نشست تخصصی «بررسی و تحلیل تحولات منطقه قفقاز» با هدف بررسی فرصت‌ها و تهدیدات پیش روی ایران، با توجه به تحولات صورت گرفته در منطقه قفقاز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست تخصصی درباره اصالت نقش ساسانی پس از حواشی بوجود آمده در باره آن درحالی برگزار شد که رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی معتقد است نباید در پژوهش خست داشت.
چهارمین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های هم اندیشی درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از بانوان صاحب‌نظر حوزه زنان و خانواده و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نشست ارزیابی وضعیت ناترازی انرژی در کشور و پیش‌بینی راهبردها و راهکارهای رفع این مشکل در نشست ۴ وزیر مرتبط با حوزه انرژی با رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مرتبط برگزار شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد برگزار شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.
دور سوم نشست های تخصصی با تیم های ملی دواطلب اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور مسئولین کمیته، مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و مسئولین و مربیان شمشیربازی، اسکیت و تیراندازی برگزار شد.
نشست های تخصصی مرکز نظارت بر تیم های ملی با انجمن های راگبی، سافت تنیس، و بازیهای فکری بطور مجزا برگزار شد.
نخستین نشست تخصصی مزارع نوآوری با هدف برنامه‌ریزی برای آغاز فعالیت ۴۶ مزرعه نوآوری در بهره‌وری از منابع آب و خاک و ایجاد ۱۰۰ مزرعه نوآوری در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از ابتدای سال تا امروز ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله اول مورد تایید قرار گرفت
نشست تخصصی «سازوکار پیگیری حقوقی سانسور ایرانیان در بستر پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی آمریکایی» برگزار می شود.
کمیته ملی پارالمپیک جلسات تخصصی فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو۲۰۲۲ را با برگزاری نشست با چند رشته دیگر دنبال کرد.
نشست تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با مسوولان فدراسیون تنیس با هدف اعزام به بازیهای آسیایی 2022 برگزار شد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزامی به بازی‌های آسیایی با برگزاری نشست با مسئولان سه فدراسیون کشتی، دوومیدانی و تنیس پیگیری شد.
دور نخست نشست‌های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون برای ۱۷ رشته برگزار شده است.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از برگزاری نخستین نشست هماهنگی تخصصی سومین تمرین امداد هوایی در شهر تهران خبر داد.
رئیس سازمان جوانان از برگزاری نخستین نشست تخصصی راهبردی کانون‌های طلاب جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نشست‌های تخصصی «نگاتیوهای شیشه‌ای قاجار» و «آثار روشنایی کاخ گلستان» به‌مناسبت هفته پژوهش خبر داد.
نشست تخصصی بررسی چالش‌های بودجه ۱۴۰۲ در صنعت پتروشیمی با حضور آقایان فریبرز کریمایی، قائم مقام انجمن پتروشیمی ایران؛ فرهاد ذاتعلی فرد، مدیر سرمایه‌گذاری و هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و حامد فقرایی، کارشناس بازار سرمایه در استودیو پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) برگزار شد.
همزمان با هفته پژوهش، نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده در دانشگاه علم و صنعت برگزار و مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند این دانشگاه افتتاح می شود.
نود و چهارمین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با موضوع" برنامه ملی جهش مسکن (مسائل، چالش‌ها و راهکارها)"، برگزار می‌شود.
نود و یکمین نشست علمی تخصصی مرکز با عنوان "تلفیق مدیریت ریسک بلایا در برنامه‌های توسعه ملی و منطقه‌ای" از مجموعه نشست‌های بررسی مدیریت ریسک بلایای طبیعی در ایران برگزار می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت نقش امنیت جامعه چه امنیت مالی، روانی و جانی دستگاه قضایی و مجموعه حاکمیت وظیفه دارند همه توان خود را به کار بگیرند تا برای مردم این امنیت ایجاد شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت نقش امنیت جامعه چه امنیت مالی، روانی و جانی دستگاه قضایی و مجموعه حاکمیت وظیفه دارند همه توان خود را به کار بگیرند تا برای مردم این امنیت ایجاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ