کریستوف گالتیه پس از پیروزی 2-1 پی اس جی مقابل تولوز، از عملکرد لیونل مسی تمجید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیریت این باشگاه انتقاد کرد و گفت: فکر می کنم استقلال تنها تیمی است بین مدعیان قهرمانی که می خواهد سقف قرارداد را رعایت کند.
مهاجم سابق هوادار بعد از گذراندن فصلی نسبتا موفق همراه این تیم لیگ 23 را در خط حمله ذوب آهن توپ می زند.
بهترین پاسور مسابقات قهرمانی جوانان جهان ضمن ابراز علاقه به حضور در تیم ملی بزرگسالان ایران می‌گوید امیدوار است کسب عنوان قهرمانی دل همه مردم ایران را شاد کرده باشد.
جیمز ترافورد، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21 سال انگلیس، با مهار پنالتی در دیدار فینال، تورتمنت رویایی خود را تکمیل کرد.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم، ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: فراموش نکنید اول آسیا هستیم و می خواهیم در این بازی ها شخصیت خود را نشان دهیم.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: از زمان استقلال دِینی بر گردن من بود و با حضور می خواهم با حضور در تیم هوادار جوابگوی آن باشم.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند این قهرمانی برایم شیرین است اما می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم.
سرمربی تیم فولاد می‌گوید از باشگاه درخواست کرده که تمام بازیکنان این تیم برای فصل آینده حفظ شوند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با کسب سومین پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا، در یک قدمی سکو قرار گرفت.
تراکتور برای اینکه شانس کسب سهمیه آسیایی را زنده نگه دارد نیاز به هر سه امتیاز بازی امروز مقابل پیکان دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت به سپاهان به غیبت خود در نشستهای خبری پایان داد و گفت: کار برای قهرمانی سخت شد اما از بازیکنانم می خواهم تسلیم نشوند.
ما هم در زندگی هدف و حسی داریم که ارزش جنگیدن دارد؛ بالاخره یک روز ما هم به جاهای خوبی می‌رسیم.
مدافع ذوب آهن می گوید به خاطر اشتباه او بازی با ملوان مساوی شد.
مارک آندره تراشتگن هدفش رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی است ولی گفت که مانوئل نویر تا به اینجا مستحق حضور در ترکیب ثابت بوده است.
آمانوف فصل گذشته حضور پر رنگی در ترکیب استقلال داشت اما این فصل کمتر مورد توجه قرار گرفت تا جایی که گفته می شود، احتمالا در پنجره زمستانی اردوی تیم را ترک خواهد کرد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به کوتاه آمدن از خواسته خود برای ترک ایران نیست.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه چیزم را می‌دهم تا طرفداران تیم را خوشحال کنم. حضور در جام جهانی افتخاری برای خودم و کشورم است. قول می‌دهم بهترین فوتبالم را در جام جهانی بازی کنم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدف میدان دادن به جوانان و پشتوانه سازی تیم های ملی موضوع نتیجه گیری را در دستور کار قرار نداده است.
فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز از تمایل خود برای داشتن یک تیم در نوادا خبر داد.
کریم بنزما که سه هفته پیش و در بازی مقابل سلتیک مصدوم شده بود، امروز به تمرینات رئال برگشت. او گفت که آماده بازی برابر اوساسوناست.
بازگشت دوباره کارلوس کی روش به تیم ملی برای رامین رضاییان بهترین اتفاق ممکن بود چرا که بعد از دو سال دوری از تیم ملی بار دیگر به کمپ تیم های ملی برگشت.
اکبر میثاقیان در سن 69 سالگی استراتژی جدیدی را برای خود تعریف کرده است. هدایت تیم داماش گیلان به لیگ برتر و خداحافظی با دنیای مربیگری.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ