جدال تیم‌های صدرنشین کنفرانس شرق لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به سود بوستون سلتیکس به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی شمس‌آذر امیدوار است امتیازهای منفی تیمش در جدول لیگ برتر پاک شود.
سه امتیاز از امتیازهای کسر شده از شمس آذر قزوین به این باشگاه بازگردانده خواهد شد.
فدراسیون والیبال ایران امتیاز هیئت رئیسه فدراسیون جهانی مبنی بر فریز شدن امتیازهای تیم ملی ایران و حریفانش در رده‌بندی جهانی برای چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها را پذیرفت.
بگومگو بر سر نحوه توزیع امتیازهای ساختمانی بین دولت و شهرداری تهران بالا گرفته است. بررسی ریشه این اختلاف‌‌‌های معنادار و البته همیشگی میان دولت و شهرداری درباره مصوبات کمیسیون ماده ۵ تهران، حکایت از وجود نقص در قانون دارد و این نقص به حدی جدی است که عملا کنترل از راه دور مدیریت شهری را برای سیاستگذار دولتی غیرممکن کرده است.
مهدی طارمی گفت که آنها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
نروژ برای تحکیم کنترل روی زیرساخت‌های حساس، قصد دارد بخش عمده شبکه خط لوله گازی این کشور را پس از انقضای مدت امتیازهای فعلی آن در سال ۲۰۲۸، ملی کند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از این که تیمش به راحتی امتیازها را از دست می‌دهد ناراحت است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی تیمش با لچه گفت میلان به بازگشت امتیازهای کسر شده یوونتوس فکر نمی‌کند و فقط به دنبال کسب امتیازهای بیشتر است.
نزدیکی امتیازات در صدر و قعر جدول فصل جاری لیگ برتر باعث افزایش حساسیت در هفته بیست و ششم این رقابت ها شده است.
صنعت نفت آبادان در انتظار تعیین و تکلیف دو پرونده انضباطی در فدراسیون فوتبال است.
نسبت گلهای زده به امتیازهای کسب شده بارسلونا در این فصل بیشتر از هر تیم دیگری در لیگهای بزرگ اروپایی است.
ریاض به دنبال تضعیف به اندازه کافی تهران برای گرفتن امتیازات ژئوپولیتیک کلیدی از آن کشور است. این موارد ممکن است مصالحه ایران در مورد برنامه هسته‌ای خود، عدم مداخله آن کشور در امور کشور‌های عربی و قطع حمایت ایران از متحدان منطقه‌اش مانند حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حماس در فلسطین را شامل شوند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: فولاد خوزستان یکی از بهترین‌های لیگ برتر است ولی تاکنون نتوانسته امتیازهای خوبی را جمع کند.
ایرانسل، همانند سال‌های گذشته، موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» و تندیس و لوح «جایزه ملی روابط‌عمومی برتر» از هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و نوزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی شد.
اهواز- رئیس سازمان دامپزشکی گفت: امتیازاتی برای جهادگران حوزه دامپزشکی در نظر گرفته شده تا برای دریافت پروانه داروخانه، بیمارستان، مجتمع‌های درمانی و… از این امتیازات استفاده کنند.
دفتر رسانه ای ریاست جمهوری لبنان با صدور بیانیه ای هرگونه امتیازدهی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را رد کرد.
روزنامه یسرائیل هایوم در گزارشی از پذیرش تلویحی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان از سوی مقامات تل آویو، به شدت انتقاد کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیمش در چهار هفته گذشته قربانی نا داوری‌ها شده و باعث از دست دادن امتیازهای زیادی مقابل حریفان شده است.
سفیر سابق آمریکا در تل آویو از پیشنهاد مطرح شده درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت که بر اساس این پیشنهاد تل آویو باید امتیازات گسترده ای بدهد.
«همانطور که تجربه اسفندماه سال 1399 و شانس بالای حصول یک توافق با محوریت احیای برجام در آن زمان نشان داد، در پیش‌بینی اینکه به زودی حتما توافقی صورت می گیرد، باید محتاط باشیم زیرا به هر حال هم ایران و هم آمریکا باید بتوانند از هرگونه توافق احتمالی در داخل کشورهایشان و در قالب رقابت های سیاسی دفاع کنند. طرف ایرانی می‌کوشد امتیاز برجسته ای را به دست آورد و طرف آمریکایی تلاش می کند که امتیاز برجسته ای را ندهد.»
شاگردان عظیم جزیده در این مسابقه با اقتدار و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 11 به پیروزی رسیدند تا راهی دیدار نهایی شوند.
پشت پرده حملات به مدافعان صنعت خودرو
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ