وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکونی در شهرک‌ها و شهرهای جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای پیرامون کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده برخی اقلام کالاهای اساسی را جهت به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.
در شرایطی که یکی از ابزار‌های سیاست گذار برای کنترل گردش نقدینگی و تورم، تغییرات نرخ سود بانکی است، گفته‌های اخیر رئیس کل بانک مرکزی، نشان می‌دهد که تغییر نرخ سود جایی در سمت و سوی تصمیمات نخواهد داشت و تمرکز روی ناترازی بانک‌هاست تا کاهش یابد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۲ حدود ۸.۲ درصد بوده که به این ترتیب نرخ بیکاری در ۲۴ استان کاهش یافت.
رییس کل بانک مرکزی و سخنگوی شورای پول و اعتبار، از کاهش نرخ سود تسهیلات ساخت مسکن حمایتی به ۱۸ درصد خبر داد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون از کاهش دو درصدی نرخ سود تسهیلات به تعاونی‌ها در راستای حمایت از بخش واقعی و مردمی اقتصاد خبر داد.
دیروز خبرهایی مبتنی بر نرخ خوراک ۷ هزار تومانی متانول سازها و اوره سازها منتشر شد، این اخبار می‌تواند تأثیرگذار بوده و حاشیه سود این شرکت‌ها را به شدت کاهش می‌دهد.
معاون بنیاد مسکن از کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن به ۱۸ درصد، پس از تصویب در شورای عالی مسکن خبر داد.
در جلسه شورای اقتصاد که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، تاکید شد که نرخ رشد قیمت‌ها از ۴.۷ درصد در اسفند ماه سال گذشته به ۲/۸ درصد در اردیبهشت ماه سال جاری کاهش یافته است.
مجید عبدالحمیدی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس تابناک در رابطه با تاثیر گشایش‌های سیاسی و اقتصادی بر صنایع تولیدی، اظهار کرد: سفر پادشاه عمان به ایران می‌تواند به سبب جذب سرمایه‌گذاران جدید در کشور حامل اخبار مثبتی برای بازار سرمایه در بلند مدت باشد.
بنابر دیدگاه برخی کارشناسان اقتصادی، استفاده بانک مرکزی از ابزار نرخ سودبه منظور دستیابی به کاهش رشد نقدینگی منطقی به نظر می‌رسد؛ اما عوامل بسیاری کارآمدی این ابزار راتحت‌الشعاع قرارمی‌دهند.
معاون اسبق ارزی بانک مرکزی تاکید کرد: افزایش شدید قیمت ارز در هفته‌های گذشته منطقی واقتصادی نبود.
هاشمی گفت: زمانی که سود بانکی به اندازه کافی نباشد ماندگاری سپرده‌ها کاهش پیدا می‌کند به همین دلیل می توان مدیریت حجم نقدینگی و افزایش نرخ بانکی از عوامل کنترل کننده بازار ارز دانست.
امروز مطالبی همچون رشد نرخ سود بانکی چه تاثیری بر بورس فردا خواهد داشت؟، کاهش نرخ یورو در کانال ۴۷/ حواله یورو چقدر است؟، پیش بینی بورس | فردا بازار مثبت می‌شود؟،  قیمت‌های مقاومتی و حمایتی طلا و بیت کوین، کدام نماد‌های خودرویی کدال ساز شدند؟، قیمت ربع سکه در بورس چقدر بود؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | فردا این نماد‌ها متوقف می‌شوند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون نرخ سود بانکی در مسیر افزایشی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو | نوسان دلار توافقی در کانال ۳۶ هزار تومان، صندوق سهامی انار بازدهی بالاتر از شاخص کسب کرد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، تحلیل تکنیکال کگل امروز | دو سناریو پیش روی کگل، دو رویداد مهم باعث سقوط قیمت بیت کوین می‌شود، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طحان نظیف گفت: حقوق ورودی شامل حقوق گمرکی و سود بازرگانی است که پیشتر با مصوبه دولت، سود بازرگانی کاهش یافته بود. این لایحه دولت که حالا به قانون تبدیل شده، قانون بودجه امسال را اصلاح می‌کند و حقوق گمرکی را از ۴ درصد به یک درصد کاهش می‌دهد.
امروز مطالبی همچون سقوط آزاد قیمت شیبا | نهنگ‌ها خالی کردند!، قیمت سکه امامی سقوط کرد، تداوم افت نرخ ارز؛ دلار در بازار توافقی به کانال ۲۷ هزار سقوط کرد، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۳۰ مرداد | فردا هم بازار قرمزپوش است؟، توافق شد که نرخ سود بین بانکی کاهش یابد، فولاد شفاف سازی کرد متوقف شد| تعدادی از فساد‌های فولاد مبارکه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نرخ سود بازار بین بانکی در مقایسه با پایان هفته دوم مرداد ماه امسال باز هم کاهشی بود و به نرخ ۲۰.۵۹ درصد رسید.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ سود بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۱۳ مرداد با ۰.۴۹ درصد کاهش نسبت به هفته قبل به ۲۰.۶۴ درصد رسید.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ سود بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۱۳ مرداد با ۰.۴۹ درصد کاهش نسبت به هفته قبل به ۲۰.۶۴ درصد رسید.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر مباحث عفاف و حجاب وارد مسئله سیاسی شود کاملا لطمه می‌خورد ستاد اعلام می‌کند این مسئله کاملا اجتماعی و اعتقادی است، اما در سال آینده یکی از عرصه‌هایی که سوءاستفاده می‌شود همین موضوع عفاف و حجاب است؛ و باید مجلس قبل از انتخابات فکری برای آن کند.
تونی فریکسیا، رقیب انتخاباتی خوان لاپورتا، مدعی شد این باشگاه شرایط فعلی بارسلونا را خطرناک توصیف کرده است.
در حال حاضر مشکلی که گریبانگیر خودروسازان است و اجازه نمی‌دهد، محصولات اقتصادی تولید شود، بالا بودن هزینه تولید است، باید تولید در این صنعت اقتصادی و به صرفه شود، که برای انجام این کار خودروسازان باید از سایر هزینه‌های اضافی خود بکاهند و بهره‌وری تولید خودرو را افزایش دهند.
چند باور اشتباه درباره نمک دریا و نمک یددار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ