همزمان با نزدیک شدن به فصل گرم سال ضرورت صرفه جویی در مصرف برق به منظور جلوگیری از خاموشی و ناپایداری جریان برق اهمیت پیدا کرده است؛ مسئله مهمی که در سال جاری برای مواجه با آن تدابیر ویژه ای مثل پرداخت پاداش به مشترکین صرفه جو در نظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: کسانی که مصرف خود را به زیر الگوی مصرف برسانند تا ۲ هزار تومان برای کاهش هر کیلو وات ساعت مصرف برق یعنی تا ۲۰ برابر تعرفه برق پاداش دریافت می‌کنند.
سخنگوی صنعت برق گفت: فقط پنج روز تا آغاز اجرای طرح سراسری کاهش مصرف برق خانگی و برخورداری از پاداش‌های بی‌سابقه در صنعت برق باقی مانده است.
منابع اماراتی جوایز کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جام ملت‌های آسیا را اعلام کردند.
یک مقام مسئول درباره افزایش پاداش صرفه‌جویی برق درتابستان گفت: پاداش صرفه‌جویی امسال چندین برابرتعرفه فروش برق است.
تخصیص پاداش به مشترکان زیر الگوی مصرف آب، مصرف بنزین خودروها ۲.۵ برابر استاندارد جهانی است، انتقال سالانه ۵۰ میلیارد لیتر نفت و فرآورده و... از مهمترین اخبارآب و انرژی در هفته جاری بودند.
محرابیان از اعطای پاداش صرفه جویی در مصرف برق به مشترکان برق در بازه زمانی خرداد ماه تا شهریور ماه سال جاری خبر داد.
بازیکنان صنعت نفت آبادان به دلیل برد برابر نساجی پاداش ویژه‌ای دریافت کردند.
با تاسیس بانک ملی در دوره پهلوی، سازوکار کهن و پیچیده پرداخت‌ها با استفاده از صدور فرمان و برات منسوخ شد و از آن پس حقوق و عیدی کارکنان دولتی از طریق بانک ملی مستقیما پرداخت می‌شد. با وجود این تغییرات، پرداخت عیدی پایان سال به‌عنوان یک سنت ایرانی با سابقه تاریخی هنوز هم رایج است و دولت و دیگر کارفرمایان هرسال پیش از فرارسیدن عید نوروز مبلغی برابر با حقوق یک ماه را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
قهرمان وزنه برداری المپیک لندن عنوان کرد که با موافقت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پاداش مدال آوران المپیک سه برابر شده و پیگیر بیمه ورزشکاران نیز هستند.
مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
شب گذشته برنامه فوتبال برتر مصوبه ای را رونمایی کرد که بر اساس آن خزانه دار فدراسیون فوتبال به سبب پیروزی تیم ملی در برابر ولز در جام جهانی 20 هزار دلار پاداش دریافت کرد.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
استقلال ملاثانی با درخشش دو مهاجم با تجربه خود به برد ارزشمندی برابر مس کرمان رسید.
الفیصلی در همان دیدار اول مرحله حذفی برابر فولاد شکست خورد تا خیلی زود به عربستان بازگردد.
اعضای تیم فولاد خوزستان، پاداش شکست برابر پرسپولیس را برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی اختصاص دادند.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از معدود کشورهایی هستیم که پاداش ورزشکاران المپیک و پارالمپیک برابر است و به صورت مساوی پرداخت می‌کنیم.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روز‌های فوتبال ایران تبدیل شده است.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.
مدیرعامل اسبق پرسپولبس ضمن تبریک برد ایران برابر ولز، از ریاست جمهوری درخواست پاداش ویژه برای بازیکنان را خواستار شد.
احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص پاداش پیروزی احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس گفت: این موضوع در هیئت رئیسه بررسی شده است.
بازیکنان انگلیس در صورت قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر نفری 500 هزار پوند پاداش دریافت می‌کنند.
با پیروزی استقلال برابر نساجی، آبی پوشان اوایل هفته پاداش قهرمانی خود را خواهند گرفت.
اسقلالی‌ها در رختکن به مدیرعامل باشگاهشان کنایه زده و اعلام کردند وقتی قول داده ۳ برابر پاداش می‌دهد آن‌ها هم منتظر هستند تا رقم پاداش قبلی تغییر کند.
مربی تیم فولاد معتقد است تیمشان روز گذشته عملکرد خوبی در برابر گل‌گهر از خود نشان داده است.
مدیرکل فروش و خدمات مشترکان توانیر گفت: برنامه پاداش ۵ برابر تعرفه که به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف اجرا شد، ابتکار خوبی بود که باتوجه‌به آمارها حدود ۴۰ درصد از مشترکان مشمول پاداش شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ