اکبر میثاقیان در سن 69 سالگی استراتژی جدیدی را برای خود تعریف کرده است. هدایت تیم داماش گیلان به لیگ برتر و خداحافظی با دنیای مربیگری.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا دوباره به فکر اوج گیری است.
در حالی که گمانه‌زنی ها در مورد آینده کیلیان امباپه به اوج رسیده، لوئیز انریکه ابراز امیدواری کرد که این بازیکن فصلی آینده برای PSG بازی کند.
جیمز ترافورد، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21 سال انگلیس، با مهار پنالتی در دیدار فینال، تورتمنت رویایی خود را تکمیل کرد.
کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) در تعطیلات به سر می برد و از استخدام سرمربی جدید (رودی گارسیا) از طریق توییت رئیس باشگاه مطلع شد. تا پایان ماه متوجه خواهیم شد که آیا او از ناپولی خواهد رفت یا خیر.
برونو فرناندز بعد از فتح جام اتحادیه تاکید کرد که منچستریونایتد جام ها موفقیت های بیشتری می خواهد.
کودی خاکپو بی‌تاب بازی برابر رئال و اثبات ارزش‌هایش است. او می گوید لیورپول 100 درصد روی بازی فردا تمرکز کرده است.
عزت پورقاز در هوادار فصل متفاوتی را به نسبت فصل گذشته (سپاهان) پشت سر می گذارد. 4 گل و 3 پاس گل بدین معنی است او تاثیرگذارترین مدافع میانی این فصل از بازی هاست.
کریستوف گالتیه پس از پیروزی 2-1 پی اس جی مقابل تولوز، از عملکرد لیونل مسی تمجید کرد.
می خواهم به زندگی بازگردم!
مهاجم استقلال انگیزه‌های زیادی دارد تا گل‌‌های زده خود را افزایش بدهد.
سیاست وحشیانه حکومت چین در شین جیانگ خانواده‌های آن منطقه را از هم پاشیده است. برخی از زوج‌های متاهل تا به امروز دوباره یکدیگر را ندیده اند. پسران و دختران از والدین‌شان جدا شده‌اند و به آنان گفته‌اند که مامان و بابا در دوره‌های آموزشی شرکت کرده اند.
علیرضا بیرانوند اینقدر با روحیه وارد زمین شد که معلوم بود سرنوشت مسابقه را رقم می زند.
رئال مادرید فردا باید برابر کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به میدان برود و تصمیم بر این شده که با اتوبوس راهی شهر کاسرس شوند. کارلتو از این بابت ابراز خوشحالی کرد.
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد وضعیت نیروگاه هسته ای زاپروژیا را با همتای روس خود به بحث و بررسی خواهد گذاشت.
جیمز مدیسون، هافبک تیم ملی انگلیس، در تلاش است تا هرچه سریع‌تر به اوج آمادگی برگردد.
قرعه کشی لیگ قهرمانان به زودی آغاز می شود و اوج هیجان در انتظار هواداران فوتبال خواهد بود.
هفته هفتم لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار می شود که در مهمترین مسابقه تیم‌های مدعی و صدرنشین جدول به مصاف یکدیگر می‌روند و دربی استان گلستان نیز دیدار حساسی برای دو تیم خواهد بود.
یکی از چالش های استقلال در لیگ بیست و دوم پست دفاع راست است.
مراسم معارفه ژابی آلونسو در بایر لورکوزن امروز برگزار شد و مربی جوان اسپانیایی گفت که از قبول هدایت این باشگاه خوشحال است و می خواهد لورکوزن را به دوران اوجش برگرداند.
ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، از تمایل خود به بازنشستگی از فوتبال در همین باشگاه خبر داد.
«همزمان با اوج گیری برخی امیدواری ها مبنی بر اینکه دستیابی به یک توافق در چهارچوب احیای برجام قریب‌الوقوع است، برخی از ناظران و تحلیلگران داخلی از عدم تاثیرگذاری ملموس توافقِ جدید بر فضای اقتصاد کشور و به طور خاص زندگی مردم خبر می دهند. در این راستا، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان اقتصادی به بررسی این مساله می پردازد که آیا واقعا احیای برجام، عاری از تاثیراتِ قابل توجه اقتصادی بر زندگی مردم خواهد بود و مردم نباید انتظارات چندانی را در این رابطه داشته باشند؟»
نجات معجزه آسای کودک و پیرزن از زیر آوار
«انجام حملات نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران نمی توانند روندِ اوج گیری قدرت هسته ای ایران را متوقف سازند. دلیل اصلی این مساله نیز این است که هر میزان از توانمندی های ایران که بر اثر این حملات نابود شود، تنها ظرف یک یا نهایتا دو سال، بار دیگر احیا خواهد شد. تنها راه جهت حلِ معادله اتمی ایران این است که تهران را قانع کنیم که اساسا این کشور نیازی ندارد به تسلیحات اتمی فکر کند. تنها ارائه تضمین های هسته ایِ معتبر به ایران می تواند این کشور را در این رابطه خاطر جمع و مطمئن سازد. قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید این پیشنهاد را به ایران داد».
حضور رونالدو در بارسلونا می تواند انتقال بسیار جنجالی و شگفت انگیز باشد و بار دیگر رقابت را در لالیگا به اوج رساند. بارسا از راه این انتقال سود نجومی از محل درآمدهای فروش پیراهن، حق پخش و تبلیغات به دست خواهد آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ