دکلان رایس، کاپیتان و ستاره ملی‌پوش وستهم، در پایان فینال لیگ کنفرانس اروپا در مورد شایعات مربوط به جدایی اش صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون والیبال هم می‌خواهد بهروز عطایی سرمربی بماند و هم معتقد است ایران به یک مربی خارجی تراز اول نیاز دارد!
یاسر الرمیان، رئیس نیوکسل، اعلام کرد که می خواهد بعد از فصل «جادویی» به شماره یک تبدیل شود.
باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی پیرامون محرومیت یک جلسه ای تماشاگران اعتراض خواهد کرد.
کریستیانو جونتولی، به باشگاه ناپولی اعلام کرده تا یک هفته آینده می خواهد پرونده جدایی خود را ببندد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یک سونامی داوری در فوتبال ایران در پیش خواهد بود، گفت: به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ تبریک می گویم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یک سونامی داوری در فوتبال ایران در پیش خواهد بود، گفت: به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ تبریک می گویم.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
قالیباف هم در منگنه قرار گرفته است؛ از یک‌سو قشر هوادار یا نزدیک به تفکرات پایداری و از سوی دیگر اصولگرایان معتدل و همسو با قالیباف. او می‌خواهد دل همه را به دست بیاورد؛ امری که به نظر می‌رسد امکان‌پذیر نباشد. دلیل این دعوا هم مشخص است؛ طیف محافظه‌کار تقریبا از عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات اطمینان یافته است؛ بنا بر این، آن‌ها برای به دست آوردن رای از همان بخش حاضر در انتخابات که بدنه اجتماعی اصولگرایان و محافظه‌کاران باشد، هستند.
رئیس جمهور فیلیپین می گوید این کشور برابر با قانون اساسی از خاک خود حفاظت خواهد کرد.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت:به طور متوسط هر ده روز یک زن به وسیله پلیس آمریکا کشته می‌شوند؛ کشوری که رکورد دار زندانی زن در دنیا است می‌خواهد مدعی زندگی زن در دنیا باشد.
دلخوش گفت: بخش احکام لایحه بودجه پیش از اعلام سیاست های رییس جدید بانک مرکزی به مجلس ارسال شده است. باید ببینیم دولت در این خصوص می خواهد چکار کند!
نمایندگان مجلس و رییس سازمان برنامه و بودجه می گویند براساس گزارش مشترک کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۱ کسری بودجه نخواهیم داشت و این مسئله نقطه مثبتی در روند ثبات اقتصادی کشور و کنترل نرخ تورم در آینده ای نزدیک خواهد شد.
رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم گفت: یک دفعه آقای روحانی گفت من هر دفعه در منزل با خانم صحبت می کردم و موضوعی بود و میگفتم که حاج قاسم می خواهد فردا به سفر برود بلا استثناء خانم من برای ایشان صدقه کنار می گذاشت.
رئیس جمهور فرانسه امروز در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد: باید آنچه روسیه می خواهد را برایش تضمین کنیم.
کارلو آنچلوتی در مصاحبه با رای اسپورت گفت که می خواهد سال های زیادی در رئال بماند. او غیبت ایتالیا در جام جهانی را هم یک اتفاق غیر قابل درک و دردناک توصیف کرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفان اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است و با پاره کردن عکس چیزی از ایشان کم نمی شود و دشمن با بغض و کینه میخواهد نماد های ارزشی ما را مورد هدف قرار دهد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
این طرح قطعا در کارگروهی تخصصی بین مجلس و شورای عالی استان ها چکش کاری خواهد شد و طرحی جامع تدوین می شود، نسبت به پخته شدن و بومی بودن این طرح باید اقدامات بیشتری صورت گیرد تا یک طرح جامع برای انتخاب شهردار تدوین شود.
یک تحلیل‌گر سیاسی در یادداشتی از رئیس دولت اصلاحات بابت سکوت در برابر هرزه‌گویی‌های میرحسین موسوی انتقاد کرد.
ارزش سهام اریسکون به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از احتمال سنگین تر شدن جریمه این شرکت مخابراتی در پی گشایش تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار درباره رسوایی فساد این شرکت در عراق، ریزش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ