وزرای خارجه کشورهای ناتو بحران اوکراین و نحوه مقابله با چالش‌های چین را طی روزهای آینده در پایتخت رومانی، بررسی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع در وزارت خارجه روسیه گفت که مساله نشست آتی وزرای خارجه روسیه، سوریه، ترکیه و ایران در حال بررسی است.
یک منبع در وزارت خارجه روسیه گفت که مساله نشست آتی وزرای خارجه روسیه، سوریه، ترکیه و ایران در حال بررسی است.
نشست مشترک وزرای امور خارجه و ورزش با حضور روسای فدراسیون‌های وزارت ورزش بعدازظهر امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در وزارت امورخارجه برگزار شد.
وزرای خارجه، روسای سازمان‌های اطلاعات و مشاوران امنیت ملی ترکیه، سوئد و فنلاند پیش از اجلاس ناتو در بروکسل دیدار خواهند کرد.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: نشست چهارجانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه با محوریت عادی‌سازی روابط آنکارا- دمشق چهارشنبه آینده در آستانه برگزار می‌شود.
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا درباره آمادگی‌ برای نشست راهبردی دو کشور، همکاری در زمینه صنایع دفاعی، حمله به ساختمان «خانه تُرک» در نیویورک و روند عضویت سوئد در ناتو گفت‌وگو کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۲۰ اردیبهشت نشست وزرای خارجه سوریه، ترکیه، ایران و روسیه برگزار می‌شود.
نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان امروز در شهر اسلام‌آباد برگزار شد.
نشست ۲ روزه وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان نظامی ناتو امروز در بروکسل آغاز می‌شود که بررسی افزایش همکاری‌های چین و روسیه از محورهای اصلی گفت‌وگوها خواهد بود.
نشست وزرای خارجه گروه - 20 صبح امروز پنج شنبه در «نیو دهلی» پایتخت هند با یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان زلزله ترکیه و سوریه آغاز شد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: تشکیل نشست وزرای خارجه در قالب چهارجانبه (ایران، روسیه، سوریه و ترکیه) در دستور کار و شرایط برگزاری آن در حال بررسی است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز از بررسی و آماده سازی نشست چهارجانبه وزرای خارجه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه خبر داد.
نشست وزرای خارجه اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا قرار است امروز و فردا به بررسی موضوعات مهم و دستور کار اجلاس سران این قاره بپردازد.
بر اساس اعلام رسانه های ژاپنی، وزرای دفاع و خارجه ژاپن و آمریکا چهارشنبه و پیش از دیدار «فومیو کیشیدا» و «جو بایدن» با یکدیگر نشستی را برگزار می کنند.
دبیرکل ناتو امروز پس از نشست ۲ روزه وزرای امور خارجه کشورهای عضو این سازمان در بخارست گفت: اوکراین باید به حفظ کشور خود بیاندیشد، نه در فکر عضویت در ناتو باشد.
وزیر خارجه مجارستان امروز در دومین روز از برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ناتو در بخارست هشدار داد: ناتو نباید به یک بلوک ضدچینی تبدیل شود.
وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی با صدور بیانیه‌ای در روز اول نشست بخارست ادعا کردند: به حمایت از اوکراین ادامه داده و آن را تقویت خواهیم کرد!
وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی با صدور بیانیه‌ای در روز اول نشست بخارست ادعا کردند: به حمایت از اوکراین ادامه داده و آن را تقویت خواهیم کرد!
وزیر امور خارجه ترکیه امروز از برگزاری نشستی با همتایان سوئدی و فنلاندی خود در حاشیه اجلاس وزیران امور خارجه ناتو در شهر بخارست خبر داد.
بنا به اعلام وزارت خارجه اوکراین، مجارستان مانع حضور این کشور در نشست ورزای خارجه ناتو در بخارست رومانی شده است.
وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب به منظور زمینه سازی برای برگزاری نشست سران این اتحادیه در اوایل ماه نوامبر، امروز شنبه در الجزایر تشکیل جلسه دادند.
برخی رسانه های عبری در گزارش هایی از برگزاری نشستی موسوم به «نقب ۲» میان سران برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در صحرای غربی (مغرب) با مشارکت آمریکا خبر می دهند.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا برای بررسی اوضاع جنگ در اوکراین و دیگر مسائل امروز، نشستی دو روزه در شهر پراگِ جمهوری چک برگزار می‌کنند.
نشست مشترک وزرای امور خارجه ایران و مالی با فعالان تجاری و بازرگانی دو کشور برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ