وزیر اطلاعات گفت: درباره آقای مکارم از اعضای وزارت راه هم اقدام صورت گرفته و پرونده در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و بر اساس گفته آقای رئیسی، دولت پیش قدم مبارزه با فساد است و نسبت به این مسأله کوتاهی نخواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش آمریکا در شکل گیری داعش و ارتباط عوامل آن‌ها با رژیم صهیونیستی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از آن‌ها که وارد کشور شده، به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند، اما با برخورد‌ها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آن‌ها هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید کاغذ از مسیر خدمات دولتی حذف شود و همه خدمات باید آنی و برخط شود.
خطیب با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای قرار دادن کشور در شرایط اجتماعی و ایجاد تقابل و قطبی‌سازی در جامعه یادآور شد: مسئولان این موضوع را باهدف خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در تصمیم‌گیری‌ها موردتوجه قرار دهند.
وزیر اطلاعات گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً در تحقق ایران قوی و خواسته‌های نظام موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.
وزیر اطلاعات گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً ما در تحقق ایران قوی و خواسته‌های نظام موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: دشمن قطعاً به دنبال براندازی است و اساساً از براندازی هم کوتاه نخواهد آمد و براندازی را در تغییر ماهیت جمهوری اسلامی دنبال می‌کند که با عنایات خداوند منان، رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همراهی مردم و هم‌گرایی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و جامعه اطلاعاتی دشمن در رسیدن به مقاصد خود با شکست مواجه شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: وزیر اطلاعات با تشریح اقدامات دستگاه امنیتی کشور تاکید کرد که با اشراف جامعه اطلاعاتی، اکنون ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است.
وزیر اطلاعات روز ارتش را به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.
وزیر اطلاعات یادآور شد: دشمن با ناامید شدن از اغتشاشات اخیر تلاش دارد از راه‌های دیگر‌ی همچون فشار‌های بین‌المللی، حقوق بشر، افزایش تحریم، جنگ رسانه‌ای و اقداماتی علیه نماد اقتدار و امنیت کشور یعنی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، به کشور و نظام ضربه بزند.
نخست وزیر انگلیس به اعدام «ابرجاسوس» انگلیسی-ایرانی که برای دستگاه اطلاعاتی لندن (MI۶) جاسوسی می‌کرد، واکنش نشان داد.
نخست وزیر انگلیس به اعدام «ابرجاسوس» انگلیسی-ایرانی که برای دستگاه اطلاعاتی لندن (MI۶) جاسوسی می‌کرد، واکنش نشان داد.
وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دفاع و مدیر سازمان اطلاعات کل این کشور با مشارکت طرف روس با وزیر دفاع و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه در مسکو دیدار کردند.
وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه به اظهارات وزیر کشور ایران در خصوص دستگیری عناصر دستگاه اطلاعاتی فرانسه در ایران واکنش نشان داد.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و عناصری در رابطه با داعش دستگیر شدند که در اختیار قوه قضاییه هستند تا طبق قانون با آنها برخورد شود.
احمد وحیدی گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست گفتمانی بین قشر‌های مختلف مردم است تا دولت را از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا وارد شدند دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
به گفته وزیر کشور تا پایان‌یافتن اغتشاشات محدودیت‌های اینترنتی ادامه دارد. هرگاه دستگاه امنیتی و اطلاعاتی مطمئن شود که دیگر چنین موضوعیتی نیست این محدودیت‌ها برداشته می‌شود.
وزیر اطلاعات گفت: اما درباره «قاسم مکارم» اقدامات صورت گرفته است و اکنون در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و به گفته رییس جمهور دولت مدعی مبارزه با فساد است و نسبت به آن کوتاهی نخواهد کرد.
وزیر اطلاعات از همان ابتدای پذیرش مسئولیت وزارت اطلاعات، بر همکاری و هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی نظام برای تامین امنیت کشور و مبارزه با گروه های ترورویستی وخرابکار تاکید داشت و در همین راستا در یکسال گذشته، وی جلسات متعددی با سایر دستگاه های اطلاعاتی از جمله اطلاعات سپاه داشت.
همزمان با نزدیک شدن به فصل گرم سال ضرورت صرفه جویی در مصرف برق به منظور جلوگیری از خاموشی و ناپایداری جریان برق اهمیت پیدا کرده است؛ مسئله مهمی که در سال جاری برای مواجه با آن تدابیر ویژه ای مثل پرداخت پاداش به مشترکین صرفه جو در نظر گرفته شده است.
با تاکید وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه بر هم افزایی و هماهنگی، به نظر می رسد دوره جدیدی از همکاری این دو دستگاه اطلاعاتی برای تامین امنیت کشور و خنثی سازی توطئه های دشمنان آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ