نخستین نشست بررسی لایحه عفاف و حجاب برای شنیدن دیدگاه نخبگان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آغاز به کار کیومرث هاشمی در وزارت ورزش، نخستین نشست شورای معاونین این وزارتخانه با حضور وی برگزار شد.
در آغاز به کار کیومرث هاشمی در وزارت ورزش، نخستین نشست شورای معاونین این وزارتخانه با حضور وی برگزار شد.
نخستین نشست از سلسله نشست‌های پرونده ویژه فقه و فناوری‌های نوین با عنوان «لمس نامحرم از طریق دستکش‌های متاورس» به همت مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد علیه السلام برگزار می‌شود.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
نشست خبری نخستین همایش دشمن شناسی
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نخستین جلسه خود بررسی گزینه های سرمربیگری این تیم را در اولویت قرار دادند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست هم اندیشی بررسی لایحه عفاف و حجاب، گفت: مقوله عفاف و حجاب را باید با دقت، پختگی و جامعیت کامل پیش ببریم.
نشست خبری نخستین نمایشگاه آبادیران
وزرای دفاع ژاپن، آمریکا، استرالیا و فیلیپین امروز نخستین نشست خود را در سنگاپور برگزار کردند.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی با اعلام معرفی اعضای کابینه جدید خود تا ساعاتی دیگر، گفت: نخستین نشست دولت سه‌شنبه برگزار می‌شود.
دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهادکشاورزی در هماهنگی با بخش خصوصی، اولین نشست مشورتی سال جاری را در قالب کمیته (کارگروه) ارزی کالاهای اساسی برگزار کرد.
نخستین نشست تخصصی مزارع نوآوری با هدف برنامه‌ریزی برای آغاز فعالیت ۴۶ مزرعه نوآوری در بهره‌وری از منابع آب و خاک و ایجاد ۱۰۰ مزرعه نوآوری در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
نخستین نشست بررسی پیش‌نویس نظام‌نامه تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با حضور مسئولان سازمان امور اراضی، وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان سازمان تعاون روستایی برگزار شد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست سال ۱۴۰۲ با دعوت از وزیر ارتباطات، آخرین وضعیت پلتفرم‌ها را بررسی می‌کند.
در جریان برگزاری پیش سمینار و نشست جمع بندی علمی «نخستین همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران»، گام های واقعی اصلاح بودجه ریزی درایران به بحث و بررسی نقادانه گذاشته شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه 6 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 10  و با حضور 234 نفر از نمایندگان برای آغاز شد.
نشست خبری نخستین دوسالانه فرهنگی رسانه ای نیروهای مسلح
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فردا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و دستور نخست کمیسیون انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق است. در ادامه ساز و کار چگونگی بررسی کلیات لایحه بودجه و زمان حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش درباره لایحه تعیین خواهد شد.
مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران گفت: به‌زودی نشست‌های نیاوران با محوریت موضوعات فرهنگی و تاریخی برگزار می‌شود.
نخستین نشست ماهانه مدیران داخلی مراکز درمانی شهرداری تهران به دستور مدیرعامل شرکت شهر سالم با هدف هم‌اندیشی درباره مشکلات و موانع این مراکز برگزار شد.
در نخستین نشست هم اندیشی در ارتباط با مسایل مرتبط با بودجه عمومی دولت برای سال ۱۴۰۲، موضوعات مهم و اثرگذار بودجه بر بازار سرمایه توسط کارشناسان ارشد بازار سرمایه مطرح و بررسی شد.
نشست خبری نخستین رویداد ملی مدارس آینده صبح سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ با حضور محمد ترکمانه رئیس بنیاد برکت و مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد.
با اعلام سازمان لیگ برنامه اولین نشست خبری در لیگ بیست و دوم مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ