احمد وحیدی گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست گفتمانی بین قشر‌های مختلف مردم است تا دولت را از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا وارد شدند دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی وزیر کشور گفت: افراد و گروه‌های سیاسی فرصت پیش ثبت نام در انتخابات را از دست ندهند؛ر: در یک ساعت ابتدایی پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس ۲۲۲۰ نفر به سامانه مراجعه کرده است.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: رسیدگی به درخواست‌ها مطابق قوانین و مقررات و در صورت لزوم طرح در شورای تأمین شهرستان‌ها به انجام خواهد رسید و تلاش بر آن است که تأیید یا رد تابعیت ایرانی این افراد و تعیین تکلیف پرونده‌های آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رسد.
شهرکرد_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال طراحی سامانه‌هایی در وزارت کار هستیم که در دوردست‌ترین مناطق کشور هم بتوانیم تعداد افراد بیکار را شناسایی کنیم.
نایب رئیس مجلس گفت: ابلاغیه اخیر وزارت کشور تعرض به جایگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود که وزیر کشور باید با افرادی که چنین کاری کردند، برخورد کند.
وزیر کشور در مورد مرز‌های مشترک ایران و افغانستان، گفت: ما به حاکمان افغانستان تذکر دادیم که بیشتر باید افراد خود را توجیه و مراقبت کنند البته یگان‌های مرزی ما هم با قدرت از منافع ملی دفاع می‌کنند و اجازه تخطی در مرز‌ها را به کسی نمی‌دهند، اما آن‌ها باید رعایت کنند.
وزیر کشور گفت: توصیه می‌کنیم در فضای مجازی نیز تلاش برای ترویج بی‌قانونی صورت نگیرد. افراد در گفته‌هایشان دقت کنند، وگرنه به عنوان مروجان بی‌قانونی مورد برخورد قرار خواهند گرفت.
وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد.
وزیر کشور آلمان از تشدید مجازات افرادی که در آلمان به پلیس و ماموران امداد حمله کرده‌اند خبرداد.
وزیر کشور با بیان اینکه تعداد افراد مشکوک‌التابعه زیر ۱۰۰ هزار نفر است، گفت: قرار بر این شد که سازمان ثبت احوال به این افراد به‌طور موقت کارت شناسایی و هویت دهد.
وزیرکشور در ادامه گفت: دشمنان برای لطمه زدن به ایران اسلامی گروهک های تجزیه طلب و تروریست را به میدان آوردند به عنوان مثال در کرمانشاه ۲ هزار نفر از این افراد را روی کار آوردند.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
وزیر کشور با اشاره به این‌که با اصل اعتراضات ما مشکلی نداریم، تاکید کرد: در چارچوب قانون افرادی که اعتراض دارند، می‌توانند مجوز بگیرند و مشخص باشد طول آن چه مدتی است که می‌خواهند اعتراض خودشان را انجام دهند.
او از زمانی که مصدق نماینده مجلس بود، طرفدار اندیشه‌های سیاسی‌اش بود و او را از معدود افرادی می‌دانست که می‌توانند رسالت خود را برای حفظ کشور ایفا کنند. محمد مصدق بعد از نخست وزیر شدن، فاطمی را به عنوان معاون سیاسی خود معرفی کرد.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در بیانیه‌ای گفت که این کشور قرار است در پاسخ به وضعیت حقوق بشر در ایران، محدودیت‌هایی فراتر از بسته تحریمی اتحادیه اروپا برای برخی افراد ایرانی جهت ورود به این کشور ایجاد کند.
بوشهر- وزیر کشور با بیان اینکه بخش زیادی از افراد دستگیر شده که اظهار پشیمانی کردند آزاد شده‌اند، گفت: در برخی رسانه‌های کشورهای همسایه آشوب به مردم ایران آموزش داده می‌شود.
وی درباره آمار کشته شدگان اغتشاشات اخیر ادامه داد: تعداد کشته‌ها شامل چند گروه می‌شود، گروه اول کشته‌های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند، گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقر‌های حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقر‌های حساس کشته شدند که آمار آن‌ها بعد از تجزیه و تحلیل اعلام می‌شود.
وزیر کشور از مردم درخواست کرد فعلا به سمت مرز‌ها راه نیفتند چراکه گرما بسیار زیاد است و علاوه بر افراد سالمند، حتی جوانان هم به دلیل گرما دچار مشکل می‌شوند.
شلمچه- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تا ۲۳ شهریورماه سال جاری از مرزهای کشور عازم مبدا می‌شوند، نرخ بلیط برای آنها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
وزیر کشور، از صدور کارت شناسایی موقت برای افراد فاقد شناسنامه خبر داد.
وزیر بهداشت گفت: بیماری آبله میمون چند ماه است که در دنیا شیوع دارد و از افرادی که وارد کشور می‌شدند نمونه‌برداری می‌کردیم و تا دیروز مورد مثبتی نداشتیم و دیروز یک مورد مثبت شد که در اهواز بود و رصد می‌کنیم.
سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
یکی از مهمترین سمت‌های سیاسی در هر دولتی، سمت معاون سیاسی وزیر کشور بوده که به جهت شرح وظایف و ماموریت‌های قانونی که برای آن تعیین شده، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین، همه دولت‌ها سعی داشته اند از افرادی در این سمت استفاده کنند که قابلیت‌های زیادی داشته و همچنین در حداکثر هماهنگی با سیاست‌های دولت باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ