بارسا همراه رئال، اتلتیکو و سوسیداد راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند. ویارئال و رئال‌بتیس در لیگ اروپا و اوساسونا در لیگ کنفرانس اروپا شرکت می‌کنند. الچه, اسپانیول و رئال‌وایادولید(تیم تحت مالکیت رونالدو نازاریو) سقوط کردند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا، تیم ژاوی در خط میانی قدرت بیشتری پیدا کرد. فصل آینده جدال اصلی دو غول لالیگا، رئال و بارسا، جنگ خط هافبک دو تیم خواهد بود.
بیست و پنج درصد از کل حق پخش تلویزیونی توزیع شده در لالیگا بر اساس رتبه تیمها در جدول لیگ بوده و به همین علت حتی بازی‌های هفته آخر از اهمیت زیادی برخوردار است.
تیم‌های باشگاهی فوتبال اسپانیا در آستانه رسیدن به خط پایان لالیگا تلاش خود را مضاعف می‌کنند، چرا که هر یک پله‌ای که در جدول بالاتر بروند، درآمد آنها را افزایش خواهد داد.
اگر شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید مورد قبول واقع شود این باشگاه از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند و در مقابل رئال رده دوم جدول را از دست می‌دهد.
یاران عابدزاده که پس از سه تساوی و سه شکست در دیدار اخیرشان مقابل مالاگا به برتری رسیده و امیدهایشان برای بقا در لالیگا ۲ را زنده نگه داشته بودند، امشب نتوانستند در جدال خارج از خانه برابر اوئسکا نتیجه بگیرند تا همین اتفاق منجر به سقوطشان به دسته پایین‌تر شود.
قهرمان فصل گذشته لالیگا از یک دیدار خانگی برابر آلمریا سه امتیاز گرفت و فاصله‌اش را با صدر جدول حفظ کرد
آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا با کسب پیروزی خانگی برابر رقیب دیرینه خود حاشیه امنیت‌شان را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا دو رقمی کردند.
بارسلونا فردا در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا برابر رئال مادرید قرار می‌گیرد و به دنبال افزایش اختلاف امتیاز خود با تیم دوم جدول خواهد بود.
رئال مادرید با تساوی 0-0 مقابل بتیس یک پاس طلایی دیگر به بارسا در راه فتح لالیگا داد.
شاگردان ژاوی هرناندس فرصتی که برای افزایش حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول داشتند را از دست دادند.
بارسلونا با برتری یک بر صفر برابر ویارئال در لالیگا جایگاهش را در صدر جدول محکم‌تر کرد.
ژاوی عقیده دارد که با وجود اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم جدول لالیگا، هنوز زود است در مورد قهرمانی تیمش صحبت شود.
در رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید مقابل تیم دهم جدول شکستی دیگر را تجربه کرد.
قرار گرفتن سویا که یکی از تیمهای بزرگ اسپانیا است در رتبه نوزدهم جدول لالیگا واقعیتی است که هواداران سویا نمی‌توانند آن را باور کنند.
در کادناسر معتقدند که وابستگی بارسلونا به گل های روبرت لواندوفسکی بسیار زیاد است. مشخص نیست بارسا بدون لوا در لالیگا چه وضعیتی داشت.
در رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در خانه مقابل بارسلونا با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری رسید و به صدر جدول بازگشت.
بارسلونا صدر جدول را از رئال مادرید پس گرفت و هفته آینده به عنوان صدرنشین لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف تیم کارلو آنچلوتی خواهد رفت.
بارسلونا با پیروزی 1-0 مقابل سلتاویگو، بار دیگر به صدر جدول لالیگا صعود کرد.
رئال مادرید با پیروزی 1-0 در خانه ختافه به صدر جدول لالیگا صعود کرد.
تیم فوتبال بارسلونا با یک پیروزی حداقلی برابر مایورکا موقتاً به صدر جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.
بارسلونا با پیروزی 1-0 مقابل مایورکا به صدر جدول لالیگا صعود کرد.
بارسلونا امروز در نوکمپ میزبان الچه است و این شانس را دارد تا با کسب پیروزی، پس از دو سال به صدر جدول لالیگا برگردد.
روبرت لواندوفسکی روی دور گلزنی است و به طور مشترک با یاگو آسپاس در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد. هدف او شکستن رکورد تاریخی لیونل مسی در این رقابت‌هاست.
روبرت لواندوفسکی روی دور گلزنی است و به طور مشترک با یاگو آسپاس در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد. هدف او شکستن رکورد تاریخی لیونل مسی در این رقابت‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ