نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: درست است که «فراجا»، وزارت کشور و سپاه و ارتش می‌توانند در خنثی سازی اغتشاشات نقش داشته باشند، اما نقش اصلی در این شرایط باید به دست مردم باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان یکی از دغدغه های اصلی استقلال و سپاهان محسوب می شود.
اصفهان- هواداران خانم در اصفهان باز هم نتوانستند به عنوان تماشاگر وارد نقش جهان شوند.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل ضمن تأکید بر اهمیت نقش مردم سوریه در تعیین سرنوشت خود بدون مداخله بیگانگان، حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه را عامل اصلی بحران در این کشور دانست.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آموزش و پرورش تربیت معلم برای نقش آفرینی در جامعه را اصلی‌ترین وظیفه خود می‌دانیم.
فوق ستاره ایرانی پورتو یکی از برنامه های سران میلان برای تقویت تیم پس از جدایی مالدینی است.
با وجود تلاش آمریکا و اتحادیه اروپا برای کاهش نفوذ و نقش‌آفرینی مسکو در جمهوری‌های شوروی سابق اما به نظر می‌رسد همچنان بازیگر اصلی در تعیین خط مشی تحولات قفقاز جنوبی، روسیه باشد.
دولت سیزدهم بر توسعه تجارت تمرکز ویژه ای دارد، با این حال نقش رایزنان بازرگانی که مهره های اصلی در بازارسازی و بازرایابی در کشورهای هدف محسوب می شوند، همچنان کمرنگ است.
به گفته افندی زاده بخش خصوص نیز نقش اصلی را در ارتقای کیفیت خدمات حمل ونقل و لجستیک از طریق شیوه‌های نوین و توسعه زنجیره‌های تأمین بین‌المللی ایفا می‌کند.
عبدالله ویسی یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف با سپاهان مشخص کرد.
بر اساس تحقیقات جدید، سه عامل اصلی در دریافت کالری در هنگام مصرف غذا نقش دارند.
تیم العربی قطر موفق شد با درخشش صابر کاظمی الاهلی را شکست دهد.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن از نقش انگلیس در جنگ علیه ملت یمن سخن گفت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشگاه نقش اصلی در پیشرفت و توسعه کشور دارد، گفت: اسلام کسب علم و تولید آن را عبادت دانسته است چرا که تولید علم به معنای تولید ثروت است.
ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور اعلام شد و ارسلان مطهری با خروج از جمع نفرات اصلی، جای خود را به محبی داد.
اشتباه عجیب دایوت اوپامکانو نقش مهمی در باز شدن دروازه تیم ملی فرانسه برای دومین بار داشت.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی نقش مهمی در درخشش او در تیم ملی کشورش داشته است.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
کانون مدارس اسلامی طی بیانیه‌ای به‌مناسبت سیزدهم آبان‌ماه اعلام کرد: این روزها دختران ایرانی با حربه‌ بی حجابی و فروپاشی نقش زن در خانواده محور اصلی توطئه ورزی دشمن هستند.
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: باید نقش تسهیلات‌دهی را به بانک‌ها برگردانیم، سرمایه‌گذاری اصلی را به بخش خصوصی دهیم و مشارکت در سرمایه‌گذاری را به صندوق واگذار کنیم.
اتحادیه مرغداران گوشتی در نامه ای به رهبر انقلاب درباره از دست دادن مزیت پایداری تولید، اشتغال و خودکفایی با حجم زیان بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومانی که در ماه به مرغداران تحمیل می‌شود،هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ