کاش این خبر دروغ باشد و تکذیب شود. اما اگر راست است، مصلحت در لغو برنامه است. هم به آبروریزی‌اش نمی‌ارزد و هم پایگاه اجتماعی رئیس‌جمهور آن را هضم نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
وکیل باشگاه ناپولی به لوچانو اسپالتی بابت حضورش روی نیمکت تیم ملی ایتالیا هشدار داد.
یکی از دلایل موج گسترده مهاجرت پزشکان در همین دو مورد، یعنی احترام اجتماعی و وضع اقتصادی خلاصه می‌شود.
گویا، اخیرا عده ای طبق عادت سنوات قبل در حال جمع آوری اظهارنظرهای افراد منتقد آقای رئیسی (اعم از نمایندگان و چهره های سیاسی) هستند و قصد دارند آنها را برای اداره اسناد شورای نگهبان ارسال کنند تا به استناد آن، صلاحیت نامزدها رد شود.
یکی از شکایت‌های رایج کاربران اندرویدی که به iOS مهاجرت می‌کنند، سیستم اعلان در آیفون است. در حالی که کاربران می‌توانند کنترل کنند که این اعلان‌ها به صورت اپلیکیشن به اپلیکیشن، چقدر قابل شنیدن یا هشدار دادن باشند، اما اعلان‌ها همچنان نامرتب به نظر می‌رسند و دسته‌بندی مناسبی ندارند. برنامه‌ها می‌توانند از رابط کاربری برنامه نویسی حساس به زمان، برای برجسته کردن یک پیام مهم استفاده کنند. با این حال، فراتر از آن، چیز زیادی وجود ندارد که بتوان سازماندهی کرد.
در بخش‌هایی از نامه محمدرضا عارف به سیدابراهیم رئیسی، وی با هشدار نسبت به میزان مهاجرت دانشگاهیان، خواستار ملغی شدن تمامی احکام و محدودیت‌های صادر شده علیه دانشجویان و اعضای هیات علمی شده است.
در بخش‌هایی از نامه محمدرضا عارف به سیدابراهیم رئیسی، وی با هشدار نسبت به میزان مهاجرت دانشگاهیان، خواستار ملغی شدن تمامی احکام و محدودیت‌های صادر شده علیه دانشجویان و اعضای هیات علمی شده است.
«قیس سعیّد»، اقدامات فوری را برای توقف جریان مهاجرت غیرقانونی از آفریقای جنوب صحرا به کشورش خواستار شد و این پدیده را توطئه ای برای تغییر ترکیب جمعیتی در تونس توصیف کرد.
سرمربی فولاد خوزستان بزرگترین دغدغه‌اش در این تیم را نبود مهاجمی تخصصی عنوان کرد.
رئیس کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا ضمن هشدار درباره خطر به قدرت رسیدن گروه های راست افراطی در عرصه تحولات اروپا، مهاجرت و بحران اقتصادی را از جمله علت های اصلی این پدیده برشمرد.
جذب پزشکان ایرانی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس، اروپا و آمریکا، زنگ خطر کمبود پزشک متخصص و مجرب در کشورمان را به صدا در آورده است. تا جایی که محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در تربیون‌های مختلف، این موضوع را هشدار داده و گفته است که ادامه این روند، منجر به وارد کردن پزشک خارجی خواهد شد.
فیاضی، رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش هشدار داده بود که متأسفانه دانش‌آموزان ایرانی به دلیل اغوا به مالباخته تبدیل می‌شوند، زیرا مدارس و دانشگاه‌های ترکیه در مقطع لیسانس هیچ برتری‌ای بر مدارس و دانشگاه‌های ایرانی ندارند، اما تبلیغات مؤسسه مذکور آن‌ها را نهایتا پس از مهاجرت به مالباخته تبدیل می‌کند.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: مهاجرت متخصصان IT ایران با استقبال کشور‌های عربی مواجه شده و امارات با وجود سخت‌گیری برای اعطای اقامت و حقوق شهروندی به مهاجران، مشوق‌هایی برای نخبگان این صنعت در نظر گرفته و به آن‌ها ویزای طلایی می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ