هفته هفتم لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار می شود که در مهمترین مسابقه تیم‌های مدعی و صدرنشین جدول به مصاف یکدیگر می‌روند و دربی استان گلستان نیز دیدار حساسی برای دو تیم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارنی چوکووئمکا که در دیدار مقابل وستهم اولین گل چلسی را به ثمر رسانده بود در نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد.
در فاصله دو روز مانده به شروع مسابقات قهرمانی آسیا تب والیبال در ارومیه به بالاترین حد ممکن رسیده است.
درحالیکه از زمان پیوستن لئو مسی به اینترمیامی تب او در آمریکا اوج گرفته اما یکی از هم‌تیمی‌های ستاره آرژانتینی می‌گوید فوتبال نیمار را بیشتر از مسی می‌پسندد.
یکی از این مبین نصری و مهدی جلوه از تیم ملی والیبال خط خواهد خورد.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
بعد از خط خوردن نام کیلیان امباپه از فهرست پی‌اس‌جی برای دیدار فردا مقابل لوریان، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند ناصر الخلیفی این بازی را در ورزشگاه پارک دو پرنس تماشا خواهد کرد.
عدم حضور امباپه در تور تابستانی پی‌اس‌جی به دودستگی در اردوی این تیم منجر شده و سفر پاریسی‌ها به ژاپن را با معضل مواجه کرده است.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
اصفهان- مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مصارف برق در تابستان، گفت: اصفهان ۶ هزار مگاوات در ساعات پیک مصرف برق دارد.
در مراسم رونمایی آردا گولر، خرید جدید رئال مادرید، چشم‌های اشک‌بار مادر این ستاره ترکیه‌ای که شاهد موفقیت بزرگ پسرش در پیوستن به رئال بود لحظاتی احساسی به وجود آورد.
در یک روز گرم تابستانی، مسابقات درگ آیلند کاپ با حضور برترین های ایران برگزار شد.
شکست خانگی بوسنی برابر لوکزامبورگ باعث شد تا کارشناس تلویزیونی بدترین انتقادات را در برنامه زنده از فاروق هاجیبگیچ داشته باشد.
کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) در تعطیلات به سر می برد و از استخدام سرمربی جدید (رودی گارسیا) از طریق توییت رئیس باشگاه مطلع شد. تا پایان ماه متوجه خواهیم شد که آیا او از ناپولی خواهد رفت یا خیر.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از عبور میزان اوج مصرف ترافیک داخلی از ۶ ترابیت بر ثانیه در روز چهارشنبه خبر داد.
درست در روز‌هایی که تب و تاب بازار اجاره در مسیر اوج گرفتن است، نمایندگان مجلس نیز در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کردند.
متقی گفت: اگر سیاستگذاری کنیم که نه خودمان بفهمیم چه کار می‌کنیم و نه مردم بفهمند چه کار می‌کنیم راه به جایی نمی‌بریم ... امام خمینی گفتند حفظ نظام از اوجب واجبات است این یعنی در برابر جامعه و سیاست خارجی تجدیدنظرگر طلبی کن.
منابع عبری از تشدید آمار خودکشی در بین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.
جنجال های بازی رفت، حساسیت بازی اینتر و یوونتوس را بیشتر از همیشه کرده است.
تیم بسکتبال گلدن استیت با پیروزی مقابل ساکرامنتو کینگز سری پلی‌آف را در کنفرانس غرب لیگ NBA به تساوی کشاند.
یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ پایتخت از لحظاتی قبل آغاز شده است.
شاید ترامپ نقطه اوج قطبی شدن سیاسی ایالات متحده بود و بالاخره تب ایجاد شده آغاز به کاهش کرد و با این وجود، سناریوی محتمل‌تر آن است که حتی اگر نفوذ ترامپ در سیاست امریکا در سال آینده کاهش یابد نیز امریکایی‌ها کماکان خود را در فضای سیاسی مشابه آن چه پیش از اعلام نامزدی‌اش در سال ۲۰۱۶ وجود داشت خواهند دید .
رسول منتجب‌نیا گفت: مسئله این است که گوش شنوایی نیست. همه تریبون‌ها در اختیار یک گروه است. با این وضعیت نه جمهوریت حفظ می‌شود و نه اسلام، چون این رفتار‌ها ضدجمهوریت و ضداسلام است. تهمت زدن گناه کبیره است. این حرف‌ها برخلاف سیره امام است. این‌ها از امام یک جمله را گرفتند که حفظ اسلام از اوجب واجبات است.
نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: جمهوری اسلامی عصاره مجاهدت اولیا و ثمره خون شهیدان و زمینه‌ساز حکومت منجی عالم بشریت است؛ تقویت و حفظ این نظام از اوجب واجبات و تضعیف آن گناهی نابخشودنی است.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: متاًسفانه خیلی از آقایان دست‌اندرکار سخن گفتن با مردم را بلد نیستند. بعضی تجربه‌شان کم است و فهم لازم را برای ارتباط با مردم ندارند که اصلاح این نقیصه باید برای دولت از اوجب واجبات باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ