در حالی که گمانه‌زنی ها در مورد آینده کیلیان امباپه به اوج رسیده، لوئیز انریکه ابراز امیدواری کرد که این بازیکن فصلی آینده برای PSG بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، به تحسین عملکرد کیلیان امباپه مقابل تولوز پرداخت.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در پاسخ به سوالی در مورد بازی نکردن کیلیان امباپه ترجیح داد سکوت کند!
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
کیلیان امباپه حق تمرین با پاری‌سن‌ژرمن را پیدا نکرده و همچنان بلاتکلیف‌ترین فوتبالیست اروپاست.
شایعات مربوط به جذب پدری توسط پاری‌سن‌ژرمن، به پیش از دوران حضور لوییس انریکه در این تیم بازمی‌گردد و این مربی علاقه‌ای به هافبک بارسلونا ندارد.
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن برای انتخاب جایگزین ام‌باپه روی مهاجم ملی‌پوش بنفیکا دست گذاشته است و از سران تیم پاریسی خواسته که او را جذب کنند.
لوئیس انریکه، سرمربی جدید پی‌اس‌جی، فردا دوشنبه برای اولین بار دیداری رو در رو با کیلیان امباپه خواهد داشت و باشگاه امیدوار است انریکه بتواند ستاره فرانسوی را به تمدید قراردادش ترغیب کند.
ژاوی سیمونز، ستاره هلندی، در آستانه بازگشت به پاری سن ژرمن قرار دارد.
باشگاه پاری سن ژرمن به طور رسمی از انریکه به عنوان سرمربی جدید خود پرده برداشت.
لوئیس انریکه امروز به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی خواهد شد و باید کار ناتمام مربیانی سرشناس را به اتمام برساند. ماموریتی بس دشوار برای مرد اهل آستوریاس.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات «واگنر» بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.
مدیران پاری سن ژرمن امیدوارند استخدام لوئیس انریکه به عنوان سرمربی به فاکتور تعین‌کننده‌ای تبدیل شود تا آنها بتوانند کیلیان امباپه را به ماندگار شدن در پاریس راضی کنند.
لوییز انریکه درباره وضعیت کیلیان امباپه از مدیران پاری‌سن‌ژرمن پرسیده و در جواب شنیده است که فقط در دو حالت ممکن است او از تیم برود.
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، می‌گوید امیدوار است دیه‌گو سیمئونه قراردادش را تمدید کرده و سالهای سال مربی روخی‌بلانکو باشد.
لوئیز انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، امیدوار بود که بتواند با قبول هدایت چلسی خیلی زود به دنیای فوتبال برگردد.
مورا برآورد کرد که ایران امروز «برای احیای توافق هسته‌ای آماده‌تر است، چون در دل طوفان است و بازگشت به توافق هسته‌ای را راحت‌ترین راه برای خروج از این طوفان می‌داند، اما واقعیت آن است که چارچوب مطلوب برای این کار وجود ندارد».
رسانه‌های برزیلی اعلام کردند لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، در حال مذاکرات رسمی با فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور است.
روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، حالا در صدر فهرست فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور قرار دارد.
انریکه برکنار شد، سرمربی جدید اسپانیا آمد
لوییس انریکه در نشست خبری بازی با ژاپن ابراز امیدواری کرد که تا یک چهارم نهایی بالا بیایند و آنجا با برزیل روبرو شوند.
سرخیو راموس بعد از 20 ماه دوری از تیم ملی اسپانیا با اعلام فهرست پنجاه و پنج نفره لاروخا امیدوار شد که بتواند بار دیگر بازی در جام جهانی را تجربه کند.
سرخیو راموس در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد و پس از صحبت با لوئیس انریکه، حالا امیدوار است بتواند به تیم ملی اسپانیا برگردد.
سرخیو راموس در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد و پس از صحبت با لوئیس انریکه، حالا امیدوار است بتواند به تیم ملی اسپانیا برگردد.
میخاییل اولیانوف با انتشار تصویر دیدارش با انریکه مورا و هیات همراهش در صفحه توییتر خود نوشت: به نظر می‌رسد در حال پیشرفت هستیم. اجازه دهید امیدوار باشیم که موفقیت آمیز باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ