نشست بررسی زیر ساختی صدور مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال و پرسپولیس برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه برای بررسی این دیدار حساس می‌توان جنبه‌های مختلف را زیر ذره‌بین برد، ولی شاید تازه‌ترین و تا حدودی، جذاب‌ترین آن‌ها مربوط به تقابل هم‌تیمی‌های سابق است. تراکتور به‌عنوان میزبان این مسابقه که روز بدی را در هفته نخست سپری کرده پنج بازیکن در ترکیب دارد که همگی سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و هرکدام با سناریویی منحصربه‌فرد از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شده‌اند
چهارمین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های هم اندیشی درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از بانوان صاحب‌نظر حوزه زنان و خانواده و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
راه اندازی سامانه در شفافیت و عملکرد مناسب مالیات تاثیر بسزایی دارد به طوریکه دیگر افراد نمی‌توانند از زیر بار عدم پرداخت مالیات فرار کنند. بدین‌منظور با بررسی حساب‌های افراد به مرور موضوع دریافت پول نقدی یا سکه توسط برخی مشاغل حل می‌شود و تمامی افراد به خصوص مشاغل خاص نیز متناسب با درآمدشان مکلف به پرداخت مالیات هستند.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد برگزار شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.
خبرگزاری مهر نشستی را تحت عنوان بررسی نقش دولت در تامین مسکن متناسب با سبک زندگی اسلامی_ایرانی با حضور صاحب نظران و کارشناسان برگزار خواهد کرد.
نخستین نشست بررسی لایحه عفاف و حجاب برای شنیدن دیدگاه نخبگان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نشست تخصصی «بررسی و تحلیل تحولات منطقه قفقاز» با هدف بررسی فرصت‌ها و تهدیدات پیش روی ایران، با توجه به تحولات صورت گرفته در منطقه قفقاز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
نشریه اکسیوس گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است امروز یکشنبه با همتایان سعودی، اماراتی و هندی خود درباره طرح اتصال شبکه ریلی کشورهای عربی و هند رایزنی کند.
نخستین نشست بررسی پیش‌نویس نظام‌نامه تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با حضور مسئولان سازمان امور اراضی، وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان سازمان تعاون روستایی برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر امروز سه‌شنبه اعلام کرد شورای همکاری خلیج فارس درصدد پیوستن مجدد سوریه به اتحادیه عرب است.
بنابر آنچه که رییس فدراسیون فوتبال روسیه اعلام می‌کند، مشخص نیست که این کشور مسابقه مجددی مقابل ایران در فیفادی ماه ژوئن داشته باشد.
نشست بررسی زمینه‌های تحقق تولید ۱۰۵ دستگاه واگن قطار شهری با حضور وزیر کشور، شهردار تهران و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
وزرای خارجه کشورهای ناتو بحران اوکراین و نحوه مقابله با چالش‌های چین را طی روزهای آینده در پایتخت رومانی، بررسی می‌کنند.
مسئولان ترکیه با بیان اینکه حملات زمینی به شمال سوریه به زودی آزاد خواهد شد، گفتند که احتمال دارد در جلسه امروز هیئت دولت در این مورد تصمیم گیری شود.
نمایش صنایع دستی در جام جهانی،بررسی ایرادات قانون حفظ آثار تاریخی،برگزاری نشست شورای جهانی سفر،نگرانی برای ده برابر شدن تعرفه برق از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
نشست بررسی رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان به زودی برگزار می شود.
منابع عراقی دقایقی پیش از آغاز نشست پارلمان عراق با حضور ۱۹۸ نماینده خبر دادند.
هیچ کدام از رسانه‌های حاصر در نشست خبری، این سوال را مطرح نکردند که چرا گزارش‌های رئیس جمهور با آنچه در سطح جامعه مشاهده و لمس می‌شود متفاوت است؟
بنابر اعلام رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، عملکرد ورزشکاران اعزامی به مسابقات زیر ۱۸و زیر ۲۱ سال جهان در نشست مشترک با حضور اعضای کمیته فنی و تیم های ملی بررسی خواهد شد.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی عراق در سخنانی تأکید کرد: جلسه اضطراری نیروهای چارچوب هماهنگی در ۲۴ ساعت آینده برای بررسی تحولات اطراف ساختمان شورای عالی قضایی برگزار می‌شود.
نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که قرار است فردا چهارشنبه نشستی در شورای امنیت به منظور بررسی طرح پذیرش فلسطین در این سازمان ملل به عنوان یک عضو کامل برگزار شود.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: وزارت نیرو ۷ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز درخصوص سیل را شناسایی کرده است که سرعت اصلاح این نقاط بسیار پایین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ