جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضدصهیونیستی امروز که منجر به هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست شد را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی در جنوب بیت لحم، واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها محسوب می‌شود.
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین ضمن تمجید از عملیات ضدصهیونیستی در شمال تل آویو، از جوانان فلسطینی خواست که ضربات مهلک به نظامیان صهیونیست وارد کنند.
گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای از عملیات تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف نابلس خبر داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های القدس، شاخه نظامی این جنبش در جریان تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی خبر داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی در قدس، یک واکنش طبیعی و مشروع به تجاوزات اشغالگران علیه مسجدالاقصی به شمار می‌رود.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند که عملیات تل‌آویو بیانگر قدرت مقاومت در هدف قرار دادن عمق رژیم‌صهیونیستی است.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی غور اردن نسبت به ادامه تجاوزات رژیم‌صهیونیستی هشدار دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جنین که به شهادت چهار جوان فلسطینی منجر شد، واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات جدید ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه این عملیات ها شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه دوشنبه در قدس اشغالی را پاسخ عملی به تجاوزات و جنایات اشغالگران علیه فلسطینی ها برشمرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت جوان فلسطینی تاکید کرد که عملیات مقاومت علیه شهرک نشیان و نظامیان صهیونیست هرگز متوقف نخواهد شد.
یکی از رهبران برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عملیات قدس بار دیگر عجز و ناتوانی امنیتی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین را نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر گردید، واکنش نشان داد.
سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات ضد صهیونیستی جدید خبر داد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که کرانه باختری شاهد افزایش بی سابقه عملیات مقاومتی است و تهدیدهای مقامات صهیونیست در قبال این عملیات ها بی ارزش است.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که عملیات قدس نشان داد که مقاومت همچنان زنده است و جنایت های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند.
گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید گردان نابلس در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست خبر داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی امروز فلسطینی ها در کرانه باختری اشغالی که منجر به زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیستی شد را تبریک گفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات مقاومتی در الخلیل واقع در کرانه باختری به عنوان واکنش طبیعی در قبال اقدامات صهیونیست ها یاد کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی بامداد یکشنبه در قدس اشغالی را واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها برشمرد.
سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد که مقر عملیات ارتش رژیم صهیونیستی را  در منطقه ناحل عوز در شرق غزه را هدف ده‌ها خمپاره قرار داده است.
رژیم صهیونیستی همچنان از عملیات تلافی جویانه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی از رهبران ارشد این جنبش توسط نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین هراس دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ