محمد اسلامی فردا در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کنار راهبرد عملیات روانی، اصولگرایان همواره از تیغه تیز رد صلاحیت‌ها هم برای پیروزی در انتخابات بهره می‌بردند. این‌بار هم با نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۲، ساختار‌های رسانه‌ای اصولگرا، دست به کار شده‌اند تا با استفاده از اخبار کذب و دروغ در خصوص چهره‌های اصلاح‌طلب به زعم خود فضای انتخابات را به نفع خود ساماندهی کنند!
دقایقی پیش ماموران نوپو توانستند با عملیات روانی یک فرزند را که به دست پدر خود به گروگان گرفته شده بود را نجات دهند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن با عملیات روانی و سلطه رسانه‌ای سعی در تغییر باورها و اعتقادات نسل جوان ما دارد، مسئولان و فعالان فرهنگی در جبهه جنگ نرم باید عملیات آفندی انجام دهند.
جلسه هم اندیشی با موضوع لزوم انسجام رسانه ای برای عملیات روانی بهتر در معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا برگزار شد.
رشیدی کوچی گفت: الان امنیت روانی جامعه بهم خورده است ما نمی‌توانیم با مبهم نگه داشتن یک مسئله و نپرداختن به آن باعث از بین رفتن یا کم اهمیت شدن آن شویم. الان می‌بینیم این مسئله در جامعه باعث نگرانی خانواده‌ها شده است حتی اگر این احتمال وجود داشته باشد که این فقط یک بازی روانی است برای مقابله با این عملیات روانی باید تدبیری اندیشیده شود.
روزنامه اعتماد نوشت: چه قائل به این باشیم که گزارش‌های مسمومیت ناشی از استرس و اضطراب و جو روانی است، چه مایل باشیم تصور کنیم که یک عملیات پیچیده تروریستی در جریان است، حالا دیگر وقت آن رسیده که شورای امنیت ملی در مورد این وضعیت استثنایی تشکیل جلسه دهد.
یک کارشناس حوزه اوراسیا گفت: جمهوری آذربایجان به خوبی می‌داند خط قرمز اعلامی از سوی رهبر انقلاب در مورد عدم تغییر مرز‌های بین المللی مهمترین مانع برای تحقق کریدور زنگزور به شمار می‌رود؛ بنابراین باکو با ایجاد این قائله در خصوص سفارت و با کاهش سطح روابط دیپلماتیک با ایران به دنبال استفاده از فرصت‌ها به منظور پیشبرد اهداف خود در منطقه است.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با اتکا به عملیات روانی و رسانه‌ای، یک جنگ گسترده ترکیبی را علیه ملت و نظام اسلامی شکل داده است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: تنگه هرمز را خرج موارد کم ارزشی کردیم که در نتیجه، ارزش عملیات روانی خود را از دست داده است.
سخنگوی سپاه تاکید کرد: سپاه بدون توجه به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن به مأموریت‌های خود می‌پردازد.
سران قوا در نشست مشترگ خود، خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر دانستند.
مرکز اطلاع رسانی اخبار امنیتی عراق اعلام کرد که هشتمین مرحله از عملیات علیه تروریست های داعش در استان نینوا آغاز شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه افزایش نرخ ارز عملیات روانی است و هیچ کمبودی در ارز نیمایی وجود ندارد، گفت: تولید‌کنندگان می‌‌توانند ارز مورد نیاز خود را از بازار نیمایی تامین کنند بنابراین افزایش قیمت‌ها اصلا قابل قبول نیست.
وزیر صمت ضمن بیان اینکه حرکت نرخ ارز بازار آزاد به سمت ۳۶ هزار تومان کاذب بوده و چیزی جز عملیات روانی نیست، گفت: در نظر داریم تا به قشر وسیعی از مردم کارت اعتباری برای خرید بدهیم.
وزیر کشور گفت: بخش زیادی از توطئه دشمن این مرز وبوم بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت‌های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.
سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به جوانان عزیزمان که تحت تاثیر عملیات روانی دشمن به خیابان‌ها می‌آیند می‌گوییم که شما فرزندان این مرز و بوم هستید.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این سفر با رافائل گروسی مدیرکل آژانس دیدار می‌کنم. امیدوارم این گفتگو‌ها تسهیل‌گر باشد تا این نوع برداشت‌ها که ناشی از فشار سیاسی و عملیات روانی علیه ایران است
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تاکید بر هوشیاری مردم در شناخت عملیات روانی دشمن، تصریح کرد: اجازه نخواهد داد امنیت و آرامش کنونی ملت خدشه‌دار شود.
به گفته نقدی، امروز هم تهاجم در عرصه جنگ رسانه و عملیات روانی ادامه دارد و شما می‌بینید این روز‌ها امپراتوری رسانه‌ای دشمن چگونه فوت اتفاقی یک خانم را که می‌تواند هر انسانی را متأثر کند دستاویز رسانه‌های خود قرار داده و اشک تمساح می‌ریزد.
در بحبوحه نگرانی‌ها درباره استفاده پنتاگون از حساب‌های جعلی در رسانه‌های اجتماعی با هدف کنترل مخاطبان خارجی، ارتش آمریکا دستور بررسی کامل عملیات‌های محرمانه جنگ روانی این کشور را صادر کرد.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
برادر محسن به محض آنکه از رسیدن منافقین به سر پل ذهاب مطلع شد، آقای هاشمی را در جریان قرار داد. برداشت آقای هاشمی این بود که این خبر بیشتر یک عملیات روانی است، اما آقا محسن که مساله را جدی گرفته بود با هلیکوپتر خود را به اسلام آباد غرب رساند و...
وحیدی با بیان اینکه مهم است که مردم بدانند مسئولان دولت در خدمت آنها هستند، گفت: روابط عمومی ها باید زمینه اجرای فعالیت های دولت را فراهم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ