بنا به اعلام وزیر خارجه آمریکا، دولت واشنگتن باز هم با پیش کشیدن بهانه های حقوق بشری یک مقام اطلاعاتی سوریه را هدف تحریم قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
آیا آمریکا شواهد زیستی از موجودات فضایی را به دست آورده و از جهان پنهان کرده است؟ در این جلسه به غیر از ادعاهایی که قبلا هم در رسانه‌ها شنیده شده بودند مدرکی ارائه نشد و تردیدها به جای خود باقی ماندند.
یک روزنامه لبنانی از حمله به یکی از افسران سیا در ساختمان سفارت آمریکا در عمان با استفاده از سلاح سرد خبر داد.
روز یکشنبه توفان بخش‌هایی از جنوب و دره رودخانه اوهایو در جنوب ایندیانا را درنوردید. در پی وقوع این حادثه، حداقل یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.
مالکی گفت: مذاکرات بدون واسطه با آمریکا داریم البته این مذاکرات به طور رسمی برگزار نمی‌شود و محدود است.
باربارا لیف، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه سه شنبه شب گفت: به احتمال زیاد بحرین بزودی روابط خود با ایران را ازسر خواهد گرفت.
افسر اطلاع داد که این مرد به او گفته است که به دنبال انتقام دخترش است که در ایرلند شمالی با گلوله لاستیکی کشته شده بود. این تهدید در ۴ فوریه ۱۹۸۳ حدود یک ماه قبل از سفر ملکه الیزابت دوم و همسرش شاهزاده فیلیپ به کالیفرنیا مطرح شد.
در حمله افراد مسلح به یک کاروان آمریکایی در نیجریه، چهار غیرآمریکایی از جمله دو افسر پلیس و دو کارمند کنسولگری آمریکا کشته و سه نفر نیز ربوده شدند.
سپاه پاسداران فیلم جدیدی از مواجه شناور‌های خود با ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس منتشر کرده که در آن افسر سپاه با تاکید بر اینکه حفظ امنیت خلیج فارس با نیروی دریایی سپاه است، به ناو آمریکایی تذکر می‌دهد منطقه را ترک کرده و از رفتاری که موجب ایجاد خطر و تنش می‌شود، خودداری کند.
تصاویری از غارت عجیب فرشگاه‌ها در اوکلند آمریکا را مشاهده میکنید.
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
پلیس تایید کرد که در این تیراندازی پنج نفر کشته شده اند و حداقل شش نفر از جمله یک افسر با "جراحات مختلف" به بیمارستان دانشگاه لوئیزویل منتقل شده اند.
یک افسر بازنشسته ارتش آمریکا می گوید این کشور می داند که اوکراین نمی تواند پیروز نبرد با روسیه شود.
در ادامه خروج قطارها از ریل‌ در آمریکا، یک قطار دیگر در کارولینای شمالی به سرنوشتی مشابه دچار شد.
ایالت کنتاکی به بیش از ۲۰ ایالت دیگر آمریکا پیوست که اپ تیک تاک را به دلیل نگرانی های امنیتی در دستگاه های دولتی ممنوع کرده اند.
غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر گفت: از هر ۵ دختر دانشجوی آمریکایی یک نفر مورد تجاوز قرار گرفته است و فقط ۵ درصد آن‌ها به پلیس گزارش می‌شود.
چهارشنبه گذشته رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم پس از دیدار با سفیر کره شمالی از تبادل استاد و دانشجو و ایجاد فرصت مطالعاتی با کره شمالی خبر داد.
منابع خبری از کشته شدن ۵ نفر از جمله یک افسر پلیس براثر تیراندازی در منطقه رالی واقع در ایالت کارولینای شمالی آمریکا خبر دادند.
مرد ۷۲ ساله آمریکایی به اتهام ضرب و جرح یک افسر پلیس در جریان حمله ششم ژانویه هواداران رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور، به چهار سال حبس محکوم شد.
رسانه های آمریکایی از کشته شدن چهار نفر از جمله یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی در یک مجتمع تجاری شهر «توسان» در ایالت آریزونا خبر دادند.
رسانه های آمریکایی از کشته شدن چهار نفر از جمله یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی در یک مجتمع تجاری شهر «توسان» در ایالت فلوریدا خبر دادند.
انتشار ویدئویی در فضای مجازی که سه افسر پلیس آمریکایی را در حال ضرب و جرح یک جوان ۲۷ ساله نشان می‌دهد، به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها بدل شد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا کاملا طبیعی است و امر بعیدی نیست به ویژه اینکه در طول مذاکرات ایران به صورت غیر مستقیم و با واسطه مذاکره با آمریکایی‌ها داشته و پیام‌هایی رد و بدل شده است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا کاملا طبیعی است و امر بعیدی نیست به ویژه اینکه در طول مذاکرات ایران به صورت غیر مستقیم و با واسطه مذاکره با آمریکایی‌ها داشته و پیام‌هایی رد و بدل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ