قرعه کشی لیگ قهرمانان به زودی آغاز می شود و اوج هیجان در انتظار هواداران فوتبال خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی یک دستگاه خودرو "تیارا"  با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد.  با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو تیارا به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها جایزه نقدی دیگر به مشتریان خوش شانس اهدا شد.
میرشکار با بیان اینکه تعداد تلفات پرندگان به ۱۷۰ قطعه رسیده است، عنوان کرد: این پرندگان شامل گونه‌های مختلف مانند فلامینگو، پلیکان سفید، حواصیل ارغوانی، حواصیل خاکستری، اگرت ساحلی، کاکایی صورتی و حواصیل شب بوده‌اند.
سعید مظفری‌زاده که به دلیل حضور در اردوی ترکیه، در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر غایب بود، می‌گوید ترتیب بازی‌ها اهمیتی برای این تیم ندارد.
جدال با سپاهان و پرسپولیس در شروع لیگ برتر، بدترین برنامه ممکن برای هر تیمی خواهد بود.
یکی از دشوارترین قرعه های ممکن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در انتظار پرسپولیس است.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور 3 ملی پوش تکواندوی ایران در روز دوم رقابت های جهانی باکو هستند.
احمد امیری با اشاره به صدور حکم برای عوامل اتلاف یک قلاده خرس در این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته در پی انتشار فیلم تلف کردن یک قلاده خرس در روستای قلعه سفید دهستان مرغا این شهرستان در فضای مجازی، کار شناسایی عوامل این اقدام در دستور قرار گرفت.
تیم ملی فوتبال ایران فردا با همگروهان خود در جام ملت‌های آسیا 2023 آشنا خواهد شد.
حاج «محمدحسن شمشیری» در سال ۱۳۴۰ به دلیل بیماری قلبی درگذشت و در آرامستان ابن بابویه تهران در نزدیکی بزرگان و چهره‌های معروفی همچون جهان پهلوان غلامرضا تختی، دکتر حسین فاطمی، علی اکبر دهخدا، میرزاده عشقی، سید اشرف‌الدین گیلانی (نسیم شمال) به خاک سپرده شد.
تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی 2023 با تیم های اسپانیا، برزیل و ساحل عاج همگروه شد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای که برای مرگ کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان منتشر کرده و برخی موضوعات مطرح شده درباره این فیلمساز را تایید کرد. مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده ایشان فردا جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۰/۳۰صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌گردد.
سیدبندی جام ملت‌های 2024 آسیا برای قرعه‌کشی مشخص شد و ایران در سید یک قرار گرفت.
پرسپولیس در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف برنده گل‌گهر و فولاد خواهد رفت.
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، صبح سه‌شنبه در استادیوم الثمامه قطر برگزار می‌شود.
قرعه مرگ رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا
قرعه‌کشی اروپا: قرعه مرگ پاریس-مونیخ، اینتر و طارمی
قرعه کشی لیگ قهرمانان انجام شد و هر 16 تیم مرحله یک هشتم رقبای خود را شناختند.
پس از مرگ اینشتین، مردی با نام توماس استولتز هاروی، آسیب شناس بیمارستان پرینستون که بر کالبد شکافی این فیزیکدان نظارت داشت، مغز اینشتین را از بدنش خارج کرد و آن را به ۲۴۰ قطعه برش داد و بیشتر قطعات آن را بیشتر از ۴۰ سال پیش خود نگه داشت.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: قرعه کشی خودروهایی که بیشتر ارابه مرگ هستند توهین به شعور مردم و روشی غلط و ناعادلانه است.
قرعه کشی مسابقات یورو ۲۰۲۴ در ساعت ۱۲ ظهر CET (به وقت محلی در فرانکفورت) برگزار شد. این دوره از رقابت‌ها به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴ انجام می‌شود.
یوردی کرویف با اشاره به قرعه بارسلونا در فصل پیش روی لیگ قهرمانان می‌گوید بارسا در گروه مرگ قرار دارد و از حضور در این گروه هم لذت خواهد برد و هم رنج خواهد کشید.
امشب قرعه کشی لیگ قهرمانان در استانبول برگزار می شود و تیم‌های حاضر در مرحله گروهی حریفان‌شان را خواهند شناخت.
امشب قرعه کشی لیگ قهرمانان در استانبول برگزار می شود و همه در انتظار شروع این مراسم هستند.
اهواز - به دنبال مرگ هزاران قطعه ماهی در ماهشهر، علت این امر با توجه به خبر رسانی محیط زیست و نماینده مجلس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ