کنفرانس بین المللی ندای الاقصی که به مدت دو روز در شهر مقدس کربلا برگزار شد، با صدور بیانیه پایانی و تأکید بر حمایت از فلسطین در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر به کار خود پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم آپوئل موفق شد با پیروزی برابر دیلاگوری گرجستان، راهی دور پایانی پلی آف لیگ کنفرانس شود.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. در شرایطی که تعمیرات این استادیوم همچنان ادامه دار است، شاهد گودبرداری و تعمیرات در بسیاری از بخش‌ها مثل سکوها، راهروها، اتاق کنفرانس و .... هستیم.
مارتا، ستاره برزیلی فوتبال زنان، بعد از ناکامی تیمش از صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 در کنفرانس خبری اشک ریخت.
پس از پایان آخرین بازی فینال NBA در سال ۲۰۲۳ که با قهرمانی معدنچی‌های دنور به پایان رسید، نیکولا یوکیچ بدون در دست داشتن جایزه‌اش در کنفرانس خبری حاضر شد.
نخست وزیر عراق گفت که در پایان سال جاری میزبان کنفرانس ۲۰۲۳ بغداد با موضوع یکپارچگی اقتصادی و ثبات منطقه‌ای خواهیم بود.
دکلان رایس، کاپیتان و ستاره ملی‌پوش وستهم، در پایان فینال لیگ کنفرانس اروپا در مورد شایعات مربوط به جدایی اش صحبت کرد.
تیم وستهم پس از شکست 2-1 فیورنتینا قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را جشن گرفت.
وستهم و فیورنتینا امشب ساعت 22:30 در فینال لیگ کنفرانس اروپا در شهر پراگ به مصاف هم می‌روند.
جدول نهایی سری‌آ با قهرمانی تاریخی ناپولی و صعود این تیم همراه لاتزیو، اینتر و میلان به لیگ قهرمانان تکمیل شد. لیگ اروپا 2024 هم آتالانتا و آاس‌رم را خواهد دید و یوونتوس با ۱۰ امتیاز جریمه به لیگ کنفرانس اروپا رفت. سمپدوریا، کرمونزه و هالاس ورونا به سری ب سقوط کردند
بارسا همراه رئال، اتلتیکو و سوسیداد راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند. ویارئال و رئال‌بتیس در لیگ اروپا و اوساسونا در لیگ کنفرانس اروپا شرکت می‌کنند. الچه, اسپانیول و رئال‌وایادولید(تیم تحت مالکیت رونالدو نازاریو) سقوط کردند
الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان نیز در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با گیتاناس ناوسدا، رئیس جمهور لیتوانی در ویلنیوس گفت: ما امیدواریم که پایان مذاکرات صلح با ارمنستان، صلح بلندمدت را در قفقاز به ارمغان آورد.
سعید الهویی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی، پایان همکاری خود با گل‌گهر را اعلام کرد.
جدول نهایی دو کنفرانس شرق و غرب بسکتبال NBA در پایان فصل عادی تکمیل شد.
مازیار زارع هم در کنفرانس خبری بعد از بازی با آلومینیوم اراک و هم روی خط برنامه فوتبال برتر تاکید کرد، در پایان فصل از ملوان جدا خواهد شد.
نخست وزیر عراق در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در سخنانی تاکید کرد که این کشور نیازی به نظامیان بیگانه ندارد و تنها خواهان بهره مندی از کمک نیروهای مستشاری است.
جدال صدرنشینان کنفرانس شرق لیگ NBA به سود تیم بسکتبال میلواکی باکس به پایان رسید.
ژوزه مورایس در پایان صحبت هایش در نشست مطبوعاتی اش در سالن کنفرانس ورزشگاه نقش جهان جمله جالبی را در مورد کورس این تیم و پرسپولیس به زبان آورد.
جدال تیم‌های صدرنشین کنفرانس شرق لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به سود بوستون سلتیکس به پایان رسید.
سرمربی تیم فوتبال نساجی با حسرت فراوان از نمایش خوب شاگردانش برابر هوادار تقدیر کرد.
جدال دو تیم صدرنشین کنفرانس غرب لیگ NBA به سود تیم بسکتبال دنور ناگتس به پایان رسید.
کراماریچ و گواردیول در پایان نشست خبری قبل از بازی با مراکش، با کیک از خبرنگاران حاضر پذیرایی کردند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور دیدار با اصحاب رسانه در چارچوب کنفرانس خبری سالانه خود را به سال آینده میلادی موکول کرده است.
محمد اسلامی فردا در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.
شیخ غازی حنینه در روز پایانی کنفرانس نداء الاقصی در کربلا با بیان اینکه نمی توان در قبال مسئله فلسطین بی طرف بود،تأکید کرد: عادی سازان روابط با رژیم صهیونیستی فقط به فکر تاج و تخت خود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ