کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به لزوم اطلاع رسانی پیشرفتهای کشور گفت: جهاد تبیین یک فرصت ارزشمند برای این کار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امشب از بین تیم های ایران و آمریکا، یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان معرفی خواهد شد.
وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیینی اظهار کرد: باید ارزش‌های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم تا درک کنند انقلاب اسلامی از چه موانع، مشکلات و گردنه‌های سختی عبور کرده و با چه دشمنانی روبرو شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، قدرت و توانمندی‌های خودش قرار داشته باشد.
وزیر کشور با بیان اینکه جهاد تبیین مقدمه لازم و قطعی امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: باید برای شناساندن معروف و پرهیز از منکر به‌دور از انفعال، در چارچوب منطق و فکر اقدام کرد.
حجت الاسلام تقوی جهاد تبیین در امر غدیر را مهم‌ترین سیاست این ستاد در ایام جشن غدیر قلمداد کرد.
رحیمی جهان آبادی در ادامه با بیان اینکه شکی در این نیست که مسأله بی حجابی امروز به یک بحران تبدیل شده و خانواده ها را نگران کرده است، عنوان کرد: اما این لایحه یک لایحه غیرکارشناسی است و نتوانسته است درد جامعه را ریشه یابی کرده است. این لایحه جریمه بی حجابی را همچون جریمه رانندگی تعیین کرده است که با تصویب دو فوریت و اجرای آن، مشکل بی حجابی حل نمی شود.
در فرانسه میانگین درآمد در پایتخت حدود ۲۵۰۰ دلار است و مبلغ ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار جریمه برای "رانندگی در حالت مستی" تعیین شده که معادل یک‌پنجم تا تمام درآمد ماهانه یک شهروند فرانسوی است! جریمه همین تخلف در کشورمان ۲۰۰هزار تومان است!
ماده ۱۴۶ برنامه هفتم توسعه، وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کرده برنامه «تولید بهینه الگوی کشت محصولات اساسی و منتخب» را هر سال یک ماه پیش از فصل کشت در هر دشت تعیین کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: جهاد تبیین کاربرد اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.
ژوزه مورایس شب گذشته شاید در تعیین کننده‌ترین مسابقه لیگ بیست و دوم قافیه را به یک مربی سختکوس و جوان واگذار کرد.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: جهاد تبیین اولویت مهم و ضروری جامعه و مدیران است و باید این افراد پاسخگوی شبهات روز به مردم باشند، زیرا مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
راهبرد مقابله با جنگ شناختی دشمن را جهاد تبیین دانست و بر ضرورت یادگیری و ارتقای سواد رسانه‌ای عموم مردم تأکید کرد.
یک بانوی هنرمند ژاپنی برای تزیین هر غذا به اندازه طراحی یک اثر هنری وقت می‌گذارد و نتیجه کارهایش توجه مردم جهان را به خود جلب کرده است.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تداوم نظام و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران است.
رئیس سازمان بسیج جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت را سه عرصه خدمت بسیج در گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین، برجسته‌ترین بعد جنگ شناختی و مواجهه با تلاش دشمن است.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور خبر داد و گفت: باید مردم دراین خصوص هوشیار باشند.
جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: نفرت پراکنی تریبون‌های ثابت و افراد غیر منتخب را متوقف کنید، مدیر یک روزنامه همه کاره مملکت نیست که بخواهد برای ما تعیین تکلیف کند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اینکه تولید محتوای مفید برای جوانان یکی از مصادیق جهاد تبیین و فعالیت‌های انقلابی در فضای مجازی یک جهاد بزرگ است.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین، از همه کسانی که در جهت روشنگری، تبیین و تنویر افکار عمومی نقش دارند قدردانی کرد و گفت: کار جهادی یک معنا و مفهومی دارد و در مبانی ما با کار عادی فرق می‌کند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می‌خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
قدمت قدیمی‌ترین اسباب بازی‌های جهان به هزاران سال پیش باز می‌گردد، اما تعیین این که آیا کودکان عصر باستان با آن بازی می‌کردند یا خیر هم چنان به صورت یک راز باقی مانده است رازی که باستان‌شناسان در تلاش برای کشف آن هستند.
یک قطعه الماس ۳۱۷ قیراطی موسوم به کالینان دو، که از بزرگترین الماس شناخته شده جهان تراشیده شده است هم روی این تاج قرار دارد. کارشناسان تعیین قیمت برای این تاج را غیرممکن می‌دانند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،‌ حوزه سیاست خارجی دولت سیزدهم را به عنوان نقطه مثبت این دولت برشمرد و در عین حال گفت: اگر دولت می خواهد در ادامه راه کاری انجام دهد، باید فکری برای رابطه با جهان کند. نمی شود مدیر یک روزنامه، سیاست خارجی ما را تعیین کند یا اینکه چهار تا آدم افراطی رابطه ما با جهان را تعریف کنند آن هم افرادی که هیچ درک درستی از منافع ملی و درد مردم ندارند.
روز گذشته، نرخ دلار در صرافی‌ها با افت حدود ۱۲۰۰ تومانی همراه شد و در کانال ۳۱ هزار تومان جای گرفت. روندی که در صورت تدبیر بانک مرکزی برای افزایش سقف ۲۰۰۰ دلاری برای نیاز ارزی مردم در سرفصل ۲۴، احتمال تعدیل بیشتر شاخص ارزی را تقویت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ