صداهای غیرقابل توضیح، مشاهدات طیفی، افت ناگهانی دما. به نظر می‌رسد رخدادی عجیب در موزه بریتانیا در حال وقوع است. در یکی از اتاق‌ها زوجی هلندی از یک کشتی ساخته شده از مس و آهن متعلق به قرن شانزدهم میلادی در آلمان عکس گرفتند اما در عکس چیز عجیبی دیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه مشترک مدیران مجموعه سعدآباد با رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و با هدف بررسی و تبادل نظر در خصوص آسیب شناسی و عارضه یابی مرمت آثار موزه‌ای و بناهای تاریخی مجموعه، برگزار شد.
موزه‌ای برای دوران کودکی ایرانی‌ها در ساختمان آرشیو ملی وجود دارد که با قصه و بازی، هم فرهنگ و تاریخ را آموزش می‌دهد و هم اوقات خوشی را برای همه گروه های سنی ایجاد می کند.
رئیس موزه پول از رصد، بررسی و هوادهی آثار موزه‌ای خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری و مراقبت از آثار؛ پایش محیطی منسوجات و بافته های موزه‌های پول، هنر جهان و هنر اسلامی را آغاز کردیم.
تمامی موزه‌های وابسته به گروه موزه‌های دفینه همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سید الشهدا (ع) مانند سالهای گذشته در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل خواهند بود.
همه موزه‌ها و پایگاه‌های ثبت ملی و جهانی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هم‌زمان با ۱۴ خرداد در سراسر کشور تعطیل است.
گروه موزه‌های دفینه روز ۱۴ خرداد تعطیل است ولی همه این موزه ها از روز ۱۵ خرداد باز خواهند بود.
موزه ملی آرایشگری کارگاه آموزشی مستندنگاری آثار موزه‌ای را با حضور فعالان موزه داری، دانشجویان مقطع ارشد و دکترا،امنای اموال، مرمتگران، مدیر گروه رشته موزه داری دانشگاه هنر شیراز برگزار کرد.
نمایشگاه «مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای» تلفیقی از محتوای تصویری، نوشتاری، اشیا تاریخی و مردم‌شناسی و ابزار و وسایل آزمایشگاهی و دستگاهی  برپا شد.
پیش از جشن قهرمانی امشب طرفداران منچسترسیتی دوباره موزهای بادی را در ورزشگاه به نمایش گذاشتند.
بازدید از موزه‌های اردبیل در روز جهانی موزه
در مراسم گرامی‌داشت هفته میراث‌فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها از برترین‌های موزه‌داری کشور تجلیل به عمل آمد.
نمایشگاه مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای با حضور قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.
تهران موزه کم ندارد. برخی از آن‌ها توسط وزارت میراث فرهنگی و بسیاری توسط ارگان‌های دیگر ایجاد شده اند به همین دلیل تنوع موزه در تهران زیاد است اگر مجموعه‌داران را به این فهرست اضافه نکنیم.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید رایگان موزه‌های شهرداری تهران در روز ۲۸ اردیبهشت؛ روز جهانی موزه‌ها خبر داد.
به زودی نمایشگاه موزه‌ای ایران و چین در شهر شی آن توسط موزه ملی ایران برگزار می‌شود.
اصفهان- رئیس کمیته‌های ملی موزه‌های ایران (ایکوم) با اشاره به خشکانده شدن رودخانه زاینده‌رود اصفهان، گفت: سرمایه‌های طبیعی و فرهنگی این شهر بعلت اینکه نگاه موزه‌ای نیست، کنار گذاشته شده است.
اصفهان- رئیس کمیته‌های ملی موزه‌های ایران (ایکوم) با اشاره به خشکانده شدن رودخانه زاینده‌رود اصفهان، گفت: سرمایه‌های طبیعی و فرهنگی این شهر بعلت اینکه نگاه موزه‌ای نیست، کنار گذاشته شده است.
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی از اعضای ائتلاف برای حفاظت از میراث فرهنگی آسیا درخواست کرد در کنار «سفیران جوان» و «تشکل‌های مردم نهاد»؛ کمیته رؤسای موزه‌های ملی کشورهای عضو تشکیل شود.
باغ فردوس در سال ۱۲۶۴ قمری به دستور محمدشاه قاجار ساخته شد، اما با مرگ شاه، باغ و قصر نیمه تمام ماند
دستکش‌های دینو زوف، اسطوره فوتبال ایتالیا، که متعلق به قهرمانی این تیم در جام جهانی 1982 بود از موزه‌ای در رم به سرقت رفت.
مدیرکل موزه‌ها گفت: با توجه به برودت هوا و تصمیم استانداری تهران امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمامی موزه‌های شهر تهران تعطیل است.
موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی برخی از استان‌ها فردا شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.
اختراع موزه‌ای ایران توانست در مسابقات جهانی مخترعان کره جنوبی که در سئول برگزار شد برای سومین بار مدال طلا به ارمغان آورد.
وندال های آثار هنری اعتراض شأن را به وضعیت موجود در جهان بر سر تابلوهای گران قیمت موزه‌ای خالی می‌کنند و با تلاش برای تخریب این آثار تصور می‌کنند؛ حرف شأن شنیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ