وستهم و فیورنتینا امشب ساعت 22:30 در فینال لیگ کنفرانس اروپا در شهر پراگ به مصاف هم می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مذاکراتی که به دنبال اغتشاشات و توهمات ناشی از آن متوقف شده بود، حال در ایام یکسالگی آن و بدنبال شکسته نشدن ظرف اقتدار ایران و مدیریت روزهای پرتنش، طرف های غربی را به میز مذاکره کشانده است.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
یک مقام سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: غرب به دنبال تحریک روسیه در جنگ اوکراین است، اما پوتین یک فرد نظامی راهبردی و به دنبال پایان جنگ و کنترل اوضاع است.
یک روزنامه شهر منچستر مدعی شد منچستریونایتد تلاش برای استخدام یک دروازه‌بان اصلی برای جانشینی داوید دخیا را آغاز کرده است.
خاورمیانه به دنبال تغییر گسترده و رهایی از سیاست های گذشته است، اما کسانی هستند که نزدیکی کشورهای این منطقه را منشأ تهدید می بینند و هر کاری برای جلوگیری از تولد منطقه جدید انجام می دهند.
این احتمال وجود دارد که اشلی یانگ سال‌های پایانی فوتبالش را در آسیا و لیگ ستارگان قطر دنبال کند.
مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی تواند بی دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
شاگردان علیرضا منصوریان، تمرینات شادابی را برای جدال با آلومینیوم اراک در آخرین مسابقه لیگ برتر پشت سر گذاشتند.
شیخ دیاباته که با مصدومیت‌های پی در پی فصل خوبی را پشت سر نگذاشته می‌تواند در حساس‌ترین مقطع لیگ برای پرسپولیس تاثیرگذار باشد.
شاگردان علیرضا منصوریان که بعد از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان به مرخصی رفته بودند، کار خود را از امروز شروع خواهند کرد.
عصبانیت رئال مادرید از اظهارات خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، باعث شده که آنها روی قول و قرار قدیمی پا بگذارند.
دورتموند پس از دو شکست تلخ، امروز به مصاف یونیون برلین می‌رود و به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی خواهد بود.
بعد از پایان طلسم گلزنی در پرسپولیس، اکنون مهاجم جوان سرخ‌ها از بالاترین انگیزه برای تکرار موفقیت خود اینبار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم برخوردار است.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
باوجود پایان نقل و انتقالات اما باشگاه فولاد همچنان در جستجوی مهاجم خارجی است.
کاپیتان بارسلونا امیدوار است تا برای اولین بار با این عنوان، به یک قهرمانی با آبی اناری ها دست یابد.
مهاجم ایرانی پورتو به دنبال گلزنی دوباره در لیگ پرتغال پس از چهار بازی است.
با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.
صنعت نفت آبادان درحالی میزبان پیکان است که برای فرار از قعر جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران، به صورت غیر مستقیم به تلاش‌ها برای حذف این تیم از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
مقامات فدرال رزرو شروع به ارائه دیدگاه‌های متفاوتی در مورد سرعت بالا بردن نرخ‌های بهره در عین متعادل کردن تورم شدید و افزایش فشار در بازارهای مالی کرده اند.
پرسپولیس تا پایان هفته چهارم لیگ برتر تنها تیمی است که دروازه‌اش حتی یک بار هم باز نشده و چهار کلین‌شیت متوالی به نام علیرضا بیرانوند ثبت شده است.
یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای هفته دوم لیگ بیست و دوم به میزبانی رفسنجانی‌ها میان شاگردان امیر قلعه نویی و محمد ربیعی برگزار می‌شود.
تایباد ـ رئیس اداره آبفای تایباد گفت: پروژه آب رسانی باهدف پایان تنش آبی در شهرستان تایباد با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) مطابق برنامه به پیش می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ