مهاجم استقلال انگیزه‌های زیادی دارد تا گل‌‌های زده خود را افزایش بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمز ترافورد، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21 سال انگلیس، با مهار پنالتی در دیدار فینال، تورتمنت رویایی خود را تکمیل کرد.
سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت:میرمصطفی جوادی؛وزنه برداری که حرف های زیادی برای گفتن در دسته 81 کیلوگرم داشت حالا می خواهد همه آن اتفاق های خوب را در دسته 89 کیلوگرم رقم بزند.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم، ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با والنسیا به شدت از شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور و انفعال لالیگا در مورد آن انتقاد کرد.
سرمربی تراکتور تبریز گفت: با شرایطی که در این دیدار بوجود آمد اشتباهات من از بازیکنان بیشتر بود و من مقصر بودم.
برونو فرناندز بعد از فتح جام اتحادیه تاکید کرد که منچستریونایتد جام ها موفقیت های بیشتری می خواهد.
رئیس ائتلاف دولت قانون با بیان اینکه به سهم خواهی های فرقه ای اعتقادی ندارد، گفت که مناقشه با مقتدی صدر به زودی پایان خواهد یافت.
کودی خاکپو بی‌تاب بازی برابر رئال و اثبات ارزش‌هایش است. او می گوید لیورپول 100 درصد روی بازی فردا تمرکز کرده است.
عزت پورقاز در هوادار فصل متفاوتی را به نسبت فصل گذشته (سپاهان) پشت سر می گذارد. 4 گل و 3 پاس گل بدین معنی است او تاثیرگذارترین مدافع میانی این فصل از بازی هاست.
کریستوف گالتیه پس از پیروزی 2-1 پی اس جی مقابل تولوز، از عملکرد لیونل مسی تمجید کرد.
می خواهم به زندگی بازگردم!
سیاست وحشیانه حکومت چین در شین جیانگ خانواده‌های آن منطقه را از هم پاشیده است. برخی از زوج‌های متاهل تا به امروز دوباره یکدیگر را ندیده اند. پسران و دختران از والدین‌شان جدا شده‌اند و به آنان گفته‌اند که مامان و بابا در دوره‌های آموزشی شرکت کرده اند.
رئال مادرید فردا باید برابر کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به میدان برود و تصمیم بر این شده که با اتوبوس راهی شهر کاسرس شوند. کارلتو از این بابت ابراز خوشحالی کرد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به کوتاه آمدن از خواسته خود برای ترک ایران نیست.
لیگ دسته اول بانوان باشگاه های کشور در حالی با برگزاری ۱۴ دیدار پیگیری می شود که تقابل صدر جدولی ها با رقبا در حضور ملی پوشان جذاب و دیدنی خواهد بود.
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد وضعیت نیروگاه هسته ای زاپروژیا را با همتای روس خود به بحث و بررسی خواهد گذاشت.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه چیزم را می‌دهم تا طرفداران تیم را خوشحال کنم. حضور در جام جهانی افتخاری برای خودم و کشورم است. قول می‌دهم بهترین فوتبالم را در جام جهانی بازی کنم.
یکی از چالش های استقلال در لیگ بیست و دوم پست دفاع راست است.
سرمربی استقلال می گوید که برای کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول، با ذوب آهن دیدار خواهیم کرد
ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، از تمایل خود به بازنشستگی از فوتبال در همین باشگاه خبر داد.
اکبر میثاقیان در سن 69 سالگی استراتژی جدیدی را برای خود تعریف کرده است. هدایت تیم داماش گیلان به لیگ برتر و خداحافظی با دنیای مربیگری.
میشل عون رئیس جمهور لبنان در سالروز ربایش امام موسی صدر، تاکید کرد: مواضع امام موسی صدر همچنان منبع الهام لبنانی در تلاش برای نجات این کشور باقی می ماند.
رئیس قوه قضائیه در دوازدهمین سفر استانی از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز پنجشنبه ۱۰ شهریور در صدر هیئت عالی قضائی به استان یزد سفر خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ