وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه به اظهارات وزیر کشور ایران در خصوص دستگیری عناصر دستگاه اطلاعاتی فرانسه در ایران واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران رئال مادرید از ادواردو کاماوینگا به عنوان آچار فرانسه تیم‌شان یاد کرده و به این عنوان با او شوخی می‌کنند. ستاره فرانسوی امروز واکنش جالبی به این لقب که هواداران به او داده‌اند داشت.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کاخ کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم فرانسه برای انتقال موشک های دوربرد به اوکراین اشتباه است؛ این تصمیم مسکو را مجبور به انجام اقدامات تلافی جویانه خواهد کرد.
کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال فرانسه تاکید کرد که بازی برابر ایران همیشه دشوار است.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه از عدم حضور بهروز عطایی در کنار تیم ملی ایران ابراز ناامیدی کرد.
وزارت خارجه سوریه به اعتراضات در فرانسه که به دنبال قتل یک نوجوان به دست پلیس فرانسه رخ داده است، واکنش نشان داد.
رئیس جمهوری فرانسه به اعتراضات گسترده به قتل یک نوجوان به دست پلیس این کشور واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه فرانسه آزمایش موشکی کره شمالی برای پرتاب ماهواره جاسوسی نظامی را محکوم کرد.
دولت نجات ملی یمن در واکنش به اظهارات مغرضانه سفیر فرانسه در پیامی به دولت فرانسه تاکید کرد که صادرات مجدد گاز یمن به این کشور، تنها به شرط مطابقت با قیمت‌های جهانی، امکان‌پذیر است.
وزارت خارجه چین در واکنش به اظهارات جنجالی سفیر این کشور در فرانسه، اعلام کرد که پکن همواره به «جایگاه مستقل تمام کشورهایی که پیش‌تر بخشی از شوروی سابق بودند، احترام می‌گذارد.»
چند کشور اروپایی با صدور بیانیه هایی جداگانه به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست علیه شهرک حواره نابلس واکنش نشان دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور فرانسه در دیدارش با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد.
پاریس در این بیانیه اعلام کرد: «فرانسه به شدیدترین لحن اعدام علیرضا اکبری تبعه ایرانی-بریتانیایی را محکوم می‌کند». وزارت خارجه فرانسه سپس با مقام‌های انگلیسی که از اعدام جاسوسشان ابراز ناراحتی کرده‌اند، اعلام «همبستگی کامل» کرد.
حمله به ساختمان های دولتی از سوی معترضان ضددولتی در برزیل با واکنش های گسترده جهانی روبرو شده است.
وزارت امور خارجه فرانسه با اتخاذ موضعی مداخله جویانه به احضار سفیر این کشور در تهران به وزارت امور خارجه ایران در پی توهین یک نشریه فرانسوی به ارزش ها و مقدسات دینی واکنش نشان داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به اظهارات رئیس جمهور فرانسه درباره خروج تسلیحات سنگین از نیروگاه اتمی زاپروژیا واکنش نشان داد.
تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا با اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اعطای تضامین امنیتی به مسکو، رسما مخالفت کردند.
رئیس جمهور فرانسه اخیرا گفته، اروپا باید به فکر این باشد که وقتی روسیه به پای میز مذاکرات بازگشت چگونه به آن ضمانت بدهد. این اظهارات ماکرون با واکنش منفی رهبران کشور‌های اروپایی همراه شده است.
بدترین خبری که تیم فرانسه و هوادارانشان را در بهت و ناراحتی فرو برد مصدومیت ناگهانی کریم بنزما بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه شلیک موشک بالستیک قاره پیما توسط کره شمالی را نیازمند واکنش قاطع و یکپارچه از سوی جامعه بین الملل دانست.
فرانسه به اقدام ایتالیا در عدم پذیرش یک کشتی مهاجران نجات یافته در دریای مدیترانه واکنش نشان داد.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیرامون واکنش به استفاده احتمالی از سلاح هسته ای در اوکراین با انتقاد «مارین لوپن» رهبر جناح راست افراطی فرانسه مواجه شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای تعجب است که رئیس جمهور و برخی مقامات دولت فرانسه در تحولات اخیر ایران، اقدام نیرو‌های حافظ امنیت در برخورد با خشونت طلبان و اغتشاشگران را محکوم کرده و دولت ایران را به پرهیز از خشونت و رعایت حقوق آشوبگران فرامی‌خوانند، اما همزمان در واکنش به اعتصابات کارگری در بخش نفت و گاز و پالایشگاه‌های فرانسه، مقامات این کشور از جمله سخنگوی دولت، کارگران را تهدید می‌کنند.
فرانسه تصویب قانون استفاده از سلاح هسته ای در کره شمالی را محکوم و این موضع گیری کره شمالی را تهدیدی علیه صلح و امنیت بین المللی عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ