جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی امروز فلسطینی ها در کرانه باختری اشغالی که منجر به زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیستی شد را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور با بیان اینکه جهاد تبیین مقدمه لازم و قطعی امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: باید برای شناساندن معروف و پرهیز از منکر به‌دور از انفعال، در چارچوب منطق و فکر اقدام کرد.
حجت الاسلام تقوی جهاد تبیین در امر غدیر را مهم‌ترین سیاست این ستاد در ایام جشن غدیر قلمداد کرد.
سعادت معاون فرهنگی و اجتماعی توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به بیان توضیحاتی درباره انحلال جهاد سازندگی و تشکیل شورای جهاد سازندگی با هدف رسیدگی به روستاهای محروم پرداخت.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به لزوم اطلاع رسانی پیشرفتهای کشور گفت: جهاد تبیین یک فرصت ارزشمند برای این کار است.
رودبار - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد تصمیم مهمتر از جهاد تبیین است، گفت: تصمیم گیری و تصمیم سازی درست، کارشناسانه و با تعقل، شجاعانه و مسئولانه مورد تاکید است.
معادله ای که جهاد اسلامی به دنبال آن بود و در حین و پس از جنگ اخیر هم بارها گفته شد، ایجاد بازدارندگی در مقابل رفتارهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از جمله ترور اعضای مقاومت در جنین است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سال های اخیر شاهد ترور چند تن از فرماندهان رده بالای خود بود، مسئله ای که باید مورد بررسی قرار گیرد.
جنبش جهاد اسلامی به تعرض امروز وزیر امنیت کابینه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و برگزاری نشست کابینه این رژیم در زیرزمین این مکان مقدس اسلامی، واکنش نشان داد.
وجود جاسوس ها و اطلاعاتی که صهیونیست ها از این طریق در کنار دسترسی های فضای سایبری و قدرت در این حوزه به دست می آوردند، ضربه های سنگینی به مقاومت در غزه است.
جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که سیاست ترور با بمباران منازل مسکونی، دشمن را پیروز نمی‌کند و گردان‌های قدس قادر به گسترش و افزایش دامنه آتش علیه رژیم اشغالگر است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: جهاد تبیین کاربرد اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی امروز به پشتوانه ملت شجاع و با هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
رسانه‌های گردان‌های قدس ویدئویی با عنوان «مسجد الاقصی خط قرمز است» منتشر کردند.
جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی پیشرو و متعهد به توسعه و پیشرفت دانش‌بنیان کشور طی گزارشی، دستاوردهای یک ساله خود را منتشر کرد.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: جهاد تبیین اولویت مهم و ضروری جامعه و مدیران است و باید این افراد پاسخگوی شبهات روز به مردم باشند، زیرا مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضدصهیونیستی امروز که منجر به هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست شد را تبریک گفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به بازداشت شیخ خضر عدنان از رهبران این جنبش فلسطینی در جنین، واکنش نشان داد.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار توقف هر گونه ارتباط و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و پایان دادن به شکاف داخلی در میان گروه های فلسطینی شد.
راهبرد مقابله با جنگ شناختی دشمن را جهاد تبیین دانست و بر ضرورت یادگیری و ارتقای سواد رسانه‌ای عموم مردم تأکید کرد.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تداوم نظام و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:جهاد امید آفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین سه رویکرد اصلی بسیج است که در جریان قرار دارند.
تبریز- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: پروژه بزرگ جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ