نخست وزیر عراق در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در سخنانی تاکید کرد که این کشور نیازی به نظامیان بیگانه ندارد و تنها خواهان بهره مندی از کمک نیروهای مستشاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عراقی جزئیاتی از تحرکات جدید نظامیان خارجی در استان‌های الانبار و اربیل منتشر کردند.
نخست‌وزیر عراق در جمع فرماندهان نبرد با داعش، ایستادگی مرجعیت و فداکاری مردم عراق را عامل نابودی داعش دانست.
وزارت خارجه سوریه آمریکا را به نقض حاکمیت این کشور و حمایت از تروریست‌ها متهم کرد.
حاکمان نظامی نیجر از گروه شبه نظامی واگنر برای مقابله با مداخله نظامی خارجی علیه خود درخواست کمک کردند.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز فاش کرد: اوکراین اعضای بدن نظامیان مجروح خود را برای پیوند از بدنشان خارج می‌کند.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز فاش کرد: اعضای بدن نظامیان مجروح اوکراینی برای پیوند از بدنشان خارج می‌شوند.
وزارت خارجه فلسطین امروز با صدور بیانیه‌ای خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی درباره جنایت وحشیانه نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی با شلیک بیش از ۴۰ گلوله شد.
معاون مشاور امنیت ملی آمریکا خواستار خروج نظامیان صربستان از مرز با کوزوو شد.
نظامیان آمریکا و فیلیپین در رزمایش مشترک خود، یک ناوگروه قدیمی را هدف قرار داده و منهدم کردند.
وزیرامور خارجه آمریکا با طرف های درگیر در سودان از جمله حمیدتی فرمانده شبه نظامیان گفتگو کرده است.
در بیانیه مطبوعاتی مشترک وزیران خارجه عربستان و سوریه آمده است که دو طرف بر اهمیت ارتقای امنیت و مبارزه با تروریسم در همه اشکال و سازمان‌های آن و تقویت همکاری در مبارزه با قاچاق و تجارت مواد مخدر و ضرورت حمایت از نهاد‌های دولت سوریه برای گسترش کنترل آن‌ها بر سرزمین‌های این کشور جهت پایان دادن به حضور شبه نظامیان مسلح در آنجا و مداخله خارجی در امور داخلی سوریه تاکید کردند.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید گزینه اعزام نیروی نظامی در صورت حمله چین به تایوان مطرح است.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به صورت مستقیم به آمبولانس ها در اردوگاه جنین شلیک کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری را که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از فلسطینیان شد، به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش پلیس رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ورود سفیر اردن به مسجد الاقصی را محکوم کرد.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان اوکراینی و مزدوران خارجی در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.
در ادامه کمک‌های نظامی و مالی اروپا به اوکراین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد نخستین گروه از نظامیان اوکراینی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره‌های آموزشی خود در لهستان هستند.
وزارت خارجه چین به تایوان درباره همکاری به نظامیان بیگانه هشدار داد.
حملات موشکی روسیه به مواضع نیروهای اوکراینی در زاپروژیا، شماری از مزدوران خارجی کشته شدند.
رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که درگیری‌های بسیار شدیدی در مناطق مختلف قدس در جریان است و اوضاع نزدیک است به کلی از کنترل پلیس رژیم صهیونیستی خارج شود.
خروج نظامیان فرانسه از آفریقای مرکزی تنها چند هفته پس از تکمیل خروج نیروهای این کشور از مالی صورت می گیرد که بیانگر روابط بحرانی فرانسه با کشورهای آفریقایی است.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، در حاشیه بازدید از منطقه اودسا برای نظارت بر صادرات غلات، از نیرو‌های نظامی مجروح در بیمارستان اودسا عیادت کرد. زلنسکی با سربازان مجروح صحبت کرد و با آن‌ها سلفی گرفت. یکی از نظامیان خارجی نیرو‌های مسلح اوکراین به زبان انگلیسی به زلنسکی توضیح داد که چگونه با سربازان روسی در رودخانه جنگید. این اولین بار است که رئیس جمهور اوکراین در انظار عمومی با یک نظامی خارجی ارتش اوکراین صحبت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ