محمد مهاجری نوشت: وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ از این بالاتر، مگر آنجا کاری هم انجام میشود که الان لنگ شده باشد؟! امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. اگر آب از آب تکان خورد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن سابق استقلال می گوید اگر به این تیم برگردد، قضیه با تیم های دیگرش فرق می کند چرا که او با روح و قلبش به میدان می رود.
اشتاینبرگر گفت: "من فکر می کنم آنچه مردم به طور کلی تصور می کنند این است که باید چیزی با چگالی کم در زیر وجود داشته باشد که باعث آن شده است."
مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهاد‌هایی تکلیف دارند را قانون مشخص می‌کند. حالا اگر کسی این حق را تضعیف کرد و مجرم شناخته شد باید ببینیم در چه رده‌هایی است. آیا متخلف است یا مجرم؟ آیا به صورت شبکه‌ای و سازمان‌دهی شده این کار‌ها را می‌کند؟ میزان جرم‌انگاری‌های این‌ها با هم فرق می‌کند. الان سطح‌بندی جرم‌انگاری‌ها ضعیف است.
دستیار سرمربی اسلوونیایی ازبکستان پس از شکست برابر ایران در نشست خبری صحبت های جالبی مطرح کرد.
بولیمیا در گروه اختلالات تغذیه و خوردن طبقه‌بندی می‌شود؛ ربطی به دوست داشتن غذا، شکمو و بی‌اراده بودن، ندارد. مبنای روان‌شناختی دارد، اما عوارض جسمانی هم ایجاد می‌کند.
درد علی (ع) دو گونه است: یک درد، دردی است که از زخم شمشیر ابن ملجم در فرق سرش احساس می‌کند و درد دیگر دردی است که او را تنها در نیمه‌های شب خاموش به دل نخلستان‌های اطراف مدینه کشانده.
مصدومیت ویکتور اوسیمن یک نگرانی بزرگ برای ناپولی به شمار می رود اما از نظر آمار شرایط کاملا فرق دارد.
مجری قانون بی جهت خود را در مقابل بخش قابل توجهی از مردم که به هر جهت روزه نمی‌گیرند، اما روزه خوار هم نیستند قرار می‌دهد و رفتار معمولی و روزمره کسانی که روزه نیستند را جرم تلقی می‌کند.
پائولو دی‌کانیو، ستاره سابق یوونتوس، میلان و ناپولی تمجید ویژه ای از ستاره تیم اسپالتی انجام داده است.
هافبک نفت از عملکرد فنی این تیم دفاع می کند و می گوید مشکلات باعث عدم تمرکز و نتیجه گیری است.
بابک قرائی مقدم پزشک و کارشناس گفت: یعنی اول شخص یک طبیب است و علوم پزشکی را یاد گرفته و سپس وارد طب سنتی می‌شود. همین الان بسیاری پرونده‌های پزشکی وجود دارد که به دلیل قصور پزشکی برای بیماران مشکل ایجاد شده است. چگونه وزیر آموزش و پرورش فکر می‌کند که در هنرستان می‌توان طب سنتی را آموزش داد؟
جالب است بدانید که برنده توپ طلای جام جهانی در تورنمنت های اخیر، در تیم برنده حضور نداشته است!
تهران این بار قرار است در شرایطی برگزار شود که هر دو تیم حدود دو ماه در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفتند.
دیکتاتورها اغلب دارای یک گروه شبه نظامی شخصی یا اهرمی برای زورگیری هستند. یکی از اولین اقدامات پیسیستراتوس این بود که آتنی‌ها را متقاعد کرد که به او محافظی بدهند. بنابراین، استبداد حکومتی است که در آن قانون حاکم نیست، اما ظالم به وسیله قانون حکومت می‌کند.
فیلیپه لوئیس با پیراهن اتلتیکو دو فینال لیگ قهرمانان را به رئال باخت و حالا با فلامینگو این فرصت را دارد تا در فینال احتمالی جام جهانی باشگاه‌ها برابر رئال پیروز شود.
طرح مجدد نام جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در برنامه جمعه "شب‌های فوتبالی" با واکنش قابل انتظار باشگاه فولاد مواجه شد.
چلسی امشب در خانه خود هشتمین بازی‌اش در فصل جدید لیگ برتر را مقابل ولوز انجام داد و با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید.
روزنامه جوان نوشت: آن خانمی‌ که در راهپیمایی ملی شرکت می‌کند و با رأی خود در انتخابات علاقه‌اش را به میهنش نشان می‌دهد، در واقع نشان می‌دهد که به هنجارها و ارزش‌های عمومی این جامعه علاقه‌منداست و حتی اگر در عمل با برخی از آن‌ها موافق نباشد، به دنبال برهم زدن آن‌ها و مبارزه با این هنجارها نیست.
رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره اعتراضات اخیر در کشور گفت: جنس اعتراضات آبان ۹۸ با اعتراضات امروز متفاوت است؛ در آبان ۹۸ خشونت به این شدت وجود نداشت.
رئیس‌جمهور با اشاره به حضور مسئولان اجرایی در میدان، گفت: مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی فرق می‌کند.
رئیس‌جمهور با اشاره به حضور مسئولان اجرایی در میدان، گفت: مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی فرق می‌کند.
رئیس جمهور با اشاره به حضور مسئولان اجرایی در میدان، گفت: مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی فرق می‌کند.
رئیس جمهور با اشاره حضور مسئولان اجرایی در میدان، گفت: مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی فرق می‌کند.
حضور چند بازیکن ویژه در یکی از نبردهای کلاسیک فصل فوتبال ایران این مسابقه را دیدنی‌تر هم می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ