یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک کاهش آمادگی و توانمندی ارتش این رژیم بر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
شماری از فرماندهان سرویس‌های امنیتی و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کاهش توانایی نظامی و آمادگی جنگی ارتش این رژیم اذعان کردند.
امروز تا این لحظه بیش از ۲۰۳ نماد در وضعیت مثبت قرار گرفته اند.
قاسم زاده گفت: براساس نتایج سومین مرحله آماربرداری سراسری برداشت از منابع آب کشور حدود۹۲ میلیارد متر مکعب است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی امروز و فردا کیفیت هوا در نواحی جنوبی کشور کاهش می یابد.
نماینده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا گفت: تجار بار صادراتی را تحویل بدهند در کوتاهترین زمان بارگیری و کشتی را روانه این کشور خواهیم کرد.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
رالف رانگنیک، با اشاره به دوران حضور ناکامش روی نیمکت منچستریونایتد، می‌گوید اگر مارکوس رشفورد را به آمادگی امروزش در اختیار داشت در اولدترافورد موفق می‌شد.
فدراسیون آمادگی جسمانی و فدراسیون همگانی باید تعامل بسیار زیادی با یکدیگر داشته باشند و با هم افزایی و هماهنگی به ورزش همگانی و عمومی کشور متعهد باشند.
علیرضا بیرانوند اعلام آمادگی کامل خود برای حضور در دربی را به کادرفنی اعلام کرده تا یکی از چالش‌های اصلی این تیم در دربی کاهش یابد.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌های احتمالی احتیاط در سفرهای برون شهری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی هنگام سفر، لایروبی کانال‌ها، احتیاط در فعالیت کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، احتیاط در عبور از حاشیه مسیل‌ها و آمادگی راهداری به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر را توصیه می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد کاهش دما و بارندگی در مناطق مختلف استان تهران هشدارهایی را به مردم ارائه کرد و از آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبر داد.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: نهادهای فرهنگی، علمی و حوزوی برنامه پنج ساله جامع و برنامه کلان فرهنگی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری را تهیه و تدوین کنند و راهکارهای کاهش آن را ارائه دهند.
وزیر ورزش و جوانان کشور از آمادگی این وزارت‌خانه برای اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در بین جوانان در فرآیند تحقق اهداف پیش بینی شده تا سال ۲۰۲۵ در حوزه‌های ورزش و جوانان خبر داد.
قیمت نفت در واکنش به اعلام آمادگی شرکت آرامکوی سعودی برای افزایش تولید نفت و ازسرگیری فعالیت سکوهای نفتی خلیج مکزیکوی آمریکا، در معاملات روز دوشنبه کاهش پیدا کرد.
رابرت مالی گفت: موضع ما روشن است. اگر ایران آمادگی داشته باشد، ما نیز آماده بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم. برای ما این بازگشت از نظر کاهش تحریم‌هایی که باید ارائه دهیم و گام‌هایی که ایران باید برای محدود کردن برنامه هسته‌ای خود بردارد، کاملا مشخص است.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب و خسارات، اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی، عدم تردد عشایر کوچ‌رو و دام‌ها در ارتفاعات، لایروبی و پاک‌سازی نهرها، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده، عدم پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد، آمادگی دستگاه‌های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری، وزارت نیرو و غیره جهت مقابله با بحران را توصیه می‌کند.
با وجود فراز و فرودهای فراوان در مناسبات اقتصادی دو کشور، ایران و ونزوئلا در طول دو دهه گذشته مناسبات سیاسی خود را حفظ کردند و تلاش کردند تا در تمامی مجامع بین‌المللی به عنوان حامی یکدیگر ایفای نقش کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ