مهمترین مشکل بانک‌ها عدم رعایت حاکمیت شرکتی است و مجموعه نظام باید به بانک مرکزی کمک کند. علاوه براین برخورد با بانک‌های ناتراز نباید به شکلی صورت گیرد که مردم آسیب ببینند و باید بانیان و سهامداران عمده آن بانک‌ها جریمه شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست‌ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.
کمک‌داور دوم بازی پرسپولیس و آلومینیوم بیشترین نقش را در رقم‌خوردن جنجال‌های این دیدار داشت.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به نقش مخرب آمریکا در منطقه و افزایش رنج ملت‌های منطقه پرداخت.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به نقش مخرب آمریکا در منطقه و افزایش رنج ملت‌های منطقه پرداخت.
دولت‌ها در ایران فارغ از اینکه به کدام جناح و گروه سیاسی تعلق داشته باشند، هنگامی که قدرت را به دست می‌گیرند و با مشکلات عدیده اقتصادی نظیر کسری بودجه و تورم و ... مواجه می‌شوند، تازه به نقش مخرب تحریم‌ها واقف می‌شوند. در همین نقطه است که قوه عاقله دولت‌ها تا حد زیادی تقویت می‌شود
جانشین وزیر دفاع گفت: ارتقاء تعاملات دفاعی میان ایران و پاکستان، می‌تواند منجر به استحکام مناسبات، افزایش اعتماد و کاهش نفوذ و نقش بازیگران مخرب و مخالف روابط شود.
جانشین وزیر دفاع گفت: ارتقاء تعاملات دفاعی میان ایران و پاکستان، می‌تواند منجر به استحکام مناسبات، افزایش اعتماد و کاهش نفوذ و نقش بازیگران مخرب و مخالف روابط شود.
تغییرات فشاری بسیار زیاد، مرتبط با سیستم های طوفانی بزرگ، باعث ایجاد دوره های لغزش گسل در پوسته زمین می‌شوند و همچنین ممکن است در ایجاد برخی زمین لرزه های مخرب نقش داشته باشد.
یکی از نکات مهم گزارشی که مقصران و اهمال‌کاران قانون هوای‌پاک را معرفی کرده، ناشناخته ماندن اسامی مقصران است. درویش می‌گوید این موضوع یکی از ابهامات است: «اگر قرار است فردی مجازات شود، باید صراحتا اعلام شود، اما نمی‌شود که مدیر داخلی یک دستگاه را مقصر آلودگی هوا اعلام کرد بدون اینکه به نقش مخرب شهرداری‌ها اشاره کرد. در این لیست خبری از شهرداری‌های تهران، اصفهان، تبریز و مشهد نیست. شهر‌هایی که در این سال‌ها به‌شدت کیفیت هوا و ترافیک‌شان بدتر شده است.»
سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی تصریح کرد: نقش مخرب آمریکا برای صلح و ثبات جهانی نگران‌کننده است .
پارلمان صنعا تحرکات انگلیس علیه یمن را به شدت محکوم کرد.
روزنامه دولت نوشت: جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.
پوتین در گفتگوی تلفنی با اردوغان بر نقش مخرب غرب در زمینه ارسال سلاح به اوکراین و کمک‌های اطلاعاتی به کی یف تأکید کرد.
فرماندار لنجان با بیان اینکه پلمب این تعداد واحد صنفی که نقش مخربی داشتند جنبه بازدارنده خواهد داشت، گفت: در گذشته مباحث اقناعی را با اصناف مختلف داشتیم که کار این ۲۹ واحد صنفی از اقناع گذشته بود و اقدامات مخربی در بازار لنجان انجام می‌دادند.
رانت چندده‌میلیاردی واردات خودرو لوکس به تیم‌ملی و نقش پسر مخبر! / جام جهانی برای اقتصاد ما نان نداشت، برای فوتبالیست‌ها آب‌داشت
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: دخالت سعودی بدترین دخالت خارجی در امور داخلی لبنان است. مسئول نخست ممانعت از گفتگو و توافق میان لبنانی ها، سفارت سعودی است.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن هشدار درباره نقش مخرب زیست محیطی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم تا کنون 2.5 میلیون اصله درخت را در سرزمین های فلسطین اشغالی قطع کرده است.
غسان جواد نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی لبنان به نقش مخرب سفیر سعودی در لبنان پرداخت.
غسان جواد نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی لبنان به نقش مخرب سفیر سعودی در لبنان پرداخت.
گاردین نوشت: محمد بن‌سلمان در حالی به‌عنوان نخست وزیر عربستان سعودی منصوب شد که کارشناسان معتقدند احتمالا این اقدام باعث می‌شود ولیعهد در برابر دعوی بالقوه مخرب ایالات متحده درباره ارتباط وی با نقش ادعایی‌اش در قتل جمال خاشقجی مصون شود.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که به اعتراف همه گروه های سیاسی اقدامات سفیر آمریکا در یمن، نقض آشکار حاکمیت و استقلال این کشور است.
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.
محمد الیاسری، تحلیلگر عراقی با اشاره به نقش مخرب آمریکا و غرب، گفت: آمریکا و غرب به دنبال ایجاد هرج و مرج در عراق هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ