سعادت معاون فرهنگی و اجتماعی توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به بیان توضیحاتی درباره انحلال جهاد سازندگی و تشکیل شورای جهاد سازندگی با هدف رسیدگی به روستاهای محروم پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در برنامه تلویزیونی جهان آرا گفت: روحانی اگر حاضر می‌شد با ترامپ سلام علیک کند تمام تحریم‌ها برداشته می‌شد!
ستاد مبارزه با موادمخدر و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت پیشگیری از اعتیاد تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
مهدیشهر- دهمین رزمایش جهادی دامپزشکی در مهدیشهر با همکاری دامپزشکی و بسیج سازندگی استان سمنان برگزار شد
دبیرکل جنبش جهاد و سازندگی عراق از تلاش‌های آمریکا برای بحران سازی در عراق و تکرار سناریوی سال ۲۰۱۹ خبر داد.
وزیر کشور با بیان اینکه جهاد تبیین مقدمه لازم و قطعی امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: باید برای شناساندن معروف و پرهیز از منکر به‌دور از انفعال، در چارچوب منطق و فکر اقدام کرد.
حجت الاسلام تقوی جهاد تبیین در امر غدیر را مهم‌ترین سیاست این ستاد در ایام جشن غدیر قلمداد کرد.
مستند «جوان‌مرگ» که به بررسی تولد و چرایی جوانمرگ شدن جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است.
مستند «جوان‌مرگ» که به بررسی تولد و چرایی جوانمرگ شدن جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی ، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از رویداد نمایشگاهی جهاد پیشرفت، از بسته ۱۲ هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با گروه‌های مردمی خبر داد.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به لزوم اطلاع رسانی پیشرفتهای کشور گفت: جهاد تبیین یک فرصت ارزشمند برای این کار است.
رودبار - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد تصمیم مهمتر از جهاد تبیین است، گفت: تصمیم گیری و تصمیم سازی درست، کارشناسانه و با تعقل، شجاعانه و مسئولانه مورد تاکید است.
معادله ای که جهاد اسلامی به دنبال آن بود و در حین و پس از جنگ اخیر هم بارها گفته شد، ایجاد بازدارندگی در مقابل رفتارهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از جمله ترور اعضای مقاومت در جنین است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سال های اخیر شاهد ترور چند تن از فرماندهان رده بالای خود بود، مسئله ای که باید مورد بررسی قرار گیرد.
جنبش جهاد اسلامی به تعرض امروز وزیر امنیت کابینه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و برگزاری نشست کابینه این رژیم در زیرزمین این مکان مقدس اسلامی، واکنش نشان داد.
وجود جاسوس ها و اطلاعاتی که صهیونیست ها از این طریق در کنار دسترسی های فضای سایبری و قدرت در این حوزه به دست می آوردند، ضربه های سنگینی به مقاومت در غزه است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۳ هزار گروه جهادی در قرارگاه‌های استانی و ملی مشغول خدمت‌رسانی خواهند بود که این امر ۵۰ هزار نفر از جهادگران را در برمی‌گیرد.
اینکه برخی، تحولات اخیر کشورمان را صرفا به حوزه فرهنگی تقلیل دهند، چندان واقع بینانه نیست. ما نیاز داریم که داشته‌های خود، منطق رشد و پیشرفت در جهان امروز، و نگاه ریشه‌ای و عمیق و مدبرانه به چالش‌ها و مشکلاتمان را بار دیگر مرور کنیم. مهاجران ایرانی جز تحصیلکرده‌ترین و فرهیخته‌ترین قشر‌های جامعه مهاجرتی در کشوری نظیر آمریکا هستند. به راستی جایگاه این اقشار در سازندگی کشور کجاست؟
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
هماهنگی گروه‌های جهادی در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان، علت اصلی تشکیل شورای‌عالی جهاد سازندگی است. دولت روی "فعال کردن اقتصاد روستا" از مسیر تقویت جهاد سازندگی نیز حساب باز کرده‌است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اشتغالزایی و تولید مسکن از برنامه ها و رویکردهای جدی دولت است و اگر جهاد سازندگی با جدیت در این زمینه ورود کند، دولت اعتبارات مورد نیاز آنها را تامین می‌کند.
مصوبات اولین جلسه شورای عالی جهاد سازندگی، امور عشایر و توسعه روستایی توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.
مشهد ـ رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: از آغاز تابستان نیز ۴۴ قرارگاه جهادی در خراسان رضوی تشکیل شده است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: رویکرد جدی دولت سیزدهم توسعه و محرومیت زدایی با اتکاء به توان و ظرفیت مردم است و جهاد سازندگی باید به جریانی امید آفرین و نمادی برای کارآمدی نظام تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ