مدافع ملوان با پاس گلی که داد نقش موثری در برد تیمش مقابل صنعت ایجاد کرد و حالا به آینده تیمش بسیار امیدوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
کارشناس فوتبال ایران اهمیت بازی های فصل پیش روی لیگ برتر را برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا نیزکارساز توصیف کرد و گفت: بازی های با کیفیت لیگ برتر می تواند مثمرثمر باشد.
اصفهان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با سرمایه گذاری روی کیفیت مواد غذایی باید تغذیه مناسب را جایگزین درمان و هزینه دارویی کنیم.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دولت باید دانشگاه را یک ظرفیت بداند، چرا که هزینه‌های سنگینی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تاکید کرده بودم که باید تحت هر شرایطی دیدار برابر پیکان را با پیروزی پشت سربگذارند که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تاکید کرده بودم که باید تحت هر شرایطی دیدار برابر پیکان را با پیروزی پشت سربگذارند که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.
سیمونه اینزاگی فاش کرد به بازیکنان اینتر، وقتی از لاتزیو عقب افتاده بودند، چه گفته است و تاکید کرد: «این یکی از بهترین بازیهای ما بود و روحیه تیم وحشتناک زیاد بود.»
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می گوید در یک سال پیش رو همه مسابقات تدارک مهمی برای درخشش در المپیک است.
سرمربی پیکان می گوید فعلا به فصل آینده فکر نمی کنند و‌ تمرکزشان روی صنعت نفت است.
امیر قلعه‌نویی حالا شانزده سال پس از جدایی از تیم ملی دوباره قدرتمندترین مرد فنی فوتبال ایران شد.
پرز بعد از قهرمانی رئال در جام باشگاههای جهان تاکید کرد که هدف باشگاه این است که همواره بهترین در اروپا و جهان باشد.
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تلاش می‌کنیم استحکام ذهنی بازیکنان را افزایش دهیم و این موضوع، نیاز به زمان زیادی دارد.
غلامعلی رشید گفت: لازم است باوجود توجه دولت مردمی به مشکلات معیشتی مردم، تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
اورلین شوامنی، ملی پوش فرانسه می‌گوید فرانسه هنوز کارش را تمام نکرده و باید روی قهرمانی تمرکز کنند.
دو صحنه مشکوک داوری دیدار ایران و انگلیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
گارد تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد هجومی تیم ایران ابراز نارضایتی کرد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، احتمال اینکه مانوئل نویر جام جهانی را از دست بدهد رد کرد ولی گفت که او در دو بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
احمد جمشیدیان معتقد است تیم ملی با هدایت کی روش تا زمانی که گلی دریافت نمی کند شرایط خوبی دارد و باید روی این نقطه ضعف کار کرد‌.
سرخپوشان پرسپولیس که با پیروزی برابر صنعت نفت به صدر جدول لیگ بیست و دوم راه یافتند باید تکلیف سبک بازی خود را مشخص کنند و با ترس و سترس کار را پیش نبرند.
زننده تک گل ملوان در مصاف با ذوب آهن می گوید که از نظر او هشت دقیقه زمان تلف شده برای نیمه نخست کم بوده است.
استقلال برای استفاده از قایدی و رضایی چاره ای ندارد که حداقل نام دو بازیکن خود را از لیست بزرگسالان خارج کند.
اظهارات یحیی گل‌محمدی در مورد یورگن لوکادیا نشان می‌دهد که او برخلاف طرفداران خوشبین و هیجان‌زده پرسپولیس، دغدغه‌هایی درباره این مهاجم هلندی دارد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در برخی ساعات به دلیل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به مرز‌های غربی و جنوبی کشور پدیده گردوغبار و کاهش کیفیت هوا روی می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ