کراماریچ و گواردیول در پایان نشست خبری قبل از بازی با مراکش، با کیک از خبرنگاران حاضر پذیرایی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندری کراماریچ در آستانه بازی با هلند گفت، سخت‌ترین بازی ممکن را در پیش دارند اما برای بردن جام، باید سخت‌ترین تیم‌ها را شکست داد. او از مودریچ نیز تمجید کرد.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید خطای خاصی روی آندری کراماریچ مرتکب نشده اما در نهایت این تیم سزاوار دریافت گل بوده است.
یوشکو گواردیول و آندری کراماریچ، در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در قطر، به هواداران کرواسی قول دادند که در بازی رده‌بندی مقابل مراکش با تمام قوا خواهند جنگید.
برتری کرواسی مقابل کانادا در دیداری از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ این تیم را در شرایط خوبی برای صعود قرار داد.
آندری کراماریچ، ستاره کرواسی، که امشب دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه کانادا کرد در پایان مسابقه گفت چنین بردی برای کرواسی یک اتفاق خاص نیست و نباید بیش از حد شادی کرد.
تیم ملی کرواسی در دیداری دوستانه در ریاض توانست 0-1 بر میزبانش پیروز شود. تک گل بازی را آندری کراماریچ در دقیقه 82 به ثمر رساند.
رابطه تنگاتنگ و صحیح آن حضرت با خداوند متعال و معجزات و کراماتی که به دست آن بزرگوار به ظهور و بروز رسیده و در امامت آن حضرت متجلّی است، نشان از جایگاه بلند و شأن رفیع آن امام همام در نزد خداوند متعال دارد؛ خداوندی که آن حضرت را برای تصدّی عهد امامت خود برگزید و او را پیشوای جامعه قرار داده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ