معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات بانکی، زمینه را برای ایفای نقش هرچه بیشتر بخش خصوصی دو کشور در توسعه همکاریهای اقتصادی فراهم کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز حفظ جنگل‌های هیرکانی یک مطالبه جهانی است و باید شرایطی به وجود آید تا ضمن حفاظت از عرصه‌های جنگلی، زیرساخت‌ها و تجهیزات اطفای حریق زمینی و هوایی در این مناطق تقویت شود.
اینترنت ماهواره ای با رایزنی وزارت ارتباطات و مصوبه اتحادیه جهانی مخابرات به صورت قانونی به ایران می آید.
ارومیه- وزیر راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: باید زمینه توسعه و استفاده کشورهای همسایه از ظرفیت ترانزیتی بسرعت فراهم شود.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
به نظر شما تیمی که پنج شنبه قهرمان لیگ برتر خواهد شد، شایستگی کامل برای کسب این عنوان را دارد یا شانس و سایر فاکتورها تاثیر بیشتر را در این زمینه ایفا خواهند کرد؟
اگر رجب طیب اردوغان دوباره انتخاب شود، می‌توان پیش‌بینی کرد که استراتژی گسترش اتحاد‌های منطقه‌ای موجود ادامه خواهد داشت. تلاش‌ها برای یافتن زمینه‌های مشترک با سوریه ممکن است در این مرحله تشدید شود. ترکیه اردوغانی عضو ناتو روابط خود را با روسیه در زمینه اقتصادی عمیق‌تر می‌کند، روابط خود را در زمینه نظامی و نیز در زمینه استراتژیک توسعه می‌دهد. علاوه بر این ترکیه توانسته به عنوان یک بازیگر مهم منطقه‌ای در جنگ ۲۰۰۸ روسیه و گرجستان و درنهایت جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از نصب سامانه‌های پیشرفته جنگال (جنگ الکترونیک) بر روی بالگردها و پهپادهای نیروی زمینی ارتش و تجهیز یک فروند بالگرد شینوک نزاجا به سامانه نوین اطفای حریق خبر داد.
در پیام نوورزی حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین آمده است : سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است.
ناپولی در حالی به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی پس از بیش از سه دهه است که عوامل بیرون زمین نقش مهمی در موفقیت این تیم ایفا کرده‌اند.
حالا ۵۴ روز از زمان وعده رئیس جمهور، سپری شده و با وجود آرام بودن شرایط کشور، هنوز تصمیمی درباره برداشته شدن محدودیت‌ها اتخاذ نشده است. اگرچه وزیر ارتباطات بار‌ها اعلام کرده تصمیم گیری درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ، بر عهده نهاد‌هایی غیر از دولت است، اما بالطبع رئیس جمهور، می‌تواند نقش اثرگذار خود را در این زمینه ایفا کند و شرایط را تغییر دهد.
مصدومیت شیمبا و وخروجش از زمین نقش پررنگی در از دست رفتن پیروزی مس رفسنجان ایفا کرد.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
او علاوه بر اینکه در جنگ درخشید بعدها که در سطح منطقه نیازمند توسعه سیاست و دفاع از اسلام بودیم، نقش اول در این زمینه را ایفا کرد. خاورمیانه و جهان اسلام مدیون خدمات حاج قاسم است.
اهواز- استاندار خوزستان، صنایع را یکی از عوامل مهم برای توسعه استان برشمرد و گفت: باید به سمتی برویم که سرمایه گذاری کشورهای دوست در خوزستان انجام شود.
گیاهان در تصفیه هوا نقش مهمی ایفا می‌کنند؛ حتی ناسا نیز در این زمینه لیستی از گیاهان تصفیه کننده هوا را قبلا منتشر کرده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری ، از ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای بهره‌گیری از توانمندی نخبگان اثرگذار و میهن‌دوست گفت.
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: آتش‌سوزی در جنگل‌های هیرکانی در استان‌های شمالی با انجام عملیات اطفای حریق زمینی و هوایی مهار شده و درختان آسیب جدی ندیدند.
کیهان: خاتمی و برخی اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ با ادعای دروغین تقلب و بازی در نقشه آمریکایی- انگلیسی- صهیونیستی آشوب، عملا در زمین براندازان نقش ایفا کردند و این در حالی بود که خاتمی می‌دانست و در محافل خصوصی چند بار اعتراف کرده بود که تقلبی اتفاق نیفتاده است.
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: امروز جوانان بسیجی یک شبکه سایبری مجازی برای انقلاب اسلامی شکل داده اند و ایفای نقش آن‌ها هم بسیار موثر است، اما دشمن در این زمینه صاحب فناوری است و سرمایه‌های زیادی در این حوزه به میدان آورده است.
آدریان رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، در برد شب گذشته مقابل اینتر نقشی کلیدی ایفا کرد و در گفتگوی پس از بازی، خود را رهبرِ تیم آلگری خواند.
مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در زمینه آموزش، تبادل اطلاعات، جذب منابع مالی، کمک‌های فنی و انتقال فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت صحیح پسماندها و مواد شیمیایی فعالیت می‌کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت‌: زمینه پیشرفت‌هایی که در لایه‌های بالای کشور شکل می‌گیرد، زمینه‌اش در آموزش و پرورش بوده است و نباید این مسئله را نادیده بگیریم.
پیش بینی احتمال و شدت وقوع زمین لرزه مهم است و حال محققان نیوزلندی پی برده‌اند که فسیل موجودات کوچک دریایی در این زمینه نقش مهمی ایفا می‌کنند.
گل برتری ایران مقابل اروگوئه در شرایطی به ثمر رسید که سه بازیکن تیم ملی نقش اصلی را در آن ایفا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ