در چنین مصاف غیرقابل انکاری، عجیب است که یک فرد ملبس به لباس روحانیت، همان سخنی را طوطی‌وار تکرار می‌کند که مطلوب و مطالبه و آماج حمله دشمن است! ادعای «بهره‌گیری از اجبار حکومتی در پوشاندن لباسی تنگ بر پیکر واقعیّت اجتماعی متکثر است»، برخلاف واقعیت موجود و مقارن با اجرای برنامه دشمن برای برهنه‌سازی زنان و ربودن گوهر عفاف و حیاست. بدگمانی هنگامی تقویت می‌شود که توجه کنیم خاتمی در فتنه سال ۸۸ و اغتشاشات سال گذشته، همچون مهره‌ای بی‌اختیار، از عناصر شبهه‌پراکن و نقش‌آفرین در آشوب‌افکنی نیابتی دشمن بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با بیشترشدن پرونده‌های قضایی و جنایی علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا، هم‌اکنون این پرسش مطرح می‌شود که این اتهام‌های روزافزون چه تأثیری بر حیات سیاسی او خواهد داشت.
از ابتدا مشخص بود که اتهام‌های واردشده به من و چند نفر دیگر، تنها به‌قصد تواب‌سازی مطرح شده است و این خط قرمز من بود. البته که پیشنهاد‌هایی هم به من داده شد، اما پاسخ من به تمام‌شان این بود که زیر بار هیچ حرفی که نشانه‌ای از این موضوع در آن باشد، نخواهم رفت و سال‌های زندان را تحمل خواهم کرد. بااینکه تمایلی ندارم که مدام در معرض احتمال گذر از این خط قرمز قرار بگیرم، اگر هزار بار دیگر هم شرایطی دشوارتر از آنچه از سر گذراندم، بر من تحمیل شود، باز هم همان کار را خواهم کرد.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
مدیر برنامه‌های سابق مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن، اتهام‌های بزرگی علیه این باشگاه و مدیرانش مطرح کرد.
آنچه که در چند روز گذشته از شورش گروه مسلح واگنر به یکباره خبرساز و فراگیر شد، اگرچه هنوز ابهام‌های بسیاری دارد، اما در این ماجرا پوتین به یکباره «رکب» خورد! و این اتفاق مهم می‌تواند نقطه عطف جدیدی در جنگ طولانی در اوکراین باشد. نقطه عطفی که یا به مذاکره برای برقراری «صلح» و توافق طرفین منجر خواهد شد یا فاز جنگ را از این رخوت خارج می‌کند و بر شدت آن می‌افزاید.
این شی جدید که WD ۰۰۳۲-۳۱۷ B نام دارد، در حال چرخش به دور یک ستاره کوتوله سفید است و گرمای بسیار بالایی دارد. این کوتوله قهوه‌ای تا ۸۰۰۰ کلوین یا ۷۷۲۷ درجه سانتیگراد گرمتر از سطح باقی ستارگان است و به اندازه‌ای گرم است که می‌تواند مولکول‌های موجود در اتمسفر خود را به اتم‌های مرکب تبدیل کند.
جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره یوونتوس، درباره پرونده اتهامات مالی این تیم صحبت کرده و می‌گوید در اتهام‌های یووه اغراق شده و او این میزان سخت‌گیری علیه بیانکونری را درک نمی‌کند.
کمیته اخلاق از احضار مدیرعامل پرسپولیس و سخنگوی استقلال به کمیته اخلاق خبر داد.
اتهام‌های کیفری وارد شده به ترامپ ۷۶ ساله، در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده جایی که پیش از این هیچ یک از روسای جمهوری این کشور چه در زمان تصدی منصب و چه پس از ترک کاخ سفید، هرگز به طور رسمی مورد اتهام قرار نگرفته بودند، با این حال پرونده‌های زیادی در جهان بوده که باعث شده برخی رهبران رسوا شوند یا این که منصب خود را ترک کنند.
هواداران منچسترسیتی در شروع دیدار امشب تیم‌شان مقابل استون‌ویلا زمانی که آهنگ لیگ برتر پخش می‌شد برای اعتراض به اتهام‌های تخلف مالی باشگاه‌شان شروع به هو کردن این آهنگ کردند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به رقبا و مدیران لیگ برتر انگلیس درباره اتهام‌ها و تنبیه‌های احتمالی هشدار داد.
یک باستان شناس در یادداشتی نوشت: برخی می‌خواهند پرونده منطقه‌ای بکر از نظر باستان‌شناسی که می‌توانست پاسخ‌گوی پاره‌ای از ابهام‌های تاریخی و فرهنگی این سرزمین باشد را با وضعی نامطلوب ببندند.
وکیل مدافع پروانه سلحشوری در توئیتی نوشت: دیروز با موکلم به شعبه ۳ دادسرای اوین رفتیم اتهام‌های اجتماع و تبانی و فعالیت تبلیغی به موکلم تفهیم شد.
برخی چهره‌های حقوقی از انتساب اتهام‌ها مخصوصا اتهام «توهین به تیم ملی» متعجب شدند و بعد از اینکه بار دیگر تاکید کردند وریا حرفی در مورد تیم ملی نزده این پرسش را مطرح کردند که در کجای قانون و براساس کدام بند و ماده چنین جرمی تعریف شده است؟
جنجال‌های اخیر در مورد توییتر در پی رخداد‌های سالیان اخیر در حوزه شبکه‌های اجتماعی، از جمله رسوایی‌های فیس‌بوک در سوءاستفاده از اطلاعات کاربران یا اتهام‌های مرتبط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار جعلی و گمراه‌کننده در درگیری‌های میانمار و اتیوپی و ادعا‌های مرتبط به استفاده از این پلتفرم‌ها برای انتشار اخبار جعلی با هدف دخالت در انتخابات کشور‌های دیگر، باعث شده است تا تحلیلگران نسبت به قدرت و نفوذ کمپانی‌های خصوصی و میلیاردر‌های جاه‌طلب در این رسانه‌های جمعی اظهار نگرانی کنند.
اعتماد نوشت: در یک سوی ماجرا رسانه‌های حاکمیتی مانند فارس، تسنیم، ایرنا و مشرق‌نیوز قرار داشتند که اعلام کردند این رخداد حادثه‌ای تروریستی است که توسط داعش برنامه‌ریزی شده است و در نقطه مقابل زینب مولایی راد، مادر کیان و شاهد عینی ماجرا که اعلام می‌کند ماموران به سمت آن‌ها آتش گشوده‌اند.
زیدآبادی نوشت: نیرو‌های میانه طاقت تحمل فحش و ناسزا و اتهام‌های بی‌پایه و ناعادلانه را ندارند و با احساس سرخوردگی و اندوه عمیق، صحنه را ترک می‌کنند تا حامیانِ آن دو قطبِ متخاصم، آنقدر خون یکدیگر را بریزند که یک طرف‌شان به اتمام رسد! بدبختی، اما اینجاست که در سایۀ این خونریزی، ملت و کشوری چنان قربانی می‌شود که ممکن است تا قرن‌ها کمر راست نکند و یا کلاً از چرخۀ تمدن بشری خارج شود.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: آن‌ها نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران را آزموده‌اند؛ این حرف‌ها و اتهام‌هایی که رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین به ایران نسبت می‌دهند، به‌طور کامل دروغ و تهمت است.
48 ساعت پس از بازی جنجالی پرسپولیس و ملوان، ماجراهای این دیدار ادامه‌ دارد و در جدیدترین اتفاق داور مسابقه از مازیار زارع بابت اتهام‌های تند شکایت کرده است.
رشیدی‌کوچی گفت: حجاب یک منشور چندوجهی است که پرداختن به آن در چارچوب فرهنگی و دینی همچنین رفتاری و اجتماعی می‌گنجد. چنین مقوله‌ای قبل از هر اقدام دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است.
وزیر دارایی سابق و نامزد کسب عنوان نخست وزیری انگلیس از حزب محافظه کار، مدعی شد: «حمله وحشیانه چاقویی به سلمان رشدی باید زنگ بیدارباشی برای غرب باشد و واکنش ایران به این حمله، دلایل طرح اتهام‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.»
نشست‌ مشترک شورای عفاف و حجاب بانک رفاه کارگران با نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، برگزار شد.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ