هواداران رقیب کری می‌خواند، شاید پس از گل‌زنی نت شادی برای نواختن نداشت.
حضور پرتعداد تماشاچیان آرژانتینی در قطر و برگزاری دیدار امشب آرژانتین و لهستان در استادیوم 974 که ظرفیتی کمتر از لوسیل دارد مقامات قطری را نگران اتفاق‌های ناشی از ازدحام جمعیت کرده است.
یکی دیگر از اتفاق‌عای عجیب جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در دیدار بلژیک و مراکش رخ داد که شیاطین‌سرخ اروپا با ۲ گل شکست خوردند.
چند ساعت گشت و گذار در مسافرخانه‌های جنوب شهر تهران که قصه‌های عجیب و البته مشابهی دارند. درِ بیشتر اتاق‌ها را که باز کنی، رویای رسیدن به تهران دراز به دراز روی تخت خوابیده. اینجا یکی از ده‌ها مسافرخانه میدان راه‌آهن است با ۳۵ اتاق.
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان بیان کرد: ترس از مدرسه می‌تواند از بخش خاصی از مدرسه، عملکرد تحصیلی، محیط مدرسه یا در اثر تجربه اتفاق‌های ناخوشایند، مانند آزار دیدن از دوستان در مدرسه یا مشکلاتی در مسیر خانه تا مدرسه باشد، در این موارد پی بردن به علت هراس، برای مداخلات درمانی ضرورت دارد.
حریری کلکسیونی از تخلفات مالی‌واداری در اتاق‌های بازرگانی را افشا کرد و با تأکید بر انحلال هیئت رئیسه اتاق گفت: چطور افرادی که پاسپورت آمریکا و کانادا دارند و دوتابعیتی‌اند، اطلاعات محرمانه کشور در جیبشان است؟
وجود افکار منفی مرتبط با زندگی، فرزندان، والدین، شغل و بیش از همه نگرانی‌های مالی یا ناشی از اتفاق‌های غیرمترقبه است که بسیار آزاردهنده است و در زندگی روزانه به‌صورت ترس، دلشوره و اضطراب بروز پیدا می‌کند. افکاری که برخی مواقع کنترل کردنشان سخت می‌شود.
به‌فاصله ۲۴ ساعت بعد از گزارش سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص دلایل ترکیدن لاستیک شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد، لاستیک هواپیمای سپهران در این فرودگاه ترکید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ