جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سال های اخیر شاهد ترور چند تن از فرماندهان رده بالای خود بود، مسئله ای که باید مورد بررسی قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی که میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، چالش امروز غرب را بازگشت آسیا به مرکز قدرت اقتـصادی و سیاسـی جهان دانست و گفت: نشست مجمع پارلمان‌های آسیایی تاثیر به سزایی در آسـیب‌شناسـی و شناسـایی نقاط قوت و ضعف و ارتقـاء جایگـاه جهـانی آسیا دارد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌هایی نسبت به جنایات امروز شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا واقع در شمال رام‌الله واکنش نشان دادند.
حماس و جهاد اسلامی نسبت به اجرای عملیات جهادی در شهرک صهیونیستی عیلی، واکنش نشان دادند.
وزیر امور خارجه گفت: حضرت امام خمینی و مکتب توحیدی او، ابتدا اندیشه‌ها و دل‌های مردم آزاده و آزاداندیش را در ایران، امت اسلامی و جهان، متحول ساخت و سپس نظام سلطه‌گری جهانی را به چالش کشید.
منابع فلسطینی از سفر هیات‌های از جنبش حماس و جهاد اسلامی به پایتخت مصر در روزهای آتی خبر می‌دهند.
وجود جاسوس ها و اطلاعاتی که صهیونیست ها از این طریق در کنار دسترسی های فضای سایبری و قدرت در این حوزه به دست می آوردند، ضربه های سنگینی به مقاومت در غزه است.
سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر امور خارجه اظهار داشت اعمال هژمونی آمریکایی در مناطق مختلف جهان از جمله منطقه ما با چالش اساسی مواجه شده است.
سومین دوره رقابت علمی کنز ویژه پژوهشگران و دانشمندان زیر ۴۵ سال جهان اسلام در ۶ حوزه‌ مختلف و با ارائه ۸۰ چالش مرتبط با مسائل و مشکلات کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
سخنگوی حماس به عملیات جدید ضد صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات جدید ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه این عملیات ها شد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار توقف هر گونه ارتباط و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و پایان دادن به شکاف داخلی در میان گروه های فلسطینی شد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که جمهوری اسلامی ایران، مدافع مقاومت و ملت فلسطین است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از احیای روابط میان جنبش حماس و جمهوری عربی سوریه استقبال کرد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه جنایت صبرا و شتیلا شاهد زنده ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد: مقاومت فلسطین با ابزار ظلم و تجاوز صهیونیست‌ها متوقف نخواهد شد.
دیدار ناگهانی رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه، یک دیدار معمولی نبود، بلکه حاوی پیام‌های سیاسی و امنیتی در داخل و خارج به ویژه برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی بود.
منابع فلسطینی اعلام کردند که نشست مهمی بین رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه برگزار شده است.
یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی نسبت به ضعف نیروی زمینی این رژیم هشدار داده است.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تداوم عادی سازی روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی بامداد یکشنبه در قدس اشغالی را واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها برشمرد.
مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر هر چیزی را رها کنیم و رسیدگی نکنیم چالش نخواهیم داشت. آقا چشممان را بر واقعیت‌های جامعه بسته ایم، شهر ول و رها است. این وضعیت چهارراه‌ها از نظر تکدی گری و بساط گستران است. این شهر که پایتخت و ام القرای جهان اسلام است مدیریت‌های بسیاری بر خود دیده است و شرایط سختی را به واسطه مدیریت رها شده دوره قبلی پشت سر گذاشته است، که این واقعا جای تاسف دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان طی تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را شدیداً محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ