برونو فرناندز بعد از فتح جام اتحادیه تاکید کرد که منچستریونایتد جام ها موفقیت های بیشتری می خواهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اهمیت بازی های ابتدای فصل را بیشتر از ادوار گذشته دانست و گفت: جدال تیم‌های مدعی قهرمانی در همین هفته‌های ابتدایی تکلیف جام را شاید مشخص کند.
رقابت های انتخابی اسنوکر بزرگسالان و زیر ۲۱ سال در سه مجموعه جهت دعوت به اردوی تیم ملی آغاز شد.
رقابت های انتخابی اسنوکر بزرگسالان و زیر ۲۱ سال در سه مجموعه جهت دعوت به اردوی تیم ملی آغاز شد.
شاگردان محمد ربیعی یکی از تعیین کننده های قهرمانی در بازی پیش رو هستند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در هفته های باقی مانده بالای جدول با تغییرات همراه خواهد شد، گفت: تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات کمتری داشته باشد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران در تحلیل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، گفت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور دارای نکات مثبت و منفی بود که خوشبختانه نکات مثبتش بیشتر بود.
رویای مشترک ما، تصویری تاریخی در دوحه از ستاره های خندان و مسرور تیم ملی در سال آینده است.
پس از برگزاری دو روز رقابت، نفرات و تیم های برتر مسابقات کراسفیت قهرمانی کشور در تهران مشخص شدند.
تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با تیم‌های ملی سوئد، جزایر فارو و بوروندی هم‌گروه شد.
ریکاردو ساپینتو امروز تمرینات استقلال را با جدیت بیشتری دنبال می کرد و خیلی از خنده های همیشگی او خبری نبود!
تیم بانک شهر با حضور ستاره های نامدار ایرانی به عنوان قهرمانی هفتمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان دست یافت.
برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور گفت: یکی از با کیفیت ترین قهرمانی های کشور در سالیان اخیر به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اینرزوها به طور جدی در زمین ساحلی بوشهر ادامه دارد.
برزیل بیشترین امتیاز را در تاریخ جام های جهانی کسب کرده و با وجود تداوم ناکامی در کسب جام، صدرنشین این جدول است.
تعداد اخبار و پست های کار شده از قهرمانی آرژانتین و لیونل مسی در سایت و صفحات اجتماعی باشگاه بارسلونا بیشتر از پی اس جی و در حجمی قابل توجه بود.
مدیر تیم های وزنه‌برداری وزنه برداری توضیحاتی را در مورد عملکرد تیم زنان و مردان ایران در قهرمانی جهان 2022 بیان کرد و گفت: ما محکوم هستیم در هر مسابقه بهتر باشیم.
تمرین تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
نایب قهرمان تکواندوی جهان، با بیان اینکه به لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، گفت: برای کسب بهترین نتیجه در رقابت های جهانی مکزیک به میدان می روم.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی به نایب قهرمانی جام ملت های آسیا بسنده کرد که سرمربی این تیم طی روزهای اخیر انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند.
فینال مواد ۵۰۰ متر کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با کسب هر شش عنوان قهرمانی برای نمایندگان ایران پیگیری شد تا پرونده این رقابت ها با قهرمانی ایرانی ها در تمامی ماده ها بسته شود.
بیرجند- پایگاه قهرمانی در شهرستان بیرجند از سال ۸۸ برای بهبود ورزش قهرمانی افتتاح شد ولی اکنون بیشتر به باشگاه خصوصی تبدیل شده و گلایه قهرمانان را به همراه داشته است.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ