نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان به زودی برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال چین تایپه‌گفت: اگر همین روند را ادامه دهیم در جمع هشت تیم برتر خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه گفت: نوجوانان والیبال ایران تیمی بسیار خوبی هستند و اشتباهات بسیار کمی در این مسابقه داشتند.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه‌های پیش‌روی این تیم‌ها برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال از لحاظ پاس و توپ‌گیری در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال به ترتیب در جایگاه دهم و پانزدهم قرار گرفته است.
سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون با دفاع از عملکرد باشگاه و تیمش، نسبت به شرایطی که در لیگ برتر هندبال و جام باشگاه‌های آسیا برای این تیم رقم خورد ابراز گلایه کرد.
در امتیاز سرویس، اسلوونی عملکرد بی نقصی داشت و توانست ۱۰ امتیاز به دست آورد درحالی که تیم ملی ایران تنها به کسب یک امتیاز سرویس بسنده کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مقابل لهستان عملکرد خوبی داشتیم، گفت: تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را سخت کرد اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.
تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم لهستان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
سرپرست تیم فوتبال زیر ۲۰ سال اعزامی ایران به تورنمنت کافا گفت: با توجه به زمان محدود اردویی که برای جمع کردن تیم داشتیم نتایج خوبی گرفتیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران از عملکرد شاگردانش در بازی اول تدارکاتی مقابل ترکیه رضایت دارد.
لیورپول در نیمه دوم برابر آرسنال نمایشی فراتر از تصور ارائه داد.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با وجود پیروزی قاطع تیمش از عملکرد شهرداری ارومیه تمجید کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: شاید بسیاری اتفاقات حاشیه ای را نبینند و ندانند. ما متفاوت ترین جام جهانی را سپری کردیم. این را از زبان فوتبالی ها می گویم.
رشت- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر لزوم تقویت و بازنگری در تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلاتی همانند ارز و گرانی گفت: برخی از وزرا عملکرد خوبی ندارند و باید تغییر کنند.
تیم ملی فوتبال ایران طی دو دوره اخیر جام جهانی میزان گل بسیار کمتری نسبت به میانگین کل، دریافت کرده است.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی و باشگاه هراز آمل در این فصل از رقابت‌های لیگ عملکرد درخشانی با تیمش داشته است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید همین که از عملکرد تیمش راضی باشد کافی است و نتیجه برایش اهمیتی ندارد.
مدیر تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: عملکرد دختران وزنه بردار در قهرمانی آسیا قابل دفاع است و انتظار این است در مسابقات بعدی بهتر شوند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل در گفت و گو با ورزش سه درباره روند مسابقات لیگ و نحوه بررسی عملکرد لژیونرها توضیح داده است.
هیات رئیسه فدراسیون والیبال به منظور بررسی عملکرد تیم‌های ملی عصر فردا (دوشنبه ۲۱ شهریور) تشکیل جلسه می‌دهد.
قزوین - رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: باید بپذیریم عملکرد ما در مسابقات همبستگی کشورهای اسلایم خوب نبوده و با توجه به شرایط سخت تیم ملی ضعیف عمل کردیم.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.
عطایی در مورد تغییر فرمت مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: تغییر فرمت مسابقات در عملکرد تاثیری ندارد اما نمی‌توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. خیلی مشخص نیست تیم در کدام بخش از جدول قرار می‌گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می‌کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد، متفاوت است.
با بهروز عطایی در آنتن پیرامون عملکرد موفق تیم ملی در لیگ ملت ها تا وضعیت تیم برای رقابت های قهرمانی جهان و مسائل دیگر صحبت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ