گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهمترین بازی‌های پخش زنده فوتبال تا آخر هفته
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: گزارش کمیسیون درباره لایحه برنامه هفتم توسعه را تا آخر هفته جاری یا نهایتا اول هفته آینده نهایی می‌کنیم.
کلید نهایی آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی، روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه منتشر می‌شود.
شهریار مغانلو از فرصت استثنایی خود در ورزشگاه نقش جهان نهایت بهره را برد و جای رضا اسدی را در صدر جدول گلزنان گرفت.
وزش باد شدید و کاهش دمای تهران تا آخر هفته
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت) صاف و گاهی وزش باد در طول روز افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در شب کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
تاج: حذف استقلال تا آخرهفته اعلام می‌شود
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت متناوب سامانه بارشی بویژه در غرب و جنوب استان طی چهار روز پیش‌رو خبر داد.
پرسپولیس نمایش متفاوتی نسبت به تمام بازی‌ها مقابل فولاد داشت و در نهایت هم شکست خورد.
تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.
سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار درباره افزایش ذرات معلق در پایتخت اعلام کرد: هوای تهران تا آخر هفته آلوده است.
استاندار گلستان گفت: شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی، ادارات گلستان دورکاری و مدارس غیرحضوری است.
تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن‌ها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.
محموله دوم آنتی بیوتیک‌های وارداتی تا آخر هفته از راه می‌رسد/ آنفلوآنزای زودرس درمان و دارو را شوکه کرد/ ادامه واردات سرم تا زمان وفور در بازار/ نباید مردم مشکلی به نام «داروی آزاد» داشته باشند
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس که از جانب رییس مجلس مامور تهیه گزارش در پی فوت مهسا امینی شده بود، نیز گزارشی به مجلس ارایه کرد و قول داد که تا آخر هفته این گزارش نهایی را آماده کند و به اطلاع مردم برساند.
اهواز - جریانات جنوبی و مرطوب همچنان در خوزستان ادامه دارد به گونه‌ای که تا آخر هفته جاری مناطق جنوب، غرب و مرکز استان تحت تأثیر این پدیده قرار می‌گیرند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
مدیرعامل پرسپولیس مذاکره با کاوه رضایی را تکذیب کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی از فردا تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تا آخر این هفته قیمت اتوبوس‌های اربعین اعلام می‌شود و برای ایجاد عدالت، هیچ اتوبوس قراردادی و دربستی نخواهیم داشت.
شاگردان ریکاردو ساپینتو اولین بازی فصل را با شکست آغاز کردند تا آخرین باخت استقلالی‌ها در لیگ برتر دوباره یادآوری شود.
قتل هولناک مرد جوان در شمال تهران
معرفی سرمربی استقلال تا آخرهفته؛ چند گزینه نامرئی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ