حریری کلکسیونی از تخلفات مالی‌واداری در اتاق‌های بازرگانی را افشا کرد و با تأکید بر انحلال هیئت رئیسه اتاق گفت: چطور افرادی که پاسپورت آمریکا و کانادا دارند و دوتابعیتی‌اند، اطلاعات محرمانه کشور در جیبشان است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی کفاشیان در زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بود، بنا به بعضی دلایل بازداشت شد. او در گفتگو با خبرآنلاین درباره این ماجرا توضیح داد.
داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.
کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، مدعی شد که پیشنهاد 140 میلیون یورویی میلان برای جذب سرگی میلینکوویچ ساویچ را رد کرده است.
رئیس جمهور اسبق آمریکا می‌گوید که بسیاری از روس‌زبانان کریمه در سال ۲۰۱۴ از پیوستن این شبه‌جزیره به روسیه حمایت و تعدادی از کشورهای اروپایی هم این موضوع را درک کردند.
رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای سبک شهری و پیک موتوری تهران دست به افشاگری علیه تعدادی از بازیکنان فوتبال زد.
رئیس جمهور روسیه در نشست دیروز با هیئت آفریقایی که با هدف میانجی‌گری مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف راهی روسیه و اوکراین شده است، از توافقی پرده برداشت که کی‌یف به آن پایبند نماند!
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
در آستانه عید سعید فطر، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در نطقی تلویزیونی، آمریکا را متهم به کارشکنی در تحقق مذاکرات صلح با طرف‌های درگیر در یمن کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
رئیس قوه قضاییه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
برنامه فوتبال برتر با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی تبدیل به یک برنامه تاریخی شد.
دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شد که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود 118 میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن 118م ، 93 م به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شد. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده
ناپولی تحت هدایت لوچیانو اسپالتی بهترین روزهای خود را سپری می‌کند و به رویاپردازی ادامه می دهد.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
فدراسیون شطرنج به خاطر اعلام استعفای رئیس و برخی افشاگری های نایب رئیس برای برملا کردن اقدامات رئیس، آشفته است اما این فدراسیون در این شرایط میزبان مسابقات آسیایی شده است.
رفیعی، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: ایرلاین‌ها اقدام به بنگاه داری می‌کنند و مالک بسیاری از باشگاه‌های فوتبال و غیره هستند.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با جمعی از وزرای لبنانی از فشارهای واشنگتن بر کشورهایی که خواهان کمک به زلزله زدگان در سوریه هستند، خبر داد.
نبی نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان در زمان اسکوچیچ باهم اختلاف داشتند، حتی در بازی با الجزایر بازیکنان نمی‌خواستند در نیمه دوم وارد زمین بشوند.
رئیس جمهور کره جنوبی پس از اظهارات همتای روسیه‌ای خود، مدعی شد که سئول برای اوکراین کمک تسلیحاتی فراهم نکرده است.
رئیس مجله‌ای که از سال ۱۹۵۶ این جایزه را اعطا می‌کند می‌گوید که کمپین‌ها "تو را برنده نمی‌کنند، اما می‌توانند وقتی پیام بد یا ژست بدی وجود داشته باشد، شکست بخورید".
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.
به‌فاصله ۲۴ ساعت بعد از گزارش سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص دلایل ترکیدن لاستیک شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد، لاستیک هواپیمای سپهران در این فرودگاه ترکید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ