رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی امروز به پشتوانه ملت شجاع و با هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
محمدباقر قالیباف گفت: توطئه‌گران و دشمنان مردم ایران برای جدا کردن مردم از اهل‌بیت برنامه‌ریزی کرده بودند، اما باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسین (ع) هستیم.
قالیباف گفت: توطئه‌گران و دشمنان مردم ایران برای جدا کردن مردم از اهل بیت برنامه‌ریزی کرده بودند، اما باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسین هستیم و شعله عشق دیرینه ایرانیان و اهل بیت هر روز برافروخته‌تر می‌شود.
با توجه به واکنش گسترده و عمدتاً منفی جامعه به اظهارات رئیس مجلس، خبرگزاری مجلس «خانه ملت» درباره عبارت «تصمیمات سخت» توضیحاتی ارائه کرد. در توضیحات این خبرگزاری آمده است: «در روز‌های اخیر یکی از جملات رئیس مجلس، در جمع اعضای نظام مهندسی، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها داشته و البته در این میان برخی یا به تصور اینکه تاکنون چنین تأکیداتی از سوی قالیباف انجام نشده یا به قصد تخریب، درباره آن دست به خیال‌نویسی زده‌اند.»
انتظار این است که آقای قالیباف خودشان هم در جلسه حضور پیدا کنند و به کار سرعت ببخشند. من این فراخوان‌های متعدد را که دارد اتفاق می‌افتد، آفت سرعت می‌دانم چرا که حکم، موضوع و مصلحت جامعه کاملا مشخص است و مجلس هم به‌عنوان عصاره و چکیده ملت روی آن نظر می‌دهد.
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح مساله «ممنوعیت نطق» برای وی از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: این مساله خلاف قانون است، در حوزه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی هیات رئیسه مجلس یک چنین اختیاری منظور نشده است و این تحدید حقوق ملت است.
محمدباقر قالیباف گفت: توافق درباره حق آبه هیرمند بخشی از تاریخ بلند همسایگی دو کشور و دو ملت ایران و افغانستان و غیرقابل خدشه است.
رئیس مجلس گفت: لازم است درباره مسئله حقابه هیرمند عرض کنم که توافق درباره این حقابه، بخشی از تاریخ بلند همسایگی دو کشور و دو ملت ایران و افغانستان و غیرقابل خدشه است. اجرای کامل و دقیق این توافق به نفع هر دوملت و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن عید فطر را تبریک گفت.
قالیباف رئیس مجلس‌ شورای اسلامی گفت: ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب، هر ساله مایه دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است؛ ملت ایران امسال به‌طور ویژه و تاریخ‌ساز خوش درخشیدند.
محمدباقر قالیباف از آحاد ملت شریف ایران که با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و دوستان را دلگرم کردند، تشکر کرد.
قالیباف با تاکید بر این که علت این عکس‌العمل دشمنان، اقدام شجاعانه و قدرتمندانه این ملت در مقابل توطئه هاست اضافه کرد: ملتی که در مظلومیت تمام در دوران دفاع مقدس جنگید و در اوج محرومیت با وجود مشکلات اقتصادی و محاصره‌های علمی را تحمل کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اساسی میثاق ملی همه ملت ما است و ارزش‌ها، اسلامیت، جمهوریت و امنیت نظام ما مبتنی بر آن است.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند. برخی نمایندگان انتقاداتی به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستا‌ها و شهر‌ها به صورت یکسان مطرح کردند و سرانجام پیشنهادهایی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
قالیباف گفت: تاریخ جنایت‌های آمریکا، به ملت ایران این درس را آموخته است که مستکبرین هرگز اصلاح شدنی نیستند و آنچه تضمین استقلال و آزادی مردم ایران است، تنها تبدیل شدن به ایران قوی است و قوی شدن ایران نیز در گرو قوی شدن تک تک مردم ایران است.
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد!
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد! این در حالی است که این روزها، دغدغه مردم نجیب کشورمان به تامین نیاز‌های اولیه تقلیل پیدا کرده است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط و با همه توان در کنار ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین ایستاده است.
سخنگو و دبیر هیات دولت ضمن تشریح فواید طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از صبر و همراهی مردم با این طرح تشکر کرد و از افزایش نظارتها خبر داد. بهادری جهرمی تاکید کرد: هیچ کالای اساسی در کشور با کمبود مواجه نیست و توزیع این کالا‌ها نیز در مراکز عرضه بدون مشکل ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از شرکت سایپایدک از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت و در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد سازمان خدمات پس از فروش سایپا نکاتی در جهت بهبود روند خدمات دهی به مشتریان بیان کرد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز قوه مقننه بر ابزار نظارتی خود تکیه کردند که به موجب آن چندین طرح تحقیق و تفحص مورد تصویب قرار گرفت تا روند اجرای قانون از سوی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین بر عملکرد وزیر جهاد کشاورزی نیز انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ