چهارمین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های هم اندیشی درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از بانوان صاحب‌نظر حوزه زنان و خانواده و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی چهارمین نشست ناظرین عالی مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از نماد این مرکز رونمایی شد.
کمیسیون‌های تعیین مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان امروز برای چهارمین بار تشکیل جلسه دادند.
در سایه افزایش مخالفت‌های مردمی و هراس از واکنش مخالفان در مراکش، نشست نقب برای چهارمین بار از سوی دولت این کشور به تعویق افتاد.
در حاشیه چهارمین نشست کشور‌های همسایه افغانستان در سمرقند امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیئتی برای شرکت در چهارمین نشست همسایگان افغانستان در ازبکستان به سر می‌برد، با وزیر خارجه ازبکستان دیدار کرد.
سرپرست وزارت خارجه افغانستان با حسین امیرعبداللهیان در سمرقند و در حاشیه چهارمین نشست کشورهای همسایه افغانستان دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در چهارمین نشست وزیران امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان، در رأس هیئتی تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمین نشست مشترک دولت و مجلس به میزبانی دولت عصر فردا برگزار می شود.
کریستیانو رونالدو پرتغالی، ستاره باشگاه النصر از جو رقابتی موجود در لیگ حرفه‌ای عربستان تمجید کرد.
نشست خبری چهارمین رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023، ایران چین روسیه با حضور امیر دریادار دوم مصطفی تاج‌الدینی سخنگوی رزمایش در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد.
نشست خبری چهارمین رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023، ایران چین روسیه با حضور امیر دریادار دوم مصطفی تاج‌الدینی سخنگوی رزمایش در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
چهارمین اردوی تیم ملی تیروکمان ایران زیر نظر سرمربی کره‌ای با حضور ۱۶ کماندار زن و مرد از هشتم بهمن در تهران به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود.
معاون گردشگری مهم‌ترین دستاوردهای حضور مجازی در چهارمین نشست وزرای گردشگری اکو را فراهم آوردن امکان مشارکت کشورهای عضو اکو در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری در بهمن ماه دانست.
چهارمین نشست سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با مدیران کمیته ملی المپیک جهت هماهنگی هر چه بهتر در راستای اعزام بدون دغدغه کاروان ورزشی کشورمان به این بازی ها برگزار شد.
چهارمین نشست از سلسله نشست‌های مدیران ارشد شهری با شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و نوآور با موضوع "آب، انرژی‌های پاک، تجدید پذیر و نو حضور" برگزار شد.
رییس سازمان ملی استانداردایران برای شرکت در هفدهمین نشست مجمع عمومی و بیست و چهارمین نشست هیات مدیره فنی موسسه استاندارد واندازه شناسی کشورهای اسلامی در شهر استانبول امروزبه ترکیه سفر کرد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه حضور خود در بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان اینتوسای با برخی روسای دیوان محاسبات کشورها دیدار و گفتگو کرد.
نود و چهارمین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با موضوع" برنامه ملی جهش مسکن (مسائل، چالش‌ها و راهکارها)"، برگزار می‌شود.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
رئیس‌جمهور کشورمان در چهارمین و آخرین روز از سفرش به نیویورک در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی با همتایان خود از کشورهای صربستان، ارمنستان و زیمباوه دیدار کرد. وی هم‌چنین با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد.
معاون وزیر خارجه بولیوی و هیأت همراه که برای برگزاری اولین کمیسیون مشترک اقتصادی و چهارمین نشست رایزنی های سیاسی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده اند، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
وزرای امور خارجه ترکیه و چین در حاشیه چهارمین نشست همکاری میان آنکارا و آسه‌آن در پایتخت کامبوج دیدار و گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ